• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    3°C 1.5°C / 4.2°C
    3 BF
    82%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    0°C -1.9°C / 1.9°C
    4 BF
    48%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 4.8°C / 6.0°C
    4 BF
    53%
  • Ιωάννινα
    Αυξημένες νεφώσεις
    -1°C -2.1°C / -1.2°C
    3 BF
    38%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    0°C -0.1°C / 0.7°C
    4 BF
    59%
  • Βέροια
    Ελαφρές νεφώσεις
    -1°C -3.0°C / -0.7°C
    1 BF
    55%
  • Κοζάνη
    Αραιές νεφώσεις
    -7°C -6.6°C / -4.4°C
    3 BF
    58%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    1°C 1.3°C / 1.3°C
    2 BF
    64%
  • Ηράκλειο
    Αραιές νεφώσεις
    8°C 4.3°C / 8.6°C
    6 BF
    77%
  • Μυτιλήνη
    Αραιές νεφώσεις
    1°C 0.7°C / 0.7°C
    4 BF
    68%
  • Ερμούπολη
    Αυξημένες νεφώσεις
    7°C 4.9°C / 6.7°C
    6 BF
    57%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 5.7°C / 5.7°C
    7 BF
    62%
  • Κεφαλονιά
    Αυξημένες νεφώσεις
    5°C 5.1°C / 5.1°C
    3 BF
    63%
  • Λάρισα
    Αραιές νεφώσεις
    2°C 0.6°C / 1.9°C
    4 BF
    41%
  • Λαμία
    Ήπιες χιονοπτώσεις
    1°C 0.5°C / 1.2°C
    2 BF
    68%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    9°C 8.8°C / 8.8°C
    4 BF
    46%
  • Χαλκίδα
    Ασθενής ομίχλη
    2°C 1.1°C / 3.6°C
    0 BF
    90%
  • Καβάλα
    Αυξημένες νεφώσεις
    0°C 0.5°C / 0.5°C
    2 BF
    47%
  • Κατερίνη
    Αραιές νεφώσεις
    0°C -0.3°C / 1.7°C
    2 BF
    54%
  • Καστοριά
    Ελαφρές νεφώσεις
    -4°C -3.9°C / -3.9°C
    2 BF
    67%
Dreamstime.com

Ποιος θυμάται το Voucher 200 ευρώ στους εκπαιδευτικούς για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού;

  • A-
  • A+

Στις 21 Ιανουαρίου του 2022, ημέρα Παρασκευή πριν από τρεις μήνες, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ανακοινώνει ότι οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, που απασχολούνται σε δομές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θα είναι οι νέοι δικαιούχοι του προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ», στους οποίους θα διατεθούν επιταγές (voucher) αξίας 200€ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού, χωρίς κοινωνικά ή άλλα κριτήρια.

Λίγες μέρες αργότερα, την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου, ψηφίζεται στη Βουλή, η πολυτροπολογία του υπουργείου Παιδείας (προσθήκη στο Σχέδιο Νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων με τίτλο «Αναπτυξιακός Νόμος - Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη»), η οποία, ανάμεσα στα άλλα, περιλαμβάνει το εξής: "Είναι δυνατή εκπόνηση προγράμματος για ενίσχυση του εκπαιδευτικού προσωπικού και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού -Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, που απασχολείται πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέσω συστήματος επιταγών που Θα διατεθούν στους δικαιούχους για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού..."

Στις 4 Φεβρουαρίου δημοσιεύεται το ΦΕΚ που περιλαμβάνει τις διατάξεις για τη χορήγηση voucher 200€ σε εκπαιδευτικούς δημοσίων σχολείων για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού και με την ευκαιρία "παρελαύνουν" νέες δηλώσεις, ανακοινώσεις, πανηγυρικοί λόγοι, συνεντεύξεις, διευκρινίσεις όλο τον Φεβρουάριο από την Υπουργό, την Υφυπουργό και το Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ, μεγαλοστομίες για την "στήριξη των εκπαιδευτικών και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης"

Ένα μήνα περίπου αργότερα, μιλώντας, στις 12.03.2022, στο Open και στην εκπομπή "Τώρα ό,τι συμβαίνει", η υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως, αναφορικά με τη χορήγηση voucher 200 ευρώ σε εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ, δήλωσε πως θα πραγματοποιηθεί πριν το Πάσχα.

Στις 29.03.2022, η Υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε στη Βουλή ότι τις αμέσως επόμενες ημέρες θα ανοίξει η πλατφόρμα για τη χορήγηση voucher 200 ευρώ σε εκπαιδευτικούς.

"Τις αμέσως επόμενες μέρες θα ανοίξει η πλατφόρμα για κάτι το οποίο δεν έχει ξαναγίνει στην ιστορία από όσο ξέρω, στην εκπαίδευση. Οριζοντίως σε όλους τους εκπαιδευτικούς ανεξαρτήτως εισοδημάτων ενίσχυση για τεχνολογικό εξοπλισμό" δήλωσε η υπουργός Παιδείας στη Βουλή.

Βρισκόμαστε ήδη τρεις μήνες μετά το "πανηγύρι των διακηρύξεων" για το Voucher των 200 ευρώ.

Αυτή είναι η κωμικοτραγική επικοινωνιακή τακτική του Υπουργείου για δήθεν σημαντική επένδυση στην εκπαίδευση με την παροχή voucher των 200€! Η μία της όψη, σχετίζεται με τη χρησιμοποίηση του λόγου ως σανού για υπηκόους. Τρεις μήνες "πιπίλισμα" για την παροχή voucher μπορεί να πείσει όχι μόνο την κοινή γνώμη αλλά ακόμη και τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς ότι ήδη έχουν δοθεί.

Ωστόσο αυτή είναι η "αθώα" κοροϊδία του ΥΠΑΙΘ, μια συνηθισμένη μεθόδευση με γνωστές σκοπιμότητες. Ακόμη πιο ύπουλη είναι η μεθόδευση περί "ψηφιακής επανάστασης" στον χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης.

Με την αποδοχή των voucher, δίνεται το άλλοθι στο ΥΠΑΙΘ απ' την επόμενη κιόλας απόφασή του για «τηλεκπαίδευση» να αυξήσει κι άλλο τον δείκτη των απαιτήσεών του και να κουκουλώσει τις τεράστιες παραλείψεις κι ευθύνες του , αφού χορήγησε ένα ...ολόκληρο 200άρι(!) για αγορά ατομικού εξοπλισμού!

Παράλληλα το ποσό των 140 εκ. συνολικά, που θα πάει ως ζεστό χρήμα σε επιχειρηματικούς ομίλους άμεσα, στην πραγματικότητα τουλάχιστον τριπλάσιο, αφού θα αναγκάσει όσους επιθυμούν να το αξιοποιήσουν να βάλουν και οι ίδιοι βαθιά το χέρι στην τσέπη για να αποκτήσουν ένα Ηλεκτρονικό Υπολογιστή, Laptop ή tablet αξιοπρεπές.

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οργή για τον αποκλεισμό των ιδιωτικών εκπαιδευτικών από το voucher των 200 ευρώ
Αποκλείονται οριστικά όλοι οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων, οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί και τα στελέχη εκπαίδευσης από το τυράκι- voucher των 200 ευρώ σε εκπαιδευτικούς για υλικοτεχνική υποδομή που...
Οργή για τον αποκλεισμό των ιδιωτικών εκπαιδευτικών από το voucher των 200 ευρώ
ΒΟΥΛΗ
Τροπολογία για Voucher σε εκπαιδευτικούς, για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού
Κατατέθηκε στη Βουλή νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας. Τι περιλαμβάνει η τροπολογία - Δεν θα εφαρμοστεί το διπλό μηχανογραφικό.
Τροπολογία για Voucher σε εκπαιδευτικούς, για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού
ΑΠΟΨΕΙΣ
Οι παρεμβάσεις του υπ. Παιδείας βλάπτουν σοβαρά την υγεία των εκπαιδευτικών
Oλοένα και περισσότεροι εκπαιδευτικοί νιώθουν να «σκάει» πάνω τους ένα μπαράζ πιέσεων, μέσα σε διαταραγμένες τάξεις που οι μαθητές τους αντιλαμβάνονται τον εκπαιδευτικό σαν τον «βολικό» ένοχο για τα αδιέξοδα...
Οι παρεμβάσεις του υπ. Παιδείας βλάπτουν σοβαρά την υγεία των εκπαιδευτικών
ΑΠΟΨΕΙΣ
Υπουργείο Παιδείας: με νέα καθηκοντολόγια επιχειρούν να αλλάξουν το «κλίμα» στο σχολείο
Με τα νέα πλάνα του ΥΠΑΙΘ ο διευθυντής συγκεντρώνει υπερεξουσίες και συνάμα δημιουργούνται διαφορετικές κατηγορίες εκπαιδευτικών μέσα σ’ ένα σχολείο.
Υπουργείο Παιδείας: με νέα καθηκοντολόγια επιχειρούν να αλλάξουν το «κλίμα» στο σχολείο
ΑΠΟΨΕΙΣ
Εκπαιδευτικοί: «Ενδυναμώνονται» δουλεύοντας και μετά από το σχολείο! Έτσι κ. Κεραμέως;
Οι τελευταίοι νόμοι για τη σχολική εκπαίδευση (4692/2020 και 4823/21) έχουν πολλά κοινά στην ονομασία τους. Αλλά πόσο ο συντάκτης της ονομασίας αυτών των νόμων πρέπει να απεχθάνεται τους εκπαιδευτικούς για να...
Εκπαιδευτικοί: «Ενδυναμώνονται» δουλεύοντας και μετά από το σχολείο! Έτσι κ. Κεραμέως;
ΑΠΟΨΕΙΣ
Διαδικασίες πρωτοφανούς ελέγχου της επιλογής διευθυντών σχολείων
Στόχος, ο απόλυτος έλεγχος των συμβουλίων με σκοπό την επιλογή των αρεστών και «ημετέρων», ενώ διαλύεται έτσι κάθε ψευδαίσθηση για τον ρόλο του διοικητικού μηχανισμού.
Διαδικασίες πρωτοφανούς ελέγχου της επιλογής διευθυντών σχολείων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας