Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
«Παγώνουν» τα διόδια στην Αττική Οδό

O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

«Παγώνουν» τα διόδια στην Αττική Οδό

  • A-
  • A+

Το οριστικό «πάγωμα» των αυξήσεων στα διόδια της Αττικής Οδού, που είχαν ανακοινωθεί από την κοινοπραξία λίγο πριν από τις εκλογές, επισημοποίησε ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Αχ. Καραμανλής.

Είναι σύμφωνες με τη σύμβαση, αλλά δεν είναι δίκαιες, επισήμανε από το βήμα της Βουλής, αλλά δικαιολόγησε τους... εργολάβους αναφέροντας ότι πήραν την απόφαση μετά την κατάρρευση των διαπραγματεύσεων με την προηγούμενη κυβέρνηση και στην ουσία τούς διαβεβαίωσε πως θα προχωρήσουν οι σχεδιασμοί για την επέκταση του αυτοκινητόδρομου, χωρίς όμως να δώσει περισσότερα στοιχεία.

Δεσμεύτηκε ότι θα αναζητηθούν λύσεις για να προχωρήσουν τα έργα στους αυτοκινητόδρομους Πάτρα-Πύργος και Ακτιο-Αμβρακία, για να δεχτεί λίγο αργότερα την παρατήρηση του προκατόχου του Χρήστου Σπίρτζη, ο οποίος χαιρέτισε το γεγονός ότι διορθώνονται λάθη που είχαν γίνει στο παρελθόν επί πρωθυπουργίας Κώστα Καραμανλή.

Ο νέος υπουργός μίλησε για «αλλόκοτη αρχιτεκτονική» του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης, του περίφημου ΒΟΑΚ, που έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται από τις αρχές της δεκαετίας του 1970 και από τότε έχει υλοποιηθεί μόλις το 37%!

Διαβεβαίωσε επίσης ότι θα προχωρήσουν οι διαγωνισμοί για τη νέα γραμμή του μετρό στην Αθήνα, στη διαδρομή άλσος Βεΐκου-Γουδή, καθώς και ότι θα επιλυθούν τα προβλήματα στα έργα της Θεσσαλονίκης και της επέκτασης προς Πειραιά.

Στα νέα έργα περιέλαβε την υποθαλάσσια οδική ζεύξη Περάματος-Σαλαμίνας και τον νέο οδικό άξονα Ελευσίνα-Υλίκη, ενώ από την ομιλία ήταν φανερό ότι ο σιδηρόδρομος μπαίνει και πάλι σε δεύτερη μοίρα.

Επισημοποίησε ότι ιδιώτες θα αναλαμβάνουν την επίβλεψη των δημοσίων έργων και θα έχουν τη δυνατότητα να μελετούν και να προτείνουν νέα έργα, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το κοινοτικό Δίκαιο και είχε υιοθετηθεί από τη Ν.Δ. κατά την προεκλογική παρουσίαση των θέσεών της για τα έργα. 

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Οι υποδομές στα χέρια των εργολάβων
Οι εργολάβοι θα έχουν τον καθοριστικό ρόλο στην επιλογή, τη μελέτη και την κατασκευή των υποδομών στη χώρα με την εισαγωγή των «προτάσεων καινοτομίας», οι οποίες περιλαμβάνονται στις άμεσες προτεραιότητες που...
Οι υποδομές στα χέρια των εργολάβων
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Σπίρτζης για Αττική Οδό: Η λογική της αρπαχτής δεν θα γίνει αποδεκτή
Με ένα ηχηρό σχόλιο στο Facebook σχολίασε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, την ανακοίνωση της Αττικής Οδού για μεγάλες αυξήσεις στα διόδια από 1η Ιουλίου.
Σπίρτζης για Αττική Οδό: Η λογική της αρπαχτής δεν θα γίνει αποδεκτή
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Επεσαν οι υπογραφές για την ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης
Η ελληνο-κινεζική συνεργασία στον ΑΔΜΗΕ εξασφάλισε τη χρηματοδότηση των έργων συνολικού προϋπολογισμού ενός δισ. ευρώ, με τη γραμμή να τίθεται σε λειτουργία ώς το τέλος 2023 ● Συμφωνία και για τη διεύρυνση των...
Επεσαν οι υπογραφές για την ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Κ. Καραμανλής: Παλεύουμε να μην αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας
Εξετάζεται το ενδεχόμενο για παροχή κινήτρων για την αγορά «καλών μεταχειρισμένων αυτοκίνητων» προκειμένου να ανανεωθεί ο γηρασμένος στόλος των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα.
Κ. Καραμανλής: Παλεύουμε να μην αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι αυξήσεις δεν πέρασαν τα διόδια
«Κοινωνικά άδικες, πάνω απ’ όλα το καλό του πολίτη», είπε χθες ο Κώστας Αχ. Καραμανλής ● Για πανηγυρική δικαίωση της προηγούμενης κυβέρνησης μίλησε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Γ. Βαρεμένος
Οι αυξήσεις δεν πέρασαν τα διόδια
ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
«Γιατί η Αττική Οδός ανακοίνωσε αύξηση στα διόδια λίγο πριν τις εκλογές;»
Μία εύλογη απορία διατύπωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βαρεμενός, με αφορμή το γεγονός ότι η εταιρία Αττική Οδός ανακοίνωσε ότι δεν θα προβεί σε αυξήσεις στις τιμές των διοδίων, όπως είχε εξαγγείλει...
«Γιατί η Αττική Οδός ανακοίνωσε αύξηση στα διόδια λίγο πριν τις εκλογές;»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας