• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 12.6°C / 15.2°C
    2 BF
    71%
  • Θεσσαλονίκη
    Αραιές νεφώσεις
    12°C 10.3°C / 14.1°C
    3 BF
    75%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 14.9°C / 16.5°C
    3 BF
    69%
  • Ιωάννινα
    Αυξημένες νεφώσεις
    9°C 8.9°C / 9.4°C
    1 BF
    89%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    10°C 9.9°C / 11.3°C
    3 BF
    76%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    10°C 10.4°C / 12.0°C
    2 BF
    97%
  • Κοζάνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    8°C 6.8°C / 8.4°C
    1 BF
    93%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    14°C 13.5°C / 13.5°C
    1 BF
    74%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    15°C 14.1°C / 17.7°C
    1 BF
    81%
  • Μυτιλήνη
    Αραιές νεφώσεις
    13°C 12.9°C / 13.5°C
    1 BF
    82%
  • Ερμούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 14.4°C / 14.8°C
    4 BF
    72%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    11°C 10.7°C / 10.7°C
    4 BF
    72%
  • Κεφαλονιά
    Αραιές νεφώσεις
    17°C 16.9°C / 16.9°C
    3 BF
    77%
  • Λάρισα
    Αραιές νεφώσεις
    12°C 11.9°C / 12.8°C
    3 BF
    94%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    14°C 13.4°C / 13.8°C
    1 BF
    81%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    18°C 17.8°C / 18.2°C
    2 BF
    74%
  • Χαλκίδα
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 12.9°C / 14.3°C
    0 BF
    66%
  • Καβάλα
    Αραιές νεφώσεις
    12°C 11.3°C / 12.1°C
    2 BF
    70%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    11°C 11.1°C / 12.7°C
    3 BF
    100%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    8°C 8.3°C / 8.3°C
    1 BF
    94%
Dreamstime.com
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Η έλλειψη καθηγητών στο μοναδικό ελληνικό Γυμνάσιο-Λύκειο Λονδίνου οδηγεί στο κλείσιμό του. Να εμποδίσουμε να γίνει αυτό!

  • A-
  • A+

Ονομάζομαι Αλκηστη Πρίφτη, έχω σχεδόν δύο χρόνια στην Αγγλία με εμπειρία και από αγγλικό και από ελληνικό σχολείο. Πέρυσι ήμουν μαθήτρια στο αγγλικό σχολείο. Το σχολείο ήταν μεγάλο, είχε πολλές εγκαταστάσεις, ποικιλία μαθημάτων και άπειρους καθηγητές, αλλά το μόνο που μου έλειπε ήταν η ελληνική γλώσσα.

Ετσι ρίσκαρα μαζί με την οικογένειά μου να φύγω από το αγγλικό σχολείο και να έρθω δύο ώρες μακριά, στο μοναδικό ελληνικό σχολείο του Λονδίνου. Οταν πρωτοήρθα, δεν με ενόχλησε που ήταν μικρό και μου φάνηκε φυσιολογικό που δεν είχαν έρθει ακόμα καινούργιοι καθηγητές, καθώς η βίζα ήθελε κάποιο διάστημα για να βγει, αλλά αργότερα ακόμα δεν είχαν έρθει καθηγητές και άρχισα να αγχώνομαι για το αν θα κλείσει το σχολείο.

Ο σύλλογος γονέων, οι καθηγητές και ο διευθυντής μας έχουν προσπαθήσει με διάφορους τρόπους να στείλουν επιστολές για να επικοινωνήσουν με το υπουργείο Παιδείας, αλλά δεν πήραν ποτέ απάντηση. Ετσι πήρα την απόφαση να γράψω εγώ μια επιστολή σε εσάς γιατί έχω μια ελπίδα πως το σχολείο μας δεν θα κλείσει.

Κατά την άποψή μου η ελληνική παιδεία είναι σημαντική τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Γι’ αυτό και πρέπει να σώσουμε το σχολείο μας από αυτή την άθλια κατάσταση για να μη χαθεί η ελληνική παιδεία στον υπόλοιπο κόσμο και να μην κόψουμε τα φτερά όλων αυτών των παιδιών που φοιτούν εκεί, όπως και σε εμένα, ιδιαίτερα όμως των παιδιών της Γ' Λυκείου!

Ελπίζω να μπορείτε να μας βοηθήσετε με οποιονδήποτε τρόπο γίνεται.

*μαθήτρια του ελληνικού Γυμνασίου-Λυκείου Λονδίνου



Η επιστολή δημοσιεύτηκε στο φύλλο της «Εφ.Συν.» τη Δευτέρα 29/11/2021.

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΑΠΟΨΕΙΣ
Υπουργείο Παιδείας: με νέα καθηκοντολόγια επιχειρούν να αλλάξουν το «κλίμα» στο σχολείο
Με τα νέα πλάνα του ΥΠΑΙΘ ο διευθυντής συγκεντρώνει υπερεξουσίες και συνάμα δημιουργούνται διαφορετικές κατηγορίες εκπαιδευτικών μέσα σ’ ένα σχολείο.
Υπουργείο Παιδείας: με νέα καθηκοντολόγια επιχειρούν να αλλάξουν το «κλίμα» στο σχολείο
ΑΠΟΨΕΙΣ
Πίσω από τις απατηλές διακηρύξεις του υπουργείου Παιδείας
Στο άνοιγμα των σχολείων που υποδέχονται σήμερα 1,4 εκατ μαθητές και 170 χιλιάδες εκπαιδευτικούς στήνεται μπαράζ συνεντεύξεων για τις «μεγάλες κυβερνητικές παρεμβάσεις στην εκπαίδευση».
Πίσω από τις απατηλές διακηρύξεις του υπουργείου Παιδείας
ΑΠΟΨΕΙΣ
Οι παραχαράξεις και το τρικ των αναλογιών!
Με όχημα παραπλανητικά, επιλεκτικά και αναξιόπιστα στοιχεία του ΟΟΣΑ, ο φιλοκυβερνητικός Τύπος βγάζει συμπεράσματα που βρίσκονται σε ευθεία αντίθεση με την εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Οι παραχαράξεις και το τρικ των αναλογιών!
ΑΠΟΨΕΙΣ
Η Ζάχρα, η Σάνα, η Νάργκες, η Γιασμίν, η Σαρίνα και η Ριτσώνα...
Η πανδημία του κορονοϊού βάθυνε τις ήδη υπάρχουσες ανισότητες και έσπρωξε ακόμα πιο πολύ στο περιθώριο τα παιδιά των προσφύγων και μεταναστών.
Η Ζάχρα, η Σάνα, η Νάργκες, η Γιασμίν, η Σαρίνα και η Ριτσώνα...
ΑΠΟΨΕΙΣ
«Για πόσο ακόμα;»
Η προκλητική ανταπόκριση της κυβέρνησης στο περσινό πανεκπαιδευτικό αίτημα για μείωση των μαθητών ανά τάξη είναι η αύξησή τους με την πολιτική των συγχωνεύσεων.
«Για πόσο ακόμα;»
ΑΠΟΨΕΙΣ
Πλημμύρα σε σχολική μονάδα της Νέας Φιλαδέλφειας
Στο 1ο Γενικό Λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας στεγάζονται 2 αίθουσες σε κοντέινερ, 20 χρόνια τώρα, όταν από τον σεισμό του 1999 οι πλαϊνές αίθουσες του κτιρίου κατέρρευσαν.
Πλημμύρα σε σχολική μονάδα της Νέας Φιλαδέλφειας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας