Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Προς κάθε υπεύθυνο για τους διορισμούς του ΥΠΑΙΘ
EUROKINISSI/ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΟΥΓΓΟΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Προς κάθε υπεύθυνο για τους διορισμούς του ΥΠΑΙΘ

  • A-
  • A+

Ονομάζομαι Κ.Κ. και προσλήφθηκα ως αναπληρώτρια μουσικής σε Δημοτικά.

Δεν έχω όμως μόνο αυτή την ιδιότητα. Είμαι και μητέρα τριών υπέροχων αυτιστικών παιδιών για την ένταξη και κοινωνικοποίηση των οποίων παλεύω νύχτα-μέρα σε συνεργασία με τους ειδικούς.

Δυστυχώς δεν μπορώ να αναλάβω υπηρεσία (η προθεσμία έληξε Παρασκευή 25.9.2020) για τους παρακάτω λόγους:

1ον Καθημερινά συνοδεύω τον γιο μου 7 ετών στο Δημοτικό, διότι πρέπει να επαναξιολογηθεί από το ΚΕΣΥ και κατόπιν να εγκριθεί και να σταλεί στο σχολείο του παράλληλη στήριξη. Ως τότε ή θα τον συνοδεύω εγώ ή θα πρέπει να κάθεται σπίτι, πράγμα που είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ.

2ον Τα σχολεία, που ίσως θα μπορούσα να δηλώσω, βρίσκονται σε απαγορευτική απόσταση από την οικία μου. Αυτό συμβαίνει, διότι λόγω ανεπαρκούς μοριοδότησης βρίσκομαι τελευταία στον πίνακα των διοριστέων. Το οξύμωρο είναι ότι ο νομοθέτης μού δίνει τα ίδια κοινωνικά μόρια με τον γονέα ενός ΑμεΑ και εξισώνει τον Γολγοθά του γονέα ενός παιδιού ΑμεΑ με τους δικούς μου τρεις Γολγοθάδες: Τρία παιδιά ΑμεΑ ισούνται με ένα παιδί ΑμεΑ, τόσο απλά.

3ον Πρέπει να βρίσκομαι σε κοντινή απόσταση από το Νηπιαγωγείο που φοιτούν τα άλλα δύο μου παιδιά για την περίπτωση που τους συμβεί κάτι.

4ον Το ολοήμερο αποτελεί στην πράξη απαγορευτική ζώνη για τα παιδιά ΑμεΑ. Δεν τα δέχονται πουθενά χωρίς παράλληλη στήριξη (που δυστυχώς την περιμένω για το κανονικό ωράριο του μεγάλου μου γιου - πόσο μάλλον για το ολοήμερο). Θα πρέπει δηλ. στη μία το μεσημέρι να διακτινίζομαι για να παραλαμβάνω τα παιδιά μου.

Για όλους τους παραπάνω λόγους πιστεύω ότι παρ’ όλο που είμαι πρόθυμη να εργαστώ, το σύστημα με το οποίο λειτουργεί το ΥΠΑΙΘ μού βάζει τροχοπέδη και ουσιαστικά μου απαγορεύει να εργαστώ και να βοηθήσω οικονομικά την οικογένειά μου.

Κι έρχομαι στο τελευταίο και εξίσου φλέγον θέμα:

ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ;

Αν λειτουργούσαν όλα ως όφειλαν, αν δηλ. ο μεγάλος μου γιος είχε τον δάσκαλο της παράλληλης στήριξης, αν τα παιδιά μου μπορούσαν να ενταχθούν στο ολοήμερο με παράλληλη στήριξη, αν η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, εγώ θα μπορούσα να πάω απερίσπαστη στη δουλειά μου.

Θα ήθελα μιαν απάντηση!
Ολα τα παραπάνω τα εξέθεσα στη Β’ Δ/ση Πρωτοβάθμιας Θεσσ/νίκης, χωρίς ωστόσο να λάβω μια απάντηση στο πρόβλημά μου.
Δημοσιεύω το πρόβλημά μου μήπως και φτάσει σε ευήκοα ώτα.

(Το όνομα της επιστολογράφου στη διάθεση της εφημερίδας).


Η επιστολή δημοσιεύτηκε στο φύλλο της «Εφ.Συν.» τη Δευτέρα 28/09/2020.

ΑΠΟΨΕΙΣ
Το «ξήλωμα» της δημόσιας δωρεάν παιδείας
Είναι προφανές σε όλους μας, μετά και τις αποφάσεις του υπουργείου υπέρ της ιδιωτικής εκπαίδευσης, ότι η ενίσχυση της δημόσιας παιδείας δεν αποτελεί προτεραιότητα για αυτή την κυβέρνηση! Οπότε ποια στάση θα...
Το «ξήλωμα» της δημόσιας δωρεάν παιδείας
ΑΠΟΨΕΙΣ
Ηλεκτρονικές εκλογές: Εμείς συνένοχοι στο φόνο δε θα γίνουμε! - Καμιά συμμετοχή!
Η προσπάθεια της κυβέρνησης να επιβάλει την ηλεκτρονική ψηφοφορία ως εργαλείο και συνολικότερα με το ιδεολόγημα της ηλεκτρονικής «δημοκρατίας» όπου όλα γίνονται δια μέσου του υπολογιστή, εντάσσεται σε ένα...
Ηλεκτρονικές εκλογές: Εμείς συνένοχοι στο φόνο δε θα γίνουμε! - Καμιά συμμετοχή!
ΑΠΟΨΕΙΣ
Οκτώ μέρες μόνο!
Μετρώντας το σκορ η υπουργός Παιδείας έχει δύο αστοχίες στα δύο μέτρα που έλαβε για την αντιμετώπιση της πανδημίας στις σχολικές μονάδες που αφορούν τόσο στις μάσκες όσο και στην τηλεκπαίδευση.
Οκτώ μέρες μόνο!
ΑΠΟΨΕΙΣ
Οταν το πάθημα δεν γίνεται μάθημα
Το άνοιγμα των σχολείων, πέρα από το γεγονός ότι αποτελεί μια αναγκαιότητα, ιδιαίτερα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, επιβλήθηκε και από την προχειρότητα με την οποία υλοποιήθηκε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή...
Οταν το πάθημα δεν γίνεται μάθημα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας