Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κ. Καραμανλής: Παλεύουμε να μην αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας

Κώστας Αχ. Καραμανλής

EUROKINISSI

Κ. Καραμανλής: Παλεύουμε να μην αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας

  • A-
  • A+

Το υπουργείο παλεύει σε πρώτη φάση να μην αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας, δήλωσε σήμερα (ΣΚΑΪ) ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, και πρόσθεσε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο για παροχή κινήτρων -μείωση δασμών- για την αγορά «καλών μεταχειρισμένων αυτοκίνητων» προκειμένου να ανανεωθεί ο γηρασμένος στόλος των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα. Τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι ηλικίας μέχρι πέντε ετών.

Αναφερόμενος στο μετρό, ο υπουργός είπε ότι τις επόμενες 15 ημέρες θα καταβληθεί προσπάθεια να μειωθεί η αναμονή στα δρομολόγια κατά τις ώρες αιχμής, επισημαίνοντας ότι το καλοκαίρι βλέπαμε τους συρμούς να διέρχονται ανά δέκα λεπτά και οι επιβάτες να περιμένουν στις αποβάθρες.

Για τις εξαγγελίες που αναμένεται να ανακοινώσει από το βήμα της ΔΕΘ διευκρίνισε ότι τα έργα αυτά θα εξαγγελθούν έπειτα από συνεννόηση με τις υπηρεσίες της Ε.Ε. Θα είναι, όπως είπε, το πακέτο των έργων που είχε ανακοινώσει η Ν.Δ. και προεκλογικά.

Διευκρίνισε, ωστόσο, ότι το Σάββατο ο πρωθυπουργός θα πει στη Θεσσαλονίκη πως θα κατασκευαστεί ο σταθμός στη Βενιζέλου. 

Σχετικά με την ανακοίνωση της Αττικής Οδού, ότι δεν θα προχωρήσει σε αυξήσεις στα διόδια, τόνισε: «Εμείς από την προεκλογική περίοδο είχαμε ταχθεί ανοιχτά κατά της αύξησης των διοδίων που είχε ανακοινώσει τότε η Αττική Οδός και τώρα πήρε πίσω (...) Απλώς εμείς ξεκαθαρίσαμε ότι δεν θα κυρώσουμε την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με την οποία είχε μπλοκάρει την αύξηση των διοδίων η κυβέρνηση Τσίπρα. Αυτή η ΠΝΠ δημιουργούσε πρόβλημα στην εικόνα της χώρας τη στιγμή που προσπαθεί να φέρει επενδύσεις».

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τέλη κυκλοφορίας «με τον μήνα»
Τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών, που κατατέθηκε χθες στη Βουλή, δίνει τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες Ι.Χ. που έχουν θέσει σε ακινησία τα οχήματά τους να τα κυκλοφορήσουν, κάνοντας και φέτος χρήση του μέτρου...
Τέλη κυκλοφορίας «με τον μήνα»
Έλεγχοι της ΑΑΔΕ για τα ανασφάλιστα οχήματα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Έρχεται «μεγάλος αδελφός» για τα ανασφάλιστα οχήματα
Δράση για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους λαμβάνει η ΑΑΔΕ, καθώς, εντός των επόμενων ημερών, θα προχωρήσει στην ηλεκτρονική διασταύρωση στοιχείων.
Έρχεται «μεγάλος αδελφός» για τα ανασφάλιστα οχήματα
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Οι υποδομές στα χέρια των εργολάβων
Οι εργολάβοι θα έχουν τον καθοριστικό ρόλο στην επιλογή, τη μελέτη και την κατασκευή των υποδομών στη χώρα με την εισαγωγή των «προτάσεων καινοτομίας», οι οποίες περιλαμβάνονται στις άμεσες προτεραιότητες που...
Οι υποδομές στα χέρια των εργολάβων
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
«Παγώνουν» τα διόδια στην Αττική Οδό
Το οριστικό «πάγωμα» των αυξήσεων στα διόδια της Αττικής Οδού, που είχαν ανακοινωθεί από την κοινοπραξία λίγο πριν από τις εκλογές, επισημοποίησε ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Αχ. Καραμανλής.
«Παγώνουν» τα διόδια στην Αττική Οδό
ΒΟΥΛΗ
Καραμανλής: Δεν θα δεχθούμε τετελεσμένα από την Αττική Οδό
Μήνυμα στην Αττική Οδό, που προεκλογικά ανακοίνωσε αυξήσεις στα διόδια, έστειλε απ’ το βήμα της Βουλής ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
Καραμανλής: Δεν θα δεχθούμε τετελεσμένα από την Αττική Οδό

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας