• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    29°C 26.3°C / 31.3°C
    1 BF
    29%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    29°C 27.2°C / 31.4°C
    1 BF
    33%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    28°C 25.5°C / 31.5°C
    2 BF
    50%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    28°C 27.9°C / 31.4°C
    1 BF
    24%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.9°C / 24.9°C
    3 BF
    57%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    29°C 26.8°C / 31.0°C
    3 BF
    25%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    27°C 26.8°C / 28.9°C
    0 BF
    11%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    30°C 25.1°C / 33.1°C
    2 BF
    20%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.9°C / 25.8°C
    3 BF
    70%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.9°C / 23.9°C
    2 BF
    53%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    25°C 23.5°C / 27.1°C
    2 BF
    50%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.6°C / 23.7°C
    3 BF
    69%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.9°C / 26.9°C
    3 BF
    50%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    30°C 26.5°C / 29.9°C
    0 BF
    19%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    27°C 26.5°C / 32.9°C
    2 BF
    18%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    26°C 26.0°C / 26.8°C
    2 BF
    37%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    29°C 26.9°C / 31.5°C
    0 BF
    17%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 23.3°C / 24.3°C
    1 BF
    64%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    29°C 27.3°C / 31.7°C
    3 BF
    40%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    28°C 27.8°C / 27.8°C
    2 BF
    11%
ΕΦ.ΣΥΝ.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τα ηχεία της συκοφάντησης των εκπαιδευτικών δεν θα σιγήσουν!

  • A-
  • A+
Ακολουθήστε μας στο Google news

Το τελευταίο διάστημα πυκνώνουν οι επιθέσεις εναντίον των εκπαιδευτικών από γνωστούς εργολάβους της παραπλάνησης και συκοφάντησης, οι οποίοι μέσα από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ προωθούν τον κοινωνικό πόλεμο, τον κανιβαλισμό και την ανθρωποφαγία. Τι συμβαίνει;

Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας εκτιμά ότι η μέχρι τώρα διαχείριση της κρίσης της πανδημίας προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία που δεν πρέπει να την αφήσει ανεκμετάλλευτη. Ουσιαστικά πιστεύει ότι της ανοίγει λεωφόρους για επιτάχυνση αλλαγών που είχε στις άμεσες επιδιώξεις της, αλλά και άλλες που μόνο «οραματικά» είχε στο «πίσω» μέρος του μυαλού της.

Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ γνωρίζουν πολύ καλά ότι η μεγαλύτερη τέχνη στον πόλεμο είναι να υποτάξεις τον εχθρό χωρίς μάχη και αυτό το καταφέρνεις όταν τον συκοφαντείς έτσι ώστε αφενός να του παραλύσεις κάθε διάθεση για αντίσταση και αφετέρου να τον απομονώσεις από τους φυσικούς του συμμάχους σε τέτοιο βαθμό που το θύμα να αποδεχτεί τη θυσία σαν να είναι θέλημα Θεού.

Οποιος είχε στοιχειώδη εμπειρία από τους μάγιστρους της επικοινωνιακής πολιτικής, των κυβερνήσεων, δεν είναι πια δύσκολο να διακρίνει με γυμνό οφθαλμό τις αθέατες σκοπιμότητες.

Στο πλαίσιο αυτό, «εξαπέλυσαν», γνωστά για τη στάση τους απέναντι στους εργαζόμενους «αρπακτικά» της δημοσιογραφίας, τα οποία μαζί με τους παλατιανούς δημοσιογράφους και τη διευρυμένη ομάδα των «προθύμων» (τόσα εκατομμύρια στα ΜΜΕ δεν δόθηκαν άδικα) άρχισαν να «ξεσκονίζουν» σε απευθείας μετάδοση τα γνωστά ρεφρέν τους για τους «τεμπέληδες εκπαιδευτικούς που τόσους μήνες κάθονταν και πληρώνονταν και τώρα αρνούνται να κάνουν το αυτονόητο, ενώ όλοι οι άλλοι εργαζόμενοι είτε βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, είτε έχει μειωθεί ο μισθός, είτε κινδυνεύουν με απόλυση, είτε δουλεύουν σκληρά με όλους τους κινδύνους από την πανδημία».

Αγράμματοι, κολλημένοι, αστοιχείωτοι, σταλίνες, τεμπελχανάδες, ιδιαιτερατζήδες, κοπανατζήδες, που όλο κάνουν απεργίες για να αυξήσουν τις διακοπές τους και παράλληλα αρνούνται να αξιολογηθούν! Λέξεις-φωτιά για να περάσουν χωρίς εμπόδια οι κιμαδομηχανές της κυρίαρχης πολιτικής.

Από το πρωί μέχρι το βράδυ, τα κρατικά κανάλια, ο ΣΚΑΙ, «Τα Νέα», η «Καθημερινή», ο Πορτοσάλτε, ο Μανδραβέλης, ο Πρετεντέρης, ο Οικονόμου, ο Τέλογλου, ο Καμπουράκης, ο Βερύκιος, ο Χασαπόπουλος, ο Κανέλλης, ο Παπαχλιμίτζος, ο Βουλαρίνος, o Θεοδωρόπουλος και άλλοι πολλοί προύχοντες της δημοσιογραφίας «τζημεροβελοπουλοσυναγωνίζονται» ποιος, με τον μανδύα της δημοσιογραφικής τάχα κριτικής, θα ρίξει πιο πολύ δηλητήριο για τους εκπαιδευτικούς, ποιος θα κινήσει πιο αποτελεσματικά τον κοινωνικό αυτοματισμό κατά των δασκάλων και των καθηγητών.

Είναι γνωστό ότι κάθε πόλεμος προετοιμάζεται και αρχίζει με τα λόγια ενώ την ίδια ώρα το υπουργείο Παιδείας στρώνει μεθοδικά το έδαφος με νομοθεσία – ναρκοπέδιο για το δημόσιο σχολείο, τους εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευόμενους.

Το ποιος θα γελάσει τελευταίος ωστόσο παραμένει ζητούμενο. Ας μην αυτοπαραμυθιάζονται οι έως τώρα «πανταχού νικήσαντες» που οι εκπαιδευτικοί αδρανούν ή στέκουν αμήχανοι σαν να ’χουν «παραδεχθεί την ήττα». Ουδέποτε φέρονται οι εργαζόμενοι «σαν να ’ναι έτοιμοι από καιρό να πουν το μεγάλο ναι ή το μεγάλο όχι». Το λένε απότομα! Κι αν πουν «όχι» γίνεται της Βαστίλης...

ΑΠΟΨΕΙΣ
Το επιβεβαιωμένο κρούσμα εκπαιδευτικού και η γεμάτη κυνισμό στάση του υπουργείου Παιδείας
Το μεσημέρι της Τετάρτης (2 Σεπτεμβρίου) διαλύθηκαν οι αυτάρεσκες δηλώσεις της υπουργού «παιδείας».
Το επιβεβαιωμένο κρούσμα εκπαιδευτικού και η γεμάτη κυνισμό στάση του υπουργείου Παιδείας
ΑΠΟΨΕΙΣ
Ποιος υπουργός Παιδείας πρότεινε να πληρώνονται οι αναπληρωτές με μόρια;
Το νέο "νόμισμα" που επιχειρεί η κυβέρνηση να θεσπίσει για την πληρωμή των εργαζομένων, δεν είναι το πρώτο που μηχανεύτηκαν πολιτικοί.
Ποιος υπουργός Παιδείας πρότεινε να πληρώνονται οι αναπληρωτές με μόρια;
ΑΠΟΨΕΙΣ
Ο επιθεωρητισμός... με νέα φορεσιά
Η υπουργική απόφαση για τον προγραμματισμό και την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων εμπεδώνει ακόμη περισσότερο την ιεραρχία, τον διοικητισμό και τον τεχνοκρατισμό, δημιουργώντας μια...
Ο επιθεωρητισμός... με νέα φορεσιά
ΑΠΟΨΕΙΣ
Η παιδεία-πίτα και το κράτος-επιχειρηματίας
Τα «καύσιμα» της κίνησης της φροντιστηριακής δραστηριότητας πριμοδοτούνται από το ανταγωνιστικό σύστημα επιλογής για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ, το οποίο στηρίζεται σε μεθόδους που προσφέρονται για εμπορική εκμετάλλευση....
Η παιδεία-πίτα και το κράτος-επιχειρηματίας
ΑΠΟΨΕΙΣ
Επιδόσεις μαθητών και αξιολόγηση εκπαιδευτικών
Από την επίσημη αξιολόγηση ουσιαστικά «αγνοούνται» ή καταγράφονται τυπικά οι αμέτρητοι κοινωνικοί και εκπαιδευτικοί παράγοντες που επηρεάζουν και συνδιαμορφώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία και το εκπαιδευτικό...
Επιδόσεις μαθητών και αξιολόγηση εκπαιδευτικών
ΑΠΟΨΕΙΣ
Το ψευδοδίλημμα της διδασκαλίας των Αρχαίων από πρωτότυπο
Η πρόταση των 132 πανεπιστημιακών για την κατάργηση των Αρχαίων από το πρωτότυπο στο Γυμνάσιο με ταυτόχρονη ενίσχυση της νεοελληνικής γλώσσας έχει ανοίξει έναν έντονο διάλογο ανάμεσα σε άτομα και φορείς της...
Το ψευδοδίλημμα της διδασκαλίας των Αρχαίων από πρωτότυπο

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας