Ποιο το όφελος να ψηφίσει αφελώς ο Νίκος Οφείλεις ως μη όφειλε εφ’ όλης της ύλης το μνημόσυνο του λαού μέσω μνημονίων; Αφοπλίζει τη συλλογική νοημοσύνη, καθώς, κατά τα φαινόμενα, επιχειρεί οψίμως να φανεί ωφέλιμος τάχατες στην κοινωνία και την Αριστερά, αμφισβητώντας το αφερέγγυο αφήγημα του Μαξίμου περί πανηγυρικής εξόδου από την επιτροπεία.
Οπωσούν επιλήσμων ο εν λόγω, απωθεί στα αβυθομέτρητα βάθη της αφροσύνης το συμβόλαιο πολιτικής δολοφονίας που εκτέλεσε φιλήδονα τον Δεκαπενταύγουστο του 2015 με θύμα την άλλοτε συντρόφισσα, τότε πρόεδρο της Βουλής, ήτις διείδε εγκαίρως ότι η μέση σύνταξη θα κατολισθήσει στα 350 μόλις ευρώ μετά την απομάκρυνση από το ταμείο της αφιλότιμης ψηφοδόχου.
Τώρα, σχεδόν τρία χρόνια αργότερα, ψελλίζει σε ντεμέκ συγκρουσιακούς τόνους ότι τα πλήγματα στο σώμα της μεσαίας και των υπόλοιπων τάξεων από την εφαρμοζόμενη πολιτική της πρωτοδεύτερη φορά Αριστεράς με μοιραία δόση Ακροδεξιάς, δεν του επιτρέπουν να συμμετάσχει στη φιέστα. Από κοντά κι η οχληρά αθόρυβη εσωκομματική αντιπολίτευση της Κουμουνδούρου.
Πά’ να πει, πενήντα τρεις συν Γιάννηδες –ενίοτε και με ένα «νι»– ενός κοκόρου γνώση και δη μαδημένου, με καταδαγκωμένο λειρί. Βουτηγμένος ώς τον λαιμό στον οχετό των μνημονίων, φαντασιώνεται ο Νίκος Οφείλεις πως φέρουμε μνήμη χρυσόψαρου. Φυγάς της κοινής λογικής, φωλιάζει, λες, φελιζόλ, αντί φαιά ουσία, στην από μέσα πλευρά της φαλάκρας του.
Ο θρυλικός ΘΑλέξης, θαρρετά, από τον τόπο του εγκλήματος προεξόφλησε ότι η αμφίβολη διαδρομή της δραπέτευσης από τον επαχθή φαύλο κύκλο της υποτέλειας θα είναι «τόσο καθαρή όσο ο ουρανός του Καστελόριζου». Πληροφορούμαι, καθότι παλαίμαχος –καίτοι εμπειρικός– μετεωρολόγος, πως έκτοτε μαύρα σύννεφα σκεπάζουν τον ορίζοντα της ακριτικής Μεγίστης.
Υπερφυσικά, ακραία καιρικά φαινόμενα παρατηρούνται. «Μπούρδα Καραβάγγο το φελέκι σου. Ειδοποία, ρε, πως αρχινάμε γκρέμισμα, ειδοποία» νουθετούσε τους εργάτες ο Κώστας Δούκας στο αθάνατο φιλμ «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα», όταν ο Γιώργος Κωνσταντίνου ορκιζόταν στη Μάρω Κοντού ότι, αν λέει ψέματα, να πέσει το ταβάνι στο κεφάλι του. Και τα μπάζα πλάκωσαν αμφότερους. Κάπως έτσι.
Ρίγη συγκίνησης και σπασμούς ευγνωμοσύνης προκαλεί στο πανελλήνιο η ταπεινή παραδοχή του βλαχομπαρόκ Πέτρου Κωστόπουλου ότι τα περιοδικά του ξεβλάχεψαν την πλειονότητα των συμπατριωτών μας. Στις επαρχίες της Αθήνας, ευτυχώς, ορισμένοι αντιστέκονται: Ο Δήμος Αγίων Αναργύρων-Καματερού, ο Σύλλογος Ηπειρωτών της περιοχής «Πύρρος», το τοπικό βιβλιοχαρτοπωλείο «Στίγκα» και οι εκδόσεις «Ψυχογιός» διοργανώνουν αύριο 21 Απριλίου στις 7 μ.μ. παρουσίαση του ιστορικού μυθιστορήματος του Γιάννη Καλπούζου «Γινάτι, ο σοφός της λίμνης» στον δημοτικό κινηματογράφο Μαρία Ελενα – Οναρ (Αγίας Παρασκευής 40), συνοδεία «βλάχικων» σκοπών και τραγουδιών.
Ισοϋψές πολιτιστικό γεγονός αποτελεί η εκδήλωση για το μνημειώδες έργο του φιλόλογου, πρώην βουλευτή, Νίκου Λεβογιάννη «Νεότερη ιστορία της Νάξου 1800-2000» στην οποία καλούν σύλλογοι του νησιού, την ερχόμενη Τετάρτη 25 Απριλίου, στις 7 μ.μ., Κέντρο «Καμίνι» του Δήμου Γαλατσίου (Ρεθύμνου και Χρήστου Καψάλη 38).
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας