Οι κάτοικοι της αδικημένης ανατολικής Κρήτης χάλασαν τις φιέστες της κυβέρνησης στο Ηράκλειο για την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής του τμήματος Ηράκλειο-Χανιά του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης.
Ειδικότερα, κάτοικοι της Σητείας και άλλων περιοχών του Λασιθίου συγκεντρώθηκαν σήμερα έξω από το συνεδριακό κέντρο του Ηρακλείου, διεκδικώντας την ένταξη του ιδικού τμήματος Αγίου Νικολάου – Σητείας στον σχεδιασμό για τον ΒΟΑΚ.
Για μία ακόμη φορά, ο νομός Λασιθίου παραμένει εκτός των κεντρικών σχεδιασμών, γεγονός που προκαλεί αγανάκτηση και απογοήτευση. Παρά τις προεκλογικές δεσμεύσεις για έναν ενιαίο και πλήρη ΒΟΑΚ από την Κίσσαμο έως τη Σητεία, το έργο -όπως υλοποιείται σήμερα - σταματά στον Άγιο Νικόλαο, αφήνοντας την ανατολική άκρη του νησιού χωρίς ασφαλή και σύγχρονη οδική πρόσβαση.
Ενδεικτικό της έντασης που επικρατεί είναι και ο διάλογος του πρωθυπουργού με τον δήμαρχο Σητείας, ο οποίος του ζήτησε ξεκάθαρες δεσμεύσεις της κυβέρνησης για τα απαραίτητα οδικά έργα που έχει ανάγκη ο νομός Λασιθίου.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ισχυρίστηκε ότι οι μελέτες στο τμήμα Παχιά Άμμος-Σητεία θα ξεκινήσουν άμεσα. Ανέφερε ότι θα βάλουν όλοι τα δυνατά τους ώστε το έργο αυτό να προχωρήσει με την μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα και να ολοκληρωθεί εντός του χρονοδιαγράμματος.
«Σήμερα πράγματι είναι μία σπουδαία μέρα για την Κρήτη, μια σπουδαία μέρα συνολικά για την κυβέρνησή μας, καθώς επιτέλους μετά από πολλές δυσκολίες, μετά από πολλά εμπόδια υπογράφουμε την σύμβαση παραχώρησης του τμήματος Ηράκλειο – Χανιά με προαίρεση έως την Κίσσαμο. Μια δέσμευση την οποία είχα αναλάβει προσωπικά και σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να την εκπληρώσω», τόνισε ο πρωθυπουργός κατά την τελετή υπογραφής της σύμβασης για τον ΒΟΑΚ.
«Έχω ζητήσει από τον υπουργό να δρομολογήσουμε άμεσα, σε συνεργασία με τους παραχωρησιούχους, έργα οδικής ασφάλειας που θα κάνουν τον υφιστάμενο βορειοδυτικό άξονα πιο ασφαλή, και σε τμήματα στο Ηράκλειο και σε τμήματα κοντά στα Χανιά. Έργα τα οποία θα μοιάζουν πολύ με τις παρεμβάσεις οι οποίες έγιναν στην παλιά εθνική οδό Πατρών – Πύργου, έργα τα οποία απεδείχθησαν εξαιρετικά αποτελεσματικά ως προς την βελτίωση της οδικής ασφάλειας», πρόσθεσε.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας