Το μιούζικαλ «La La Land» δεν είναι μόνο για τα Οσκαρ. Στα χέρια του Βρετανού street artist Bambi η πιο γνωστή σκηνή από το μιούζικαλ, ο χορός της Εμα Στόουν και του Ράιαν Γκόσλινγκ, απέκτησε πολιτική χροιά, κάτι σαν το ιστορικό φιλί στο στόμα των Μπρέζνιεφ και Χόνεκερ, που τόσο αναπαρήχθη και σατιρίστηκε στο διάβα των χρόνων. Ο Barbi ζωγράφισε σε δρόμο του Λονδίνου την Τερέζα Μέι και τον Ντόναλντ Τραμπ να χορεύουν και βάφτισε τη σκηνή «Lie Lie Land» (Η χώρα των ψεμάτων). Μεγάλη έμπνευση.
Β.ΓΕΩΡΓ.
Σικελία καλεί Gucci
Μπορεί ο οίκος Gucci να «έφαγε πόρτα» στην Ακρόπολη, όμως η πόλη του Ακράγαντα, στη Σικελία, τον καλεί να οργανώσει επίδειξη μόδας στους αρχαιοελληνικούς ναούς της. «Μια τέτοια πρωτοβουλία θα έχει θετικό αντίκτυπο και για την όλη εικόνα της περιοχής», δήλωσε ο διευθυντής της Κοιλάδας των Ναών, Τζουζέπε Παρέλο, στη La Repubblica.
Πάντως τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης επαίνεσαν την απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου να μη διαθέσει τον Παρθενώνα για πασαρέλα, χαρακτηρίζοντάς την «επίδειξη υποδειγματικής εθνικής υπερηφάνειας, παρ’ όλο που η Ελλάδα αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες».
ΠΑ.Σ.
Βρέθηκε ο Προυστ
Το είδαμε και το ξαναείδαμε με απληστία το ολιγόλεπτο μαυρόασπρο φιλμάκι. Ο Καναδός καθηγητής Ζαν-Πιερ Σιρούα-Τραάν, που το ανακάλυψε στα αρχεία του Καναδικού Κέντρου Κινηματογράφου, είναι σίγουρος πως αποτελεί το μόνο ντοκουμέντο με τον Μαρσέλ Προυστ - και διάφοροι Γάλλοι ειδικοί συμφωνούν.
Είναι τραβηγμένο το 1904, στον γάμο της κόρης μιας από τις πιο στενές φίλες του συγγραφέα, της κόμισσας Nτε Γκρεφίλ, από την οποία εμπνεύστηκε την Οριάν ντε Γκερμάντ τού «Αναζητώντας τον χαμένο χρόνο».
Ο τριαντάρης νεαρός με το περιποιημένο μουστάκι, το μελόν καπέλο και το γκρίζο κοστούμι, που κατεβαίνει μόνος τα σκαλιά της εκκλησίας ενώ οι άλλοι είναι ζευγαρωμένοι, έχει όλα τα χαρακτηριστικά του Προυστ της εποχής.
Β. ΓΕΩΡΓ.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας