Χνάρης στην εξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: Ως αντιπεριφερειάρχης δεν είχα δικαίωμα υπογραφής
«Αν είχαμε διαχειριστικά σχέδια βόσκησης δε θα είχαμε τώρα το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ», τόνισε ενώ παράλληλα καυτηρίασε τη συχνή εναλλαγή…
«Αν είχαμε διαχειριστικά σχέδια βόσκησης δε θα είχαμε τώρα το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ», τόνισε ενώ παράλληλα καυτηρίασε τη συχνή εναλλαγή…