• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    3°C -1.2°C / 5.2°C
    0 BF
    64%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    2°C -0.7°C / 3.8°C
    2 BF
    58%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    1°C -1.0°C / 5.7°C
    1 BF
    42%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    -5°C -5.1°C / -0.8°C
    1 BF
    80%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    -1°C -1.1°C / -1.1°C
    0 BF
    80%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    2°C -0.1°C / 3.2°C
    1 BF
    59%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    -2°C -3.7°C / -1.0°C
    2 BF
    59%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    -1°C -1.4°C / 3.6°C
    1 BF
    52%
  • Ηράκλειο
    Αραιές νεφώσεις
    6°C 5.5°C / 7.5°C
    3 BF
    81%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    -3°C -3.1°C / -3.1°C
    2 BF
    57%
  • Ερμούπολη
    Αυξημένες νεφώσεις
    7°C 6.2°C / 7.9°C
    4 BF
    65%
  • Σκόπελος
    Σποραδικές νεφώσεις
    3°C 3.5°C / 3.5°C
    4 BF
    54%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    7°C 7.0°C / 7.0°C
    1 BF
    51%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    -2°C -2.1°C / -2.1°C
    0 BF
    64%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    2°C -1.1°C / 1.7°C
    1 BF
    76%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    6°C 3.8°C / 6.0°C
    3 BF
    45%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    3°C 0.0°C / 5.4°C
    2 BF
    69%
  • Καβάλα
    Σποραδικές νεφώσεις
    2°C 1.0°C / 2.1°C
    1 BF
    54%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    3°C -0.6°C / 3.9°C
    1 BF
    58%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    -2°C -2.2°C / -2.2°C
    1 BF
    63%
EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Πλημμύρα σε σχολική μονάδα της Νέας Φιλαδέλφειας

  • A-
  • A+

Είμαι μαθητής του 1ου Γενικού Λυκείου Νέας Φιλαδέλφειας, εικόνες του οποίου κάνουν τον γύρο του διαδικτύου, όχι για κάποια πρωτιά ώστε να είμαστε περήφανοι, αλλά για μια πλήρη αποτυχία της κυβέρνησης να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση πριν συμβεί.

Στο σχολείο μας στεγάζονται 2 αίθουσες σε κοντέινερ, 20 χρόνια τώρα, όταν από τον σεισμό του 1999 οι πλαϊνές αίθουσες του κτιρίου κατέρρευσαν.

Τα τελευταία 2 χρόνια έχουμε κάνει 2 φορές κατάληψη ώστε να κινηθούν οι νόμιμες διαδικασίες να κατασκευαστούν τα «χαμένα» τμήματα, αντιμετωπίζοντάς μας η ηγεσία του υπουργείου ως ανθρώπους που «...παρακωλύουν την εκπαιδευτική διαδικασία». Δεν έγινε τίποτα. Φτάνουμε στο σήμερα που από τις τάξεις-κλουβιά αναγκάζονται να έρθουν στο κύριο κτίριο μέσω «θρανιογέφυρας» μαθητές διότι το νερό είχε φτάσει λίγα εκατοστά πριν από το δάπεδο των αιθουσών τους.

Σήμερα εμείς, αύριο κάποιο σχολείο σε μια φρεσκοκαμμένη περιοχή και μπορεί και με χειρότερες συνέπειες.

Δυστυχώς όμως μάλλον δεν φαίνεται να αρκούν οι εικόνες ντροπής για να κινηθεί το υπουργείο, θα αρκεστεί στο να βαθμολογήσει ως «κακό» το σχολείο και θα προχωρήσουμε· δυστυχώς δεν πρόκειται να έρθουν να μας σώσουν οι φρεγάτες την επόμενη φορά, ούτε όμως ξανά η Πυροσβεστική γιατί ακόμα και η Π.Υ. που τόσο τη συγχαίρονταν για τις υπερπροσπάθειες του καλοκαιριού είναι ακόμα υποστελεχωμένη.

Πρέπει να πηγαίνουμε σε κάποιο κολέγιο για να δοθεί η πρέπουσα σημασία, κυρία Κεραμέως;

Πρέπει να βαθμολογηθεί ως «καλό» για να πάρουμε χορηγίες ένα αντικειμενικά «κακό» σχολείο από άποψη δομών που εσείς κάνατε έτσι κυρία Κεραμέως, συνεχίζοντας το έργο προηγούμενων κυβερνήσεων;


Η επιστολή δημοσιεύτηκε στο φύλλο της «Εφ.Συν.» τη Δευτέρα 25/10/2021.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΑΠΟΨΕΙΣ
Η έλλειψη καθηγητών στο μοναδικό ελληνικό Γυμνάσιο-Λύκειο Λονδίνου οδηγεί στο κλείσιμό του. Να εμποδίσουμε να γίνει αυτό!
Ο σύλλογος γονέων, οι καθηγητές και ο διευθυντής μας έχουν προσπαθήσει να επικοινωνήσουν με το υπουργείο Παιδείας, αλλά δεν πήραν ποτέ απάντηση.
Η έλλειψη καθηγητών στο μοναδικό ελληνικό Γυμνάσιο-Λύκειο Λονδίνου οδηγεί στο κλείσιμό του. Να εμποδίσουμε να γίνει αυτό!
ΑΠΟΨΕΙΣ
Η Ζάχρα, η Σάνα, η Νάργκες, η Γιασμίν, η Σαρίνα και η Ριτσώνα...
Η πανδημία του κορονοϊού βάθυνε τις ήδη υπάρχουσες ανισότητες και έσπρωξε ακόμα πιο πολύ στο περιθώριο τα παιδιά των προσφύγων και μεταναστών.
Η Ζάχρα, η Σάνα, η Νάργκες, η Γιασμίν, η Σαρίνα και η Ριτσώνα...
ΑΠΟΨΕΙΣ
«Για πόσο ακόμα;»
Η προκλητική ανταπόκριση της κυβέρνησης στο περσινό πανεκπαιδευτικό αίτημα για μείωση των μαθητών ανά τάξη είναι η αύξησή τους με την πολιτική των συγχωνεύσεων.
«Για πόσο ακόμα;»
ΑΠΟΨΕΙΣ
Κάτι βράζει στα σχολεία
Το δημόσιο σχολείο δεν μας δωρίζεται. Και επειδή είναι δημόσιο, δεν σημαίνει ότι είναι ταγμένο να παρέχει φτωχές υπηρεσίες για φτωχούς. Αλλά η κυβέρνηση και η υπουργός έχουν άλλη άποψη.
Κάτι βράζει στα σχολεία
ΑΠΟΨΕΙΣ
Από το «παράθυρο» η τυποποιημένη αξιολόγηση για μαθητές και εκπαιδευτικούς
Τα μοντέλα της τυπικής αξιολόγησης είναι κυρίως δυο κατηγοριών: της σκληρής λογοδοσίας με υψηλού διακυβεύματος τεστ (Αμερική, Αγγλία) και της ήπιας λογοδοσίας (ηπειρωτική Ευρώπη).
Από το «παράθυρο» η τυποποιημένη αξιολόγηση για μαθητές και εκπαιδευτικούς
ΑΠΟΨΕΙΣ
Γαλάζια «κανονικότητα» και εκπαιδευτική ανισότητα
Μεγαλόστομες διακηρύξεις προθέσεων, αναχρονισμοί και αντιφάσεις περιμένουν και φέτος μαθητές και φοιτητές με την έναρξη της σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς.
Γαλάζια «κανονικότητα» και εκπαιδευτική ανισότητα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας