Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Παζλ στα ανοιχτά θέατρα
ΕUROKINISSI
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Παζλ στα ανοιχτά θέατρα

  • A-
  • A+

Καλό μήνα, ιδιαίτερα για τους ανθρώπους του θεάτρου και της μουσικής, καθώς αρχίζουν να λειτουργούν τα ανοιχτά αμφιθέατρα, με επιτρεπόμενη πληρότητα 75% (ανοίγουν και τα κλειστά θέατρα και σινεμά αλλά με πληρότητα 40-50%). Μια τονωτική ένεση για τον χώρο των τεχνών, που τόσο έχει πληγεί από την πανδημία, μια διέξοδος για το φιλοθέαμον κοινό, που επιζητά τη ζωντανή επικοινωνία.

Βεβαίως, όλοι οπλίζονται με υπομονή και επιμονή, αφού τα αυστηρά, αναγκαία μέτρα προστασίας -όσο κι αν έχουμε εξοικειωθεί- μοιάζουν με παζλ για γερά νεύρα. Αποστάσεις 1,5 μέτρου κατά την είσοδο, την έξοδο, στις θέσεις καθήμενων και στα κυλικεία, μάσκες, αντισηπτικά, απολυμάνσεις, το διάλειμμα τέρμα για να μην υπάρχει συνωστισμός. Κι αν δημιουργηθούν ουρές έξω από τα μεγάλα ανοιχτά θέατρα όπως το Ηρώδειο και η Επίδαυρος; Τι πονοκέφαλος να γίνουν όλα σωστά, να τηρηθούν τα πρωτόκολλα, τι άγχος που τείνει να διαλύσει ακόμα και τη μαγεία του θεάματος.

Πρόσθετες δυσκολίες έχουν να αντιμετωπίσουν οι καλλιτέχνες. Για παράδειγμα, στα μέλη των χορωδιών συστήνεται (γιατί μόνο σε αυτά, άραγε;) να υποβάλλονται σε μοριακό έλεγχο λίγες μέρες πριν από την παράσταση. Κι αν κάποιο βρεθεί θετικό; Καραντίνα όλη η χορωδία, ακυρώνονται όλα;

Και με τα θεατρικά έργα; Θα επιλέγονται όσα δεν έχουν πολυπρόσωπες σκηνές, θα γίνονται διασκευές; Πώς θα έρχονται σε επαφή οι ηθοποιοί επί σκηνής, τι γίνεται με τις σκηνές που πρέπει να φιληθούν, να αγγιχτούν, θα τρέχουν μετά να απολυμανθούν;

Ρεαλιστική, σουρεαλιστική και θρίλερ η νέα πραγματικότητα, σαν έργο που γράφεται εν θερμώ και ξεπερνά κάθε φαντασία, μείγμα Ιονέσκο, Κάφκα και Μπέκετ μαζί...

ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Επικίνδυνες αποστολές
Αυτά και πολλά άλλα τραγελαφικά από τους ριψοκίνδυνους, πολυμήχανους ηλικιωμένους που δεν μένουν σπίτι με τίποτα και με τις απολαυστικές ατάκες τους μπορούν να δώσουν τροφή για κείμενα επιθεωρήσεων και stand...
Επικίνδυνες αποστολές
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Αρνητές του ιού
Και να που ξεπεράσαμε τα 20 εκατ. κρούσματα του κορονοϊού παγκοσμίως. Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί το επόμενο διάστημα, καθώς ο Covid-19 «ήρθε για να μείνει», όπως μου έλεγε...
Αρνητές του ιού
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Χάρτινα καραβάκια
«Χάνουμε τη μάχη», «Ο δεύτερος “Θάνατος”», «Τέλος Εποχής»: από τους τρεις τίτλους στο χθεσινό πρωτοσέλιδο του «Εθνους» της Κυριακής μόνο ο τρίτος αναφέρεται στο κλείσιμο της ιστορικής εφημερίδας, που συνεχίζει...
Χάρτινα καραβάκια
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Το ταπεινό ΔΗΠΕΘΕ και ο σταρ
Την ίδια μέρα που ένα ταπεινό ΔΗΠΕΘΕ και 400 θεατρόφιλοι περνούσαν με άριστα τις εξετάσεις κοινωνικής ευθύνης, ένας σούπερ αντι-σταρ της μουσικής είχε συναυλία στη Νέα Καρβάλη Καβάλας.
Το ταπεινό ΔΗΠΕΘΕ και ο σταρ
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Φωνή βοώντος
Η μετατροπή της Αγια-Σοφιάς σε τζαμί έγινε κατεστημένο, με τη διεθνή κοινότητα να μένει αδιάφορη και την ελληνική πλευρά να παρακολουθεί αμήχανη την κατάσταση.
Φωνή βοώντος
ΑΝΩ ΚΑΤΩ
Εσείς πιστεύετε στον κορονοϊό;
Ιδιαίτερα συχνή και βλακώδης ερώτηση τους τελευταίους μήνες, λες κι ο κορονοϊός είναι θρησκεία ή ιδεολογία την οποία θα πρέπει να ασπαστείς ή να απορρίψεις.
Εσείς πιστεύετε στον κορονοϊό;

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας