Από παράταση σε παράταση το πάει η «αριστεία» με την περιβόητη σύμβαση μέσω της οποίας η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συνεχίσει να επιδοτείται για τη λειτουργία της.
Η σύμβαση έληγε αρχικά στο τέλος του 2020, παρατάθηκε για το τέλος του 2021, μετά για τις 28/2/2022 και χθες με τροπολογία φτάνει ως τις 15 Απριλίου.
Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, χωρίς να λάβουμε απάντηση, οι Ιταλοί ιδιοκτήτες της εταιρείας θα λάβουν με τη σύμβαση Δημόσιας Υπηρεσίας συνολική επιδότηση 750 εκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα 15 χρόνια. Αρκεί η αόρατη έως σήμερα σύμβαση να γίνει δεκτή από το Ελεγκτικό Συνέδριο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή...
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας