Περί ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ο λόγος: Για να μιλάμε με στοιχεία, η εταιρεία συμβούλων XRTC έκανε μια μελέτη και συνέκρινε τις τιμές στην ελληνική ακτοπλοΐα με αυτές για αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη.
Το αποτέλεσμα αποκαλυπτικό. Στην Ελλάδα, το ταξίδι με πλοίο είναι ακριβότερο ως και 60%.
Παράδειγμα: Για την απόσταση Οσλο - Κοπεγχάγη, που είναι οριακά μεγαλύτερη από Πειραιά - Ρόδο (316 ναυτικά μίλια, έναντι 296), μια τετραμελής οικογένεια με εσωτερική καμπίνα και αυτοκίνητο πρέπει να πληρώσει 696 ευρώ. Στην Ελλάδα θα πρέπει να πληρώσει 1.105,50 ευρώ.
Και μετά κουβεντιάζουμε για ελέγχους και ανταγωνισμό. Τα ολιγοπώλια να είναι καλά, τρεις εταιρείες ελέγχουν το 49% των πλοίων...
Δανία του Νότου γίναμε κι ας έχουμε μισθούς Βουλγαρίας.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας