• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    33°C 31.2°C / 34.8°C
    4 BF
    30%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    33°C 30.8°C / 34.7°C
    4 BF
    30%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    34°C 33.8°C / 35.4°C
    2 BF
    37%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    32°C 31.9°C / 31.9°C
    3 BF
    33%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    30°C 29.9°C / 29.9°C
    3 BF
    48%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    32°C 30.1°C / 34.4°C
    3 BF
    32%
  • Κοζάνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 28.4°C / 29.2°C
    3 BF
    26%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    33°C 32.9°C / 32.9°C
    3 BF
    27%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    30°C 29.8°C / 33.8°C
    4 BF
    43%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    31°C 30.7°C / 30.9°C
    4 BF
    37%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    31°C 28.8°C / 31.4°C
    4 BF
    30%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    31°C 29.0°C / 30.7°C
    3 BF
    37%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    33°C 32.9°C / 32.9°C
    3 BF
    52%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    34°C 32.3°C / 33.9°C
    0 BF
    26%
  • Λαμία
    Σποραδικές νεφώσεις
    34°C 31.2°C / 34.9°C
    2 BF
    29%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    29°C 29.3°C / 29.8°C
    4 BF
    47%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    32°C 31.8°C / 34.2°C
    3 BF
    26%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    29°C 29.3°C / 29.4°C
    3 BF
    62%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    31°C 30.8°C / 33.3°C
    3 BF
    36%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    30°C 29.6°C / 29.6°C
    1 BF
    37%
EUROKINISSI
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Εχει κουράσει, δώστε λύση

  • A-
  • A+

Διάγουμε μέρες καλοκαιρίας στη Βόρεια Ελλάδα, επομένως κάποιες καταστάσεις αντιμετωπίζονται λίγο πιο ήπια, ειδικά αν είσαι κάτοικος Θεσσαλονίκης. Ομως, γεγονότα που δημιουργούν κοσμοσυρροή, όπως συνέβη με τον αγώνα του ποδοσφαιρικού ΠΑΟΚ κόντρα στη Μαρσέιγ, υπερτονίζουν το τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, απόρροια της έλλειψης σοβαρού οδικού δικτύου.

Περίπου τρεις ώρες πριν από την έναρξη του παιχνιδιού τα πάντα είχαν φρακάρει και φυσικά η εξεύρεση θέσης για παρκάρισμα ήταν από μόνη της ένα τεράστιο στοίχημα για κάθε οδηγό. Δεν ήταν κάτι πρωτόγνωρο, βέβαια, αυτό που συνέβη, χρόνια συμβαίνει όταν υπάρχουν σπουδαία γεγονότα. Με τον κορονοϊό το είχαμε κάπως ξεχάσει, αλλά αρκεί και η παραμικρή καραμπόλα στον περιφερειακό για να προκαλέσει έμφραγμα στην πόλη.

Προφανώς, δεν ανακαλύπτουμε τώρα την Αμερική υπογραμμίζοντας το πρόβλημα, όποιος ταξιδεύει συχνά εντός ή εκτός Ελλάδας σε σχετικά μεγάλες πόλεις έχει διαπιστώσει ότι η πολυαγαπημένη και ερωτική συμπρωτεύουσα είναι μία από τις πλέον «γυμνές» πόλεις της Ευρώπης σε θέματα καθημερινής μετακίνησης των κατοίκων της. Οσο όμως κι αν έχεις συμβιβαστεί με αυτήν την κατάσταση, υπάρχουν στιγμές που δεν αντέχεις και λες νισάφι, δεν πάει άλλο.

Σε διάφορα σημεία του πολεοδομικού συγκροτήματος υπάρχουν κάποιες ασφαλτοστρώσεις, κάποιες μικρές βελτιώσεις σε σημεία των δρόμων, ορισμένοι κυκλικοί κόμβοι. Δυστυχώς, δεν αρκούν αυτά, είναι ασπιρίνη για έναν βαριά ασθενή. Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται ένα συνολικό σχέδιο σοβαρών παρεμβάσεων που θα τεθεί άμεσα σε εφαρμογή και θα δώσει πραγματική ανάσα στους κατοίκους της. Το πρόβλημα θα ήταν διαχειρίσιμο αν υπήρχαν σοβαρά μέσα μαζικής μεταφοράς που θα απέτρεπαν τον πολύ κόσμο να μπαίνει με το παραμικρό στο αυτοκίνητό του για να κάνει τις καθημερινές του δουλειές.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Πολίτες β΄ κατηγορίας
«Γιατί, ρε γαμώτο;». Αυτό που εδώ και μέρες ψιθυρίζουν χιλιάδες φίλοι του «δικεφάλου του Βορρά» που καλούνται για μία ακόμη χρονιά να πληρώσουν ακριβά την... καψούρα τους για την ομάδα που ακολουθούν.
Πολίτες β΄ κατηγορίας
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Δεν πάει άλλο
Η κατάσταση στη Θεσσαλονίκη έχει φτάσει στο απροχώρητο. Η πόλη δεν αντέχει άλλο, θέλει άμεσα σοβαρές λύσεις για την καθημερινότητα των πολιτών της. Είτε είσαι πεζός είτε οδηγός σε δίκυκλο ή αυτοκίνητο, από την...
Δεν πάει άλλο
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Το πρόβλημα είναι δομικό
Ο γράφων είναι ένας από εκείνους που ενοχλήθηκαν με τα ήξεις αφήξεις της κυβέρνησης στο θέμα του ανοίγματος του λιανεμπορίου στη Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα είναι δομικό
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Η οικογένεια του Πέτρου
Στα 13 του χρόνια, ο πιτσιρίκος έπαιρνε 2-3 λεωφορεία μόνος του για να μη χάσει παιχνίδι της Ακαδημίας στην οποία ανήκε, δείχνοντας στον πατέρα του ότι το «θέλω» του ήταν πολύ ισχυρό.
Η οικογένεια του Πέτρου
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Γύμνια
Ξυπνάς το πρωί, ανοίγεις την τηλεόραση και τον υπολογιστή σου και αντιλαμβάνεσαι ότι το σύστημα περίθαλψης της πόλης βρίσκεται στα όρια της κατάρρευσης.
Γύμνια
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Μήνυμα για την οικονομία της Θεσσαλονίκης
Υπάρχει μία διάσταση στις επιτυχίες αθλητικών συλλόγων που δεν έχει προβληθεί όσο θα έπρεπε στη χώρα μας. Η σοβαρή επίδραση που μπορούν να έχουν στην οικονομία μίας ολόκληρης περιοχής.
Μήνυμα για την οικονομία της Θεσσαλονίκης

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας