Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Το υπουργείο Παιδείας, η κατάργηση μαθημάτων και τα fake news των Ellinika Hoaxes
EUROKINISSI / ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ (ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟΥ)
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Το υπουργείο Παιδείας, η κατάργηση μαθημάτων και τα fake news των Ellinika Hoaxes

  • A-
  • A+

Αυτή την εβδομάδα η εκπαιδευτική κοινότητα πήρε μια γεύση για την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών με την ανακοίνωση των νέων ωρολογίων προγραμμάτων στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της χώρας και γνώρισε τη μεγαλύτερη «σφαγή» μαθημάτων και ολόκληρων κλάδων καθηγητών των τελευταίων χρόνων. Μια «εκκαθάριση» που θύμιζε «μέρες Αρβανιτόπουλου» (υπουργός Παιδείας το 2013 που οδήγησε σε μια νύκτα 2.500 καθηγητές σε διαθεσιμότητα αφού πρώτα κατάργησε τα μαθήματά τους).

Η υποβάθμιση των καλλιτεχνικών μαθημάτων (Τέχνες – Μουσική) και ο παράνομος (ναι, παράνομος αφού καταργούνται μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα και προαπαιτούμενα για Πανεπιστημιακές Σχολές, γεγονός που αποτελεί προφανή παραβίαση του Συντάγματος - Αρθρο 16, παρ.4: Ολοι οι Ελληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια), εξοστρακισμός τους από το Γενικό Λύκειο, η ουσιαστική εξαφάνιση της Κοινωνιολογίας και της Οικιακής Οικονομίας, η συρρίκνωση μαθημάτων επιστημονικού ενδιαφέροντος (όπως η Φυσική, η Βιολογία, η Χημεία, η διαχείριση φυσικών πόρων, τα Project, το Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο ) φτωχαίνουν το σχολείο και δημιουργούν όρους διωγμού για χιλιάδες εκπαιδευτικούς των παραπάνω ειδικοτήτων.

Και ενώ στην εκπαίδευση επικρατεί αναστάτωση με τη νέα αυτή αντιεκπαιδευτική παρέμβαση του υπουργείου Παιδείας (αδιαφορώντας για τους σκοπούς της εκπαίδευσης που μεταξύ άλλων είναι οι μαθητές «να κατανοούν τη σημασία της τέχνης, της επιστήμης και της τεχνολογίας, να σέβονται τις ανθρώπινες αξίες και να διαφυλάσσουν και προάγουν τον πολιτισμό» - άρθρο 1 του ν.1566/85), τα Ellinika Hoaxes, σαν ένα είδος γραφείου τύπου της Κυβέρνησης, επιχείρησαν για μια ακόμη φορά να επιβάλλουν «ψηφιακή» λογοκρισία βγάζοντας fake news την κατάργηση των καλλιτεχνικών μαθημάτων από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Επειτα από έντονες αντιδράσεις εκπαιδευτικών, οι οποίοι σημείωναν ότι το Λύκειο ανήκει στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση τα Ellinika Hoaxes αναγκάστηκαν να προχωρήσουν σε διόρθωση αναφέροντας πως καταργούνται τα Καλλιτεχνικά από το Λύκειο. Ναι, τα καλλιτεχνικά μαθήματα δεν καταργούνται στο Γυμνάσιο (αν και επιχειρήθηκε το 2013 και αυτό) αλλά και τα ellinikahoaxes μόνο θυμηδία προκαλούν και δεν καταφέρνουν να ξεπλύνουν τις αντιεκπαιδευτικές επιλογές του υπουργείου Παιδείας.

ΑΠΟΨΕΙΣ
Το επιβεβαιωμένο κρούσμα εκπαιδευτικού και η γεμάτη κυνισμό στάση του υπουργείου Παιδείας
Το μεσημέρι της Τετάρτης (2 Σεπτεμβρίου) διαλύθηκαν οι αυτάρεσκες δηλώσεις της υπουργού «παιδείας».
Το επιβεβαιωμένο κρούσμα εκπαιδευτικού και η γεμάτη κυνισμό στάση του υπουργείου Παιδείας
ΑΠΟΨΕΙΣ
Ο επιθεωρητισμός... με νέα φορεσιά
Η υπουργική απόφαση για τον προγραμματισμό και την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων εμπεδώνει ακόμη περισσότερο την ιεραρχία, τον διοικητισμό και τον τεχνοκρατισμό, δημιουργώντας μια...
Ο επιθεωρητισμός... με νέα φορεσιά
ΑΠΟΨΕΙΣ
Πανελλήνιες εξετάσεις 2018: Η Έκθεση... που τόσο μας εκθέτει
Η πρεμιέρα των Πανελλαδικών εξετάσεων με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας χαρακτηρίστηκε από αστοχίες στη διατύπωση των θεμάτων και προβληματικές οδηγίες - «άξονες για την αξιολόγηση του περιεχομένου» στην...
Πανελλήνιες εξετάσεις 2018: Η Έκθεση... που τόσο μας εκθέτει
ΑΠΟΨΕΙΣ
Η παιδεία-πίτα και το κράτος-επιχειρηματίας
Τα «καύσιμα» της κίνησης της φροντιστηριακής δραστηριότητας πριμοδοτούνται από το ανταγωνιστικό σύστημα επιλογής για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ, το οποίο στηρίζεται σε μεθόδους που προσφέρονται για εμπορική εκμετάλλευση....
Η παιδεία-πίτα και το κράτος-επιχειρηματίας
ΑΠΟΨΕΙΣ
Στο ίδιο έργο θεατές
Έναρξη του σχολικού έτους 2017- 2018 και, όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος έχουμε επανάληψη διακηρύξεων για το αυτονόητο... Η «κανονικότητα», λοιπόν, επανέρχεται, σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας, Κώστα...
Στο ίδιο έργο θεατές
ΑΠΟΨΕΙΣ
Επιδόσεις μαθητών και αξιολόγηση εκπαιδευτικών
Από την επίσημη αξιολόγηση ουσιαστικά «αγνοούνται» ή καταγράφονται τυπικά οι αμέτρητοι κοινωνικοί και εκπαιδευτικοί παράγοντες που επηρεάζουν και συνδιαμορφώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία και το εκπαιδευτικό...
Επιδόσεις μαθητών και αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας