Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η επιστροφή της κ. Νίκης Κεραμέως
EUROKINISSI
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Η επιστροφή της κ. Νίκης Κεραμέως

  • A-
  • A+

Αξιότιμη κ. Νίκη Κεραμέως, σας εύχομαι να απαλλαγείτε από τον χαρακτηρισμό «θετική» στον κορονοϊό και να επιστρέψετε «αρνητική», αλλά με θετική διάθεση, στα καθήκοντα της υπουργού, ελπίζοντας ότι κατά την απομόνωσή σας αναλογιστήκατε τα αρνητικά πεπραγμένα σας στο υπουργείο Παιδείας σχετικά με τον συνωστισμό των μαθητών στις αίθουσες διδασκαλίας.

Εφέτος την άνοιξη στο πρώτο κύμα της πανδημίας, παντού σε επαρχία και Αθήνα, ύστερα από εισήγηση της Επιτροπής Λοιμωξιολόγων, σπάσατε σε μικρότερα τα μεγάλα τμήματα όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων και έτσι αυτά λειτούργησαν με 15 το πολύ μαθητές, μέρα παρά μέρα και εναλλάξ, με τους μισούς Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή και τους υπόλοιπους Τρίτη και Πέμπτη.

Ομως επίσης εφέτος, μεσούντος του κορονοϊού, αντί σε συνεργασία με τους συλλόγους εκπαιδευτικών, γονέων και εκπροσώπους των δήμων να εκμεταλλευθείτε τις καλοκαιρινές διακοπές των μαθητών και να αναζητήσετε κενές αίθουσες διδασκαλίας, οι οποίες υπάρχουν σε πολλά σχολεία στην επαρχία λόγω της συνεχιζόμενης από χρόνια υπογεννητικότητας και εσωτερικής μετανάστευσης, ή νέες αίθουσες στην Αθήνα διπλανών σε σχολεία κτιρίων, κενών λόγω των μνημονίων της δεκαετίας που πέρασε, εισηγηθήκατε στη Βουλή και οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ψήφισαν την αύξηση του από το 2019 θεσμοθετημένου μέγιστου αριθμού μαθητών στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά από 22 σε 25, αποδεχόμενη τις αντιεπιστημονικές θέσεις ελάχιστων ειδικών που καταλαμβάνοντας θέσεις πολιτικής προστασίας πρότειναν, χάριν της προστασίας της πολιτικής, να παρακολουθούν το πολύωρο ωρολόγιο πρόγραμμα 25 μαθητές ανά τμήμα αντί της πρότασης των εκπαιδευτικών για 15 και μάλιστα κόντρα στην εισήγηση του εκπροσώπου της Επιτροπής Λοιμωξιολόγων, καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα, ο οποίος υποστήριξε από τηλεοράσεως ότι αποτελεί προϋπόθεση «η απόσταση (1 με 2 μέτρα) μεταξύ των θρανίων, διπλών ή μονών, πάντως με έναν μαθητή».

Τις μέρες αυτές που ο αριθμός των κλειστών τμημάτων και σχολείων λόγω κρουσμάτων κορονοϊού σε εκπαιδευτικούς και μαθητές ολοένα αυξάνει, απαραίτητο και αναγκαίο είναι αμέσως μετά την επιστροφή σας στο υπουργείο Παιδείας να επιτρέψετε σε όσα σχολεία έχουν κενές αίθουσες να τις εκμεταλλευθούν, δίνοντας παράλληλα εντολή για αναζήτηση επιπλέον αιθουσών ώστε όλες οι εκπαιδευτικές βαθμίδες να λειτουργούν με τμήματα 15 το πολύ μαθητών, κατανοώντας ότι η οκτάωρη παραμονή νηπίων, παιδιών και εφήβων με τη συνεχή χρήση μάσκας στα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία ή στα πλέον των έξι ωρών διδασκαλίας Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια με 25 και άνω μαθητές ανά τμήμα είναι αδύνατον να λειτουργήσει ακίνδυνα, ιδιαίτερα τον χειμώνα σε κλειστές αίθουσες και ανοικτές αυλές.

Υστερόγραφο: Αφιερωμένο εξαιρετικά στην πεντάχρονη εγγονή μου, την Αρτεμη, μαθήτρια Ολοήμερου Νηπιαγωγείου, και στον δωδεκάχρονο ανεψιό μου Πέτρο, μαθητή Πρώτης Γυμνασίου!

* συγγραφέας

ΑΠΟΨΕΙΣ
Κυρία Υπουργέ, ξέρετε τι κάνετε;
Ερωτήματα προς την υπουργό Παιδείας για τον αποκλεισμό των κοινωνικών επιστημών και των περιορισμό των τεχνών στο σχολικό πρόγραμμα.
Κυρία Υπουργέ, ξέρετε τι κάνετε;
ΑΠΟΨΕΙΣ
Mόλις το 10% των σχολείων μπορεί να υποστηρίξει την τηλε-«εκπαίδευση»
Το υπουργείο Παιδείας καλεί όλα τα Γυμνάσια και τα Λύκεια να κάνουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά καθόλου δεν έχει φροντίσει τα σχολεία να μπορούν να την υποστηρίξον.
Mόλις το 10% των σχολείων μπορεί να υποστηρίξει την τηλε-«εκπαίδευση»
ΑΠΟΨΕΙΣ
Οκτώ μέρες μόνο!
Μετρώντας το σκορ η υπουργός Παιδείας έχει δύο αστοχίες στα δύο μέτρα που έλαβε για την αντιμετώπιση της πανδημίας στις σχολικές μονάδες που αφορούν τόσο στις μάσκες όσο και στην τηλεκπαίδευση.
Οκτώ μέρες μόνο!
ΑΠΟΨΕΙΣ
Αλλο οι «μέσοι όροι» κι άλλο η εκπαιδευτική πραγματικότητα
Η πανδημία έθεσε πλέον και υγειονομικά επιχειρήματα στα υπάρχοντα παιδαγωγικά αιτήματα για την αναγκαιότητα μείωσης του αριθμού μαθητών ανά τμήμα.
Αλλο οι «μέσοι όροι» κι άλλο η εκπαιδευτική πραγματικότητα
ΑΠΟΨΕΙΣ
Τηλεκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο: Υπό ποιες προϋποθέσεις;
Βρισκόμαστε στα μέσα του δεύτερου κύματος της πανδημίας και οι ειδικοί προειδοποιούν για την έλευση του τρίτου κύματος στις αρχές του νέου έτους. Το...
Τηλεκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο: Υπό ποιες προϋποθέσεις;

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας