Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Greek Summer is...

Greek Summer is...

  • A-
  • A+
H καμπάνια για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού που παρουσίασε ο ίδιος ο πρωθυπουργός έχει άρωμα... αντηλιακού. Η απάντηση της κυβέρνησης στην κριτική της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

«Πολύ ευρηματικό» χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός το διαφημιστικό σποτ της καμπάνιας για τον τουρισμό, μόνο που το σλόγκαν: «Greek Summer is a State of Mind»... κάτι θυμίζει.

Το «επιτελικό κράτος» της Νέας Δημοκρατίας που παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία για να «τρέξει» την καμπάνια για το φετινό καλοκαίρι τα έκανε «μούσκεμα» με τον εκπρόσωπο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Χαρίτση, να κατηγορεί την κυβέρνηση για «κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και διεθνή διασυρμό της χώρας» για μια «διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών!».

Lancaster - Αντιγραφή απο κυβέρνηση Μητσοτάκη

Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το "μεγαλειώδες" project του για τον ελληνικό τουρισμό. Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και προχώρησε σε απευθείας ανάθεση σε ιδιωτική εταιρεία τη διαχείριση της διαφημιστικής εκστρατείας του ελληνικού τουρισμού συνολικού ύψους 32 εκατ. ευρώ για να μας παρουσιάσει ως καμπάνια προώθησης την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών! Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το «επιτελικό κράτος» του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας.

Gepostet von Alexis Charitsis - Αλέξης Χαρίτσης am Freitag, 5. Juni 2020

Πράγματι, το σλόγκαν της τουριστικής καμπάνιας είναι πανομοιότυπο με διαφήμιση αντηλιακού γνωστής εταιρείας με μοναδική διαφορά την προσθήκη της λέξης «Greek».

«Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το "μεγαλειώδες" project του για τον ελληνικό τουρισμό. Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία για να μας παρουσιάσει τελικά ως καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών! Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το ''επιτελικό κράτος'' του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος», σχολίασε ο Αλέξης Χαρίτσης για την καμπάνια επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού.

Η αντίδραση της κυβέρνησης

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας

EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

«Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο», δήλωσε ο Στέλιος Πέτσας δίνοντας απάντηση στην Κουμουνδούρου για την τουριστική καμπάνια.

«Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου», σημειώνει ο κυβερνητικός αξιωματούχος προσθέτοντας: «Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ. Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται;».

Ο Στέλιος Πέτσας, μεταξύ άλλων σχολιάζει: «Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης».

ΣΥΡΙΖΑ: Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δεν είπε τίποτα για την ταμπακιέρα

EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Οι κατηγορίες προς τον ΣΥΡΙΖΑ από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο δεν έμειναν αναπάντητες από την Κουμουνδούρου.

«Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;» αναφέρει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Όσο «για τα χυδαία ψέματά του» όπως αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ, «ξεχνά ότι:

- Η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ

- Η κυβέρνηση της ΝΔ υποβαθμίζει τον ΕΟΤ νομοθετώντας ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων. 

- Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις».

Ο ΣΥΡΙΖΑ καταλήγει: «O κ. Μητσοτάκης παρουσίασε την καμπάνια μιας εταιρείας καλλυντικών ως το όραμά του για τον ελληνικό τουρισμό, ανοίγοντας και επίσημα τον κύκλο του σκανδάλου των απευθείας αναθέσεων. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να εκτίθεται, θα μπορούσε απλά να ζητήσει μία συγγνώμη για το πρωτοφανές φιάσκο και το όργιο αδιαφάνειας».

► Για «συκοφαντικά και πρωτοφανή ψεύδη» κάνει λόγο, σε ανακοίνωσή του, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, αναφορικά με τα «παραπλανητικά δημοσιεύματα και τις ανυπόστατες δηλώσεις», ότι η Marketing Greece (MG) και ο ΣΕΤΕ ανέλαβαν την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, έναντι 32 εκατ. ευρώ.

► Υπενθυμίζεται ότι η δυνατότητα απευθείας ανάθεσης όλης της τουριστικής προβολής της χώρας από το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τις περιφέρειες και τους δήμους προβλέπεται σε άρθρο Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (της 13/4) που επικυρώθηκε από τη Βουλή. Το θέμα είχε αναδείξει η «Εφ.Συν.» στις 16/4 («Στήνουν μονοπώλιο»).

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Διαφημιστικό μονοπώλιο στον τουρισμό!
Δυνατότητα απευθείας αναθέσεων ανεξαρτήτως ύψους δαπάνης σε εταιρεία του ΣΕΤΕ από το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και όλες τις περιφέρειες και τους δήμους προβλέπει διάταξη της τελευταίας ΠΝΠ • «Πελατειακή...
Διαφημιστικό μονοπώλιο στον τουρισμό!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κυβερνητική φιέστα για τον τουρισμό την εποχή του κορονοϊού
Η κυβέρνηση έκανε εκ νέου λόγο για υγειονομικά πρωτόκολλα και αυστηρούς ελέγχους, τη στιγμή που υπάρχουν ακόμα κενά σημεία και συγκεκριμένες ασάφειες. 
Κυβερνητική φιέστα για τον τουρισμό την εποχή του κορονοϊού
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΟΤ χωρίς... αίγλη και «Αίγλη» χωρίς ΕΟΤ
Υπενθυμίζεται ότι η δυνατότητα απευθείας ανάθεσης όλης της τουριστικής προβολής της χώρας από το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τις περιφέρειες και τους δήμους προβλέπεται σε άρθρο Πράξης Νομοθετικού...
ΕΟΤ χωρίς... αίγλη και «Αίγλη» χωρίς ΕΟΤ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Ανησυχία στην κυβέρνηση για τα κρούσματα – Ευρεία σύσκεψη στο Μαξίμου
Η αυξητική τάση της κυκλοφορίας του κορονοϊού έχει θορυβήσει την κυβέρνηση που καλείται να διασφαλίσει την υγεία των πολιτών.
Ανησυχία στην κυβέρνηση για τα κρούσματα – Ευρεία σύσκεψη στο Μαξίμου
ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
Γεροβασίλη: Όχι φιέστες στη Σαντορίνη, αλλά στήριξη επιχειρήσεων και εργαζομένων
Εμπροσθοβαρή στήριξη του τουρισμού ζήτησε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, προειδοποιώντας πως σε διαφορετική περίπτωση, οι συνέπειες θα είναι δραματικές.
Γεροβασίλη: Όχι φιέστες στη Σαντορίνη, αλλά στήριξη επιχειρήσεων και εργαζομένων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας