Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κουτσούμπας: Θα σας δυσκολέψουμε, για να έχουν οι νέοι την εκπαίδευση που αξίζουν
EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Κουτσούμπας: Θα σας δυσκολέψουμε, για να έχουν οι νέοι την εκπαίδευση που αξίζουν

  • A-
  • A+

Το ΚΚΕ καταψηφίζει αυτό το απαράδεκτο νομοσχέδιο και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε να σας δυσκολέψουμε για το καλό των μαθητών και των φοιτητών, της Ελλάδας, της κοινωνίας, για να ανοίξει ο δρόμος για να έχει κάθε νέος και νέα την εκπαίδευση που τους αξίζει, τόνισε ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, κατά την τοποθέτησή του στην Ολομέλεια για το νομοσχέδιο του υπουργείο Παιδείας.

Έκανε λόγο για μια καλοπαιγμένη παράσταση μεταξύ της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ με μοιρασμένους ρόλους και αναρωτήθηκε για ποιους λόγους ο κόσμος της εκπαίδευσης να ευχαριστήσει την ΝΔ που θέλει κάμερες στο σχολικό μάθημα, αυξάνει το ανώτατο όριο των μαθητών στις αίθουσες και μάλιστα σε περίοδο πανδημίας, έχει μικρά παιδιά σε κοντέινερ και δεν κάνει μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών. 

Ο επικεφαλής του ΚΚΕ έκανε αναφορά και στο κομμάτι της διαβούλευσης, λέγοντας πως «η μεγάλη πλειοψηφία των σχολίων στη διαβούλευση είναι αρνητική στο νομοσχέδιό σας». 

Άσκησε οξεία κριτική για το μπάχαλο με την εξεταστική του εξαμήνου και τα συγγράμματα, λέγοντας ότι «η κατάσταση είναι τουλάχιστον εξοργιστική». 

«Η κυβέρνηση δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα. Δεν έχει κάνει τίποτα για να διασφαλίσει όρους ομαλής ολοκλήρωσης του εξαμήνου και της εξεταστικής, με αποτέλεσμα οι φοιτητές να πορεύονται στα τυφλά και οι διδάσκοντες να καλούνται να ανακαλύψουν τρόπους τετραγωνισμού του κύκλου!», είπε.

«Είναι δυνατόν πάνω σε αυτήν την προβληματική κατάσταση στην εκπαίδευση των παιδιών μας, να παίζετε ανάμεσα στην κυβέρνηση της ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ, μια κακοπαιγμένη παράσταση, με μοιρασμένους ρόλους και γνωστό σενάριο, με τίτλο “είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα”;» συμπλήρωσε.

Και συνέχισε κάνοντας αναφορά στην επίμαχη διάταξη για ζωντανή μετάδοση των μαθημάτων, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι θέλει να κάνει «ριάλιτι τη μαθητική ζωή των παιδιών μας» με την «απαράδεκτη» αυτή τροπολογία.

Επίσης άσκησε κριτική για τη μη λειτουργία των ολοήμερων δημοτικών σχολείων, για απαράδεκτο ανώτατο αριθμό μαθητών ανά τάξη, τονίζοντας παράλληλα πως ακόμα περιμένουμε μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία.

Απευθυνόμενος προς τον ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε δεν πρέπει να περιμένει ευχαριστώ που άνοιξε την όρεξη στη ΝΔ για το Λύκειο - εξεταστικό κέντρο με το νόμο Γραβρόγλου, που χαρακτήρισε λαϊκιστικό το αίτημα για 30.000 προσλήψεις, που το ολοήμερο σχολείο δεν λειτουργεί.

Αναφορικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τόνισε ότι «αυτή η όμορφη λεξούλα της αξιολόγησης που ακούγεται πολύ συμπαθητικά, γίνεται πρόβλημα για την εκπαιδευτική διαδικασία γιατί θέλει να ελέγξει τους αντιδραστικούς σκοπούς της εκπαίδευσης που εσείς και οι προηγούμενες κυβερνήσεις υπηρετείτε διαχρονικά».

Για την τράπεζα θεμάτων είπε ότι είναι «αντιπαιδαγωγικό μέτρο» και επισήμανε ότι  προφανώς αυτό έχει και κοινωνικό πρόσημο. «Είναι κυρίως τα παιδιά που δεν έχουν τη δυνατότητα φροντιστηρίων ή το σχολείο τους αντιμετώπισε πρόβλημα ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς. Σε κάθε περίπτωση είναι τα παιδιά που ξεκινούν από άλλη αφετηρία την εκπαίδευση».

«Θα κάνουμε το πάν για να σας δυσκολέψουμε. Για το καλό των παιδιών, των μαθητών, των φοιτητών, των οικογενειών τους, για το καλό της Ελλάδας και της κοινωνίας συνολικά. Για να ανοίξει ο δρόμος για μια κοινωνία που θα εγγυάται πραγματικά ότι κάθε νέα και νέος θα έχει την εκπαίδευση που του αξίζει», είπε κάνοντας σαφές πως καταψηφίζει το κόμμα του.

«Μέσα στην καταχνιά που οικοδομείτε, το δίλημμα για τη ζωή και το μέλλον της νεολαίας για να μπορεί να αναπνεύσει είναι ένα: Σχολείο για λίγους και εκλεκτούς, καπιταλιστική βαρβαρότητα δηλαδή ή Παιδεία των ίσων και των πολλών, μια νέα κοινωνία, η σοσιαλιστική κοινωνία;

Ουσιαστικά δυο δρόμοι διαφορετικοί που παλεύουν: Παράσιτα απ’ τη μια, πραγματικοί δημιουργοί του πλούτου απ’ την άλλη.

Τελικά θα θριαμβεύσει το δίκιο, είμαστε σίγουροι γι’ αυτό, η πραγματική μόρφωση και η ζωή» κατέληξε στην ομιλία του ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ.

ΒΟΥΛΗ
Γεννηματά: Διευρύνετε τις ανισότητες, καταδικάζετε τη χώρα σε διαρκές braindrain
«Είναι αυτονόητη πράξη ευθύνης, συνέπειας και ιδεολογικής ταυτότητας η καταψήφιση του, απέναντι στους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς, την ελληνική κοινωνία» ξεκαθάρισε η πρόεδρος του ΚΙΝ.ΑΛΛ.
Γεννηματά: Διευρύνετε τις ανισότητες, καταδικάζετε τη χώρα σε διαρκές braindrain
ΒΟΥΛΗ
Μητσοτάκης: Η επένδυση στην Παιδεία αποτελεί όρο εθνικής επιβίωσης 
«Ο λιτός τίτλος του νομοσχεδίου δικαιώνει την ουσία του. Αναβάθμιση του σχολείου, υλική, δομική και θεσμική. Αλλά κυρίως αναβάθμιση ποιοτική», είπε ο πρωθυπουργός στη Βουλή.
Μητσοτάκης: Η επένδυση στην Παιδεία αποτελεί όρο εθνικής επιβίωσης 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Καυτό διήμερο στην εκπαίδευση
Ο εκπαιδευτικός κόσμος, που βρίσκεται σε αναβρασμό εδώ και έναν μήνα, κορυφώνει σήμερα και αύριο τον αγώνα του ενάντια στο πολυνομοσχέδιο-οδοστρωτήρα του υπουργείου Παιδείας.
Καυτό διήμερο στην εκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Βροντερό «όχι» στο πολυνομοσχέδιο- «οδοστρωτήρα» του υπουργείου Παιδείας
Έξω από τη Βουλή κατέληξε το εκπαιδευτικό συλλαλητήριο, με τη συμμετοχή χιλιάδων εκπαιδευτικών που διαμαρτύρονται κατά του πολυνομοσχεδίου.
Βροντερό «όχι» στο πολυνομοσχέδιο- «οδοστρωτήρα» του υπουργείου Παιδείας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας