Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
«Τι ήθελα και σ’ αγαπούσα…»

Ποτέ δεν θα υπάρξει νικητής στη μάχη μεταξύ των δύο φύλων, γιατί υπάρχει υπερβολική συναδέλφωση με τον εχθρό!

«Τι ήθελα και σ’ αγαπούσα…»

  • A-
  • A+

Ζευγάρι φίλων αποφάσισε να γιορτάσει την επέτειο του γάμου του με την παρέα του σε μουσικό στέκι. Το μαγαζί γεμάτο. Νεολαία κυρίως.

Ανάμεσά τους μια «γατούλα» κουνιστή και λυγιστή, προκάλεσε τον θαυμασμό. Γοητευμένοι οι κύριοι της παρέας κοιτούσαν συχνά -και δίκιο είχαν- το αιθέριο πλάσμα. «Εβραζε» η φίλη που γιόρταζε -κι αυτή δίκιο είχε εδώ που τα λέμε- διότι ο σύζυγος εκδήλωνε κι αυτός τον θαυμασμό του.

Το κρασί έρρεε άφθονο, οι παρέες στην πίστα ανακατεύτηκαν και τα χέρια έπιαναν άλλα άγνωστα χέρια σε χορούς κυκλωτικούς και γρήγορους σκοπούς. Το αιθέριο πλάσμα κράτησε το χέρι του συζύγου που χόρευε με κέφι τον συρτό.

Αρχισαν οι φίλοι την καζούρα και παρέσυραν και τη σύζυγο σε ένα κελαρυστό γέλιο, που η αλήθεια είναι μας ανακούφισε, αφού φοβηθήκαμε μήπως ο εορτασμός καταλήξει σε συζυγικό επεισόδιο. Ο «τολμηρός χορευτής» επέστρεψε στη θέση του λαχανιασμένος κι άναψαν τα αίματα στην παρέα.

Οι άντρες τον επιβράβευσαν, οι γυναίκες άρχισαν να αναλύουν τη σκηνή, καταλήγοντας με βεβαιότητα στο γνωστό ρητό πως: «τα αγόρια θα είναι πάντα αγόρια, το ίδιο και πολλοί μεσήλικες άντρες».

Ξαφνικά η -συγκρατημένη μέχρι τότε- σύζυγος σηκώθηκε και με παραγγελιά χόρεψε καρσιλαμά, τραγουδώντας με νόημα: «Τι ήθελα και σ’ αγαπούσα και δεν κάθομαν καλά, πήρα ζάλη στο κεφάλι, δυο μαχαίρια στην καρδιά»!

Τα πειράγματα συνεχίστηκαν με λεζάντες και τραγούδια του τύπου: «Είσαι γυναίκα του μπελά» και «Βρε κανένας καλός, βρε κανένας»! Το ζεύγος μάς αποχαιρέτησε αργά τη νύχτα, αγκαλιασμένο και χαρούμενο.

Ισχύει τελικά: ποτέ δεν θα υπάρξει νικητής στη μάχη μεταξύ των δύο φύλων, γιατί υπάρχει υπερβολική συναδέλφωση με τον εχθρό!

ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ
Λίγα ακόμα περί χορού και Τέχνης
Οι γυναίκες διαθέτουν σωματική διάπλαση καταλληλότερη για χορό από τους άντρες. Κυρίως, όμως, έχουν ενδιάθετη επιθυμία, ψυχή, δόσιμο να χορέψουν· ίσως επειδή ο χορός απελευθερώνει. Δεν είναι τυχαίο πως ο Λόρκα...
Λίγα ακόμα περί χορού και Τέχνης
ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ
Χορός από εσπέρας έως πρωίας
Ο σωστός τίτλος θα ήταν «Χορός από αυγής έως εσπέρας», όπου αυγή είναι η γέννηση και εσπέρα το τέλος, το προσωρινό, γιατί ο χορός, επειδή είναι όρχηση, κύκλος, δεν τελειώνει ποτέ· κλείνει ένας, ανοίγει άλλος·...
Χορός από εσπέρας έως πρωίας
ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ
Πλανόδιος μουσικός συνετός και ολιγαρκής
Πώς έρχεται το κέφι στον άνθρωπο: Αίσθηση που δύσκολα περιγράφεται. Μία κουβέντα έξυπνη ή ευαίσθητη… μία νότα σε μουσικό όργανο. Ξαφνικά. Εκεί που δεν τα περίμενες. Και οι μονάδες γίνονται ομάδες και σύνολα,...
Πλανόδιος μουσικός συνετός και ολιγαρκής
ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ
Μοιάζουν, αλλά δεν είναι συμπτώσεις…
Ο Μότσαρτ πέθανε, 5 Δεκεμβρίου 1791, 35 χρόνων στη Βιέννη. Κηδεύτηκε, ένα πρωινό που χιόνιζε, με ελάχιστους παρόντες, έναν σκύλο και δαπάναις του δήμου. Θάφτηκε στο «περιθωριακό» νεκροταφείο του Αγίου Μάρκου...
Μοιάζουν, αλλά δεν είναι συμπτώσεις…
ART - ΝΕΑ
Χριστουγεννιάτικοι... πειρασμοί
Η χριστουγεννιάτικη περίοδος δεν είναι μόνο η πιο λαμπερή εποχή του χρόνου αλλά κι εκείνη που θα σας βάλει σε μεγάλους πειρασμούς. Παραγωγές φτιαγμένες για να γοητεύσουν τα πιτσιρίκια, παραστάσεις για κοινό...
Χριστουγεννιάτικοι... πειρασμοί
ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ
Μακάρι να είναι έργο συλλέκτη
«Οι πόρτες (…) έκλεισαν τον Απρίλιο του 1990. Η Columbia, το “γενικό στρατηγείο” της ελληνικής δισκογραφίας, σίγησε ύστερα από 60 χρόνια συνεχούς λειτουργίας. Ριζούπολη, λεωφόρος Ηρακλείου 127. Δίπλα στις...
Μακάρι να είναι έργο συλλέκτη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας