Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επισκέφτηκε σήμερα ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, με φόντο το έγκλημα των Τεμπών αλλά και τη διαρκή υποβάθμιση των ΜΜΜ, στα οποία συμβαίνουν καθημερινά ατυχήματα.
Δύο χρόνια μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα, ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε κατεπείγουσα ανάγκη την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, ιδίως στη γραμμή κορμού Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας (τηλε-διοίκησης, σηματοδότησης και αυτόματης επιτήρησης) και τροχαίο υλικό.
Επέμεινε επίσης στις βλέψεις του για το 2027, ενώ κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει με τις υποδομές τα δύο χρόνια που μεσολαβούν μέχρι τότε.
«Θα απαιτηθεί εδώ να κινηθούμε πιο γρήγορα, με με διαδικασίες ξένες ως προς το ελληνικό δημόσιο, με τη μέγιστη δυνατή ευελιξία, φτάνοντας στα όρια του ευρωπαϊκού νομοθετικού πλαισίου. Αλλά αυτό απαιτούν οι πολίτες. Και αυτό πρέπει να κάνουμε», τόνισε και πρόσθεσε πως τα μεγάλα έργα υποδομών που έχουν δρομολογηθεί την προηγούμενη τετραετία, θα παραδοθούν μέχρι το τέλος του 2027.
Όσον αφορά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, προανήγγειλε ότι στις αρχές Απριλίου θα παρουσιαστεί ένα συνολικό σχέδιο παρεμβάσεων, με προσλήψεις οδηγών, νέα λεωφορεία και αναβάθμιση των συρμών του Ηλεκτρικού και του Μετρό.
«Μέχρι το 2027 στόχος είναι η εικόνα στα ΜΜΜ να είναι τελείως διαφορετική», επανέλαβε ο κ. Μητσοτάκης.
Ούτε κουβέντα όμως, δεν είπε για το νέο φιάσκο στο μετρό, το γεγονός δηλαδή ότι επί 6 μήνες άνοιγαν ημικυκλική σήραγγα στη γραμμή 4 κατά παράβαση της μελέτης που εκπονήθηκε για την κατασκευή της νέας γραμμής, γεγονός το οποίο είχε ως αποτέλεσμα, όπως παραδέχθηκε άλλωστε και ο αρμόδιος υπουργός κ. Ταχιάος να εντοπιστούν καθιζήσεις στην περιοχή.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αν και αναφέρθηκε σε νέες παρεμβάσεις στις γραμμές 2 και 3 του μετρό και σε αναβάθμιση της γραμμής 1, έκανε «γαργάρα» το πρωτοφανές κατασκευαστικό λάθος.
Ιδιαίτερη μνεία έκανε ο Κ. Μητσοτάκης στη νέα ηγεσία του Υποδομών και Μεταφορών, τους Χρίστο Δήμα και Κωνσταντίνο Κυρανάκη. «Οι νέοι υπουργοί οικοδομούν σε μια σημαντική δουλειά που έχει γίνει στο υπουργείο. Δεν ξεκινούν από το μηδέν, έχει γίνει μια σημαντική προσπάθεια» είπε αναγνωρίζοντας τη συμβολή των προηγούμενων ηγεσιών και πρόσθεσε: «Ο σκοπός μας είναι μόνο ένας: Πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά στην υλοποίηση των στόχων που έχουν τεθεί».
Σημειωτέον ότι στη σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μετείχε και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος έχει αναλάβει «ειδικό πρότζεκτ» για τον ΟΣΕ.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας