• Αθήνα
    Αυξημένες νεφώσεις
    14°C 12.4°C / 15.1°C
    3 BF
    58%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    10°C 7.3°C / 11.9°C
    1 BF
    67%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 13.7°C / 16.8°C
    5 BF
    72%
  • Ιωάννινα
    Σποραδικές νεφώσεις
    4°C 3.9°C / 7.5°C
    0 BF
    87%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    10°C 9.6°C / 9.9°C
    3 BF
    66%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    8°C 6.0°C / 11.2°C
    1 BF
    74%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    3°C 2.4°C / 5.6°C
    2 BF
    87%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    13°C 11.3°C / 15.6°C
    2 BF
    70%
  • Ηράκλειο
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    17°C 16.1°C / 18.1°C
    3 BF
    67%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    12°C 11.9°C / 11.9°C
    4 BF
    66%
  • Ερμούπολη
    Αυξημένες νεφώσεις
    16°C 15.5°C / 17.4°C
    5 BF
    67%
  • Σκόπελος
    Αραιές νεφώσεις
    12°C 12.3°C / 12.3°C
    5 BF
    63%
  • Κεφαλονιά
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 14.7°C / 14.7°C
    4 BF
    75%
  • Λάρισα
    Σποραδικές νεφώσεις
    9°C 8.9°C / 10.5°C
    0 BF
    76%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    10°C 9.5°C / 11.1°C
    1 BF
    100%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    19°C 15.8°C / 18.8°C
    2 BF
    70%
  • Χαλκίδα
    Αυξημένες νεφώσεις
    13°C 12.7°C / 15.3°C
    4 BF
    59%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    9°C 7.7°C / 9.4°C
    2 BF
    65%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    10°C 7.7°C / 12.0°C
    2 BF
    61%
  • Καστοριά
    Αραιές νεφώσεις
    3°C 2.8°C / 2.8°C
    1 BF
    90%
EUROKINISSI
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Οταν ο Γιατρομανωλάκης επιτρέπει το φτηνό κουτσομπολιό

  • A-
  • A+

«Ο πολιτισμός είναι κλάδος της οικονομίας για εξαγωγές» ήταν ο τίτλος της πιο πρόσφατης συνέντευξης που είχε δώσει, τέλη Ιουλίου, στο «Πρώτο Θέμα» ο υφυπουργός Σύγχρονου Πολιτισμού Νικόλας Γιατρομανωλάκης. Η αλήθεια είναι ότι πριν από οικονομικό «εργαλείο» ο πολιτισμός είναι πεδίο κατανόησης του εαυτού μας και των άλλων. Είναι συναίσθημα, πνεύμα, σκέψη και δράση. Και το ξέρει ο υφυπουργός. Αλλά έχει την τάση να ρέπει προς πιο τεχνοκρατικές διατυπώσεις. Εστω κι έτσι πάντως είχε σχολιάσει και τότε, για πολλοστή φορά, το γεγονός ότι είναι «ο πρώτος υφυπουργός Σύγχρονου Πολιτισμού αλλά και το πρώτο ανοιχτά γκέι μέλος ελληνικού υπουργικού συμβουλίου».

Είπε μεταξύ άλλων: «Το θέμα της σεξουαλικής μου ταυτότητας περνά το μήνυμα ότι δεν πρέπει να υπάρχουν ούτε στην πολιτική στεγανά αυτού του τύπου. Αποτελεί επιλογή που αντανακλά τον προοδευτισμό της κυβέρνησης αλλά και την εξέλιξη της κοινωνίας απέναντι σε τέτοια ζητήματα».

Παρ’ όλα αυτά παραμένουν ευδιάκριτες μεγάλες νησίδες (πήχτρα) σκοταδισμού. Και μια τέτοια (ξανα)εμφανίστηκε με αφορμή τις πυρκαγιές. Ο γνωστός και μη εξαιρετέος μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ διέπραξε (ξανά) το έγκλημα να συνδέσει τις φωτιές με την «ύβριν», που σύμφωνα με τον ίδιο, διέπραξε η κυβέρνηση όταν θεσμοθέτησε υπέρ των δικαιωμάτων της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας (σιγά δηλαδή και τη... σούπερ προοδευτική θεσμοθέτηση).

Θα περιμέναμε λοιπόν ο κύριος Γιατρομανωλάκης να δώσει περιεχόμενο και ουσία στην ταυτότητα που αποδέχεται μετά χαράς στις συνεντεύξεις: ο «πρώτος υφυπουργός Σύγχρονου Πολιτισμού αλλά και το πρώτο ανοιχτά γκέι μέλος ελληνικού υπουργικού συμβουλίου», όμως εσίγησε χαρακτηριστικά.

Το επισήμανε πρώτος ο καλός συνάδελφος Γ.Σ. που περιμένει μερικές μέρες τώρα μήπως ο υφυπουργός αντιδράσει. Μάταια φοβάμαι. Τουλάχιστον ο κ. Γιατρομανωλάκης ας μην προβάλλει πια αυτό που δεν μπορεί να υποστηρίξει δημοσίως. Αν το υποστήριζε θα ήταν πολιτική θέση, ενώ τώρα ο ίδιος το υποβιβάζει σε φτηνό κουτσομπολιό.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Η επικοινωνιακή αδεξιότητα του ΥΠΠΟ
Η τακτική μου είναι κάποτε στα όρια του προσβλητικού για τη δημοκρατική λειτουργία: Δεν υπάρχεις ούτε εσύ, ούτε όσα αποκαλύπτεις, εάν δεν είσαι στην προσωπική μου λίστα Πέτσα. Τι είναι όλα αυτά; Είναι η...
Η επικοινωνιακή αδεξιότητα του ΥΠΠΟ
ART - ΝΕΑ
Μεταρρυθμίσεις δια...αρθρογραφίας
Την «εργασιακή και ασφαλιστική μεταρρύθμιση στον Πολιτισμό, η οποία μάλιστα έχει ήδη ενταχθεί στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0» με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης» ανακοίνωσε ο υφυπουργός Σύγχρονου...
Μεταρρυθμίσεις δια...αρθρογραφίας
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Ενας νέος θεσμός χωρίς θεσμοθετημένη διοίκηση
Το πρόγραμμα κύλησε αρκετά ομαλά, αλλά κυρίως «ανακουφιστικά» για όσα επιλεγμένα καλλιτεχνικά σχήματα βρήκαν μια έστω και ελάχιστη οικονομική στήριξη - κυρίως όμως μια ψυχολογική διέξοδο με την επανέναρξη...
Ενας νέος θεσμός χωρίς θεσμοθετημένη διοίκηση
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Συμμαχία ΟΥΝΕΣΚΟ - Νέτφλιξ
ΟΥΝΕΣΚΟ - Νέτφλιξ αναζητούν τις πιο ευφάνταστες ιδέες κινηματογραφικής μεταφοράς των μύθων από τις υποσαχάριες χώρες της Αφρικής.
Συμμαχία ΟΥΝΕΣΚΟ - Νέτφλιξ
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Το παρόν δεν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας
Η ταινία του Φρανσουά Οζόν «Θέλημα Θεού» ξεσκέπασε τη δράση μιας δράκας συνενόχων στην Αρχιεπισκοπή της Λιόν και οδήγησε στην έρευνα που αποκάλυψε 330.000 περιπτώσεις σεξουαλικών εγκλημάτων σε βάρος ανηλίκων.
Το παρόν δεν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ
Μια πολύ παρεξηγήσιμη θέση για το ελεύθερο θέατρο και τον κώδικα δεοντολογίας
Ας ελπίσουμε ότι ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης απλώς προέβη σε μία λανθασμένη διατύπωση κι όχι στην ανακοίνωση ενός μέτρου που ακούγεται ως ψυχικός και οικονομικός εκβιασμός.
Μια πολύ παρεξηγήσιμη θέση για το ελεύθερο θέατρο και τον κώδικα δεοντολογίας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας