Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αντιδρά η ΠΟΕΙΑΤΑ στις αναφορές του προέδρου της Ν.Δ.
EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Αντιδρά η ΠΟΕΙΑΤΑ στις αναφορές του προέδρου της Ν.Δ.

  • A-
  • A+
Να μετριάσει τις αντιδράσεις των επαγγελματιών οδηγών ταξί επιχείρησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνάντηση που είχε με τον τον πρόεδρο του τοπικού Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί, εξηγώντας στους αυτοκινητιστές ότι υπάρχει παραπληροφόρηση για τις θέσεις του κόμματό του. Στην αντεπίθεση πέρασε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί & Αγοραίων, Θύμιος Λυμπερόπουλος, θέτοντας μια σειρά ερωτήματα προς τον αρχηγό της Ν.Δ.

Τον πρόεδρο του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί Κέρκυρας, Νίκο Καψοκαβάδη, συνάντησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο πλαίσιο των επαφών του στο νησί. Στο διάλογο που που είχε με τους επαγγελματίες οδηγούς, σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα της Ν.Δ., ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης άκουσε τις ανησυχίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και εστιάζονται στην υψηλή φορολογία, την πτώση του τζίρου και τον ανταγωνισμό από πλατφόρμες όπως η Uber.

Ο κ. Μητσοτάκης, όπως επισημαίνεται στην ίδια ενημέρωση, τόνισε ότι με ευθύνη της κυβέρνησης «η Uber δεν υπόκειται σε σωστό ρυθμιστικό πλαίσιο» και εξήγησε στους επαγγελματίες οδηγούς ότι υπάρχει παραπληροφόρηση για τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας στο συγκεκριμένο θέμα, την οποία κάποιοι διακινούν στον κλάδο τους.

«Εμείς συμφωνούμε μόνον με τις πλατφόρμες που λειτουργούν με αδειοδοτημένα ταξί και όχι με αυτές που λειτουργούν ανεξέλεγκτα» είπε ο κ. Μητσοτάκης και πρόσθεσε: «Το να διαφωνείτε με κάποια πολιτική μας είναι σεβαστό, αλλά είναι άδικο να διακινείται κάτι που δεν έχουμε ποτέ πει ότι θα κάνουμε».

Στο πλαίσιο αυτό, πάντα σήμφωνα με την ίδια ενημέρωση, ο κ. Μητσοτάκης τόνισε μεταξύ άλλων ότι τα συνεργατικά σχήματα που λειτουργούν με το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο διευκολύνουν και τον πελάτη αλλά και ενισχύουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ταξί και διαβεβαίωσε τους οδηγούς ότι δέσμευση της επόμενης κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας είναι να υπάρχει πάντα ανοιχτός δίαυλος επικοινωνίας για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων του κλάδου.

«Κρατάμε μόνο την παραδοχή ότι η Uber λειτουργούσε εκτός ρυθμιστικού πλαισίου»

Θύμιος Λυμπερόπουλος

EUROKINISSI-ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Τα όσα ανέφερε στην Κέρκυρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης προκάλεσαν την αντίδραση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ).

«Εδώ και τέσσερα χρόνια ο κύριος Μητσοτάκης, οι αντιπρόεδροί του Γεωργιάδης και Χατζηδάκης και οι τομεάρχες και σύμβουλοι όλων αυτών, έστησαν το αφήγημα πως η φωνή του Θύμιου Λυμπερόπουλου είναι μία φωνή μειοψηφίας αφού τόλμησε να αντισταθεί στα συμφέροντα των εταιριών UBER και ΒΕΑΤ. Παρά την παρότρυνση-υπόδειξη πολλών στελεχών του κόμματος να συζητήσει τα θέματα του ταξί με τα θεσμοθετημένα όργανα του κλάδου, εκείνος το αρνείται πεισματικά. Όπου τον εξυπηρετεί (πότε στο Πέραμα, πότε στη Σάμο κ.λπ.) εμφανίζεται ως guest star και θυμάται ότι σ' αυτή τη χώρα υπάρχουν και ταξί» τονίζει, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί & Αγοραίων Θύμιος Λυμπερόπουλος .

Και συνεχίζει: «Σήμερα, από την Κέρκυρα, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας λέει ότι με ευθύνη της κυβέρνησης "η Uber δεν υπόκειται σε σωστό ρυθμιστικό πλαίσιο". Να του υπενθυμίσουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία που αγιοποίησε η κ. Μπακογιάννη και ο κ. Κυρανάκης (ποιος μπορεί να ξεχάσει την ξενάγηση των εκπροσώπων της στα γραφεία του κόμματος) σήμερα λειτουργεί στην Ελλάδα μόνο με αδειοδοτημένα ταξί. Και αυτό το πέτυχε η σημερινή κυβέρνηση. Οπότε ακόμη κι αν ήθελε (που πολύ αμφιβάλλουμε) να το ρυθμίσει, τον πρόλαβε ο νόμος του Σπίρτζη. Κρατάμε μόνο την παραδοχή ότι η Uber λειτουργούσε εκτός ρυθμιστικού πλαισίου στην προηγούμενη κυβέρνηση της οποίας ήταν και υπουργός».

Επιπλέον, ο κ. Λυμπερόπουλος στη δήλωσή του βάζει μια σειρά ερωτήματα προς τον αρχηγό της Ν.Δ., ζητώντας να επισημοποιήσει τις θέσεις του για το ταξί, κάτι που αποφεύγει, όπως λέει, να το πράξει. Επισημαίνει επίσης πως όσο τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα, «ο κλάδος των ταξί δεν πρόκειται να δείξει καμιά εμπιστοσύνη ούτε στον αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας ούτε στα στελέχη της».

Τα ερωτήματα που θέτει η ΠΟΕΙΑΤΑ

στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας

«-Θα σεβαστεί η Νέα Δημοκρατία το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο για τις επιβατικές μεταφορές ή θα το αλλάξει; Θα σεβαστεί τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τις διαμεσολαβητικές εφαρμογές, το Ευρωπαϊκό Δίκαιο και τις οδηγίες που έχουν εκδοθεί;

- Θα σεβαστεί το Ν. 4446/16 που απαγορεύει την είσπραξη για λογαριασμό τρίτων;

- Θα ζητήσει κανείς συγνώμη για τη στήριξη και προώθηση της Uber στην Αθήνα, αν και γνωρίζατε ότι οι δραστηριότητές της ήταν έξω από τα όρια του νόμου;

- Θα συνεχίσει η Νέα Δημοκρατία να στηρίζει το "επιχειρείν" που στοχεύει στην εξαγωγή χρήματος (μείζονος σημασίας για την εθνική οικονομία) εκτός ελληνικών συνόρων; Θα συνεχίσει ο κ. Μητσοτάκης τα διαγγέλματα υπέρ της Beat και εναντίον των ταξιτζήδων και της Ομοσπονδίας μας που ζητούν μόνο καθαρούς κανόνες και διαφάνεια στις επιβατικές μεταφορές; Μπορεί να αφήσει πίσω του τη νεοφιλελεύθερη αντίληψη για ιδιωτικά μονοπώλια και εργασιακό μεσαίωνα; -Συμφωνεί με το αίτημα του κλάδου μας, να φορολογούνται όλες οι εφαρμογές στη χώρα μας, να αδειοδοτούνται από τη χώρα μας, να έχουν φορολογική και νομική υπόσταση στη χώρα μας και να πληρώνει ο κάθε ταξιτζής την υπηρεσία που του παρέχουν, με νόμιμο παραστατικό, εδώ στη χώρα μας και όχι στις Παρθένους Νήσους;

- Θα ζητήσει κάποιος από τη Νέα Δημοκρατία συγνώμη για την εργαλειοθήκη Χατζηδάκη και το τερατούργημα (Ν 4093) που έβγαλε χιλιάδες ΙΧ στο δρόμο για να κάνουν παράνομη αστική μεταφορά.

- Θα καταργήσει η Νέα Δημοκρατία το άρθρο 23 του Συντάγματος που αναφέρετε στην συνδικαλιστική ελευθερία;».

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τάξη στην αταξία στα ταξί
Κανόνες, διαφάνεια και συνθήκες σωστού ανταγωνισμού θα θέτει η νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου Μεταφορών που θα αφορά τη λειτουργία των ταξί αλλά και τα ενοικιαζόμενα Ι.Χ. με οδηγό. Αυτό αναφέρει σε...
Τάξη στην αταξία στα ταξί
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Κούρσα στα... δικαστήρια
​Στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών μεταφέρεται την Πέμπτη η κόντρα ανάμεσα στους ιδιοκτήτες ταξί και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες διαμεσολάβησης. Η Beat έχει καταθέσει αγωγή ύψους 260 χιλιάδων ευρώ για...
Κούρσα στα... δικαστήρια
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Απεργία οδηγών ταξί λόγω Uber
Επαναλαμβανόμενη 24ωρη απεργία στα ταξί προκήρυξε για την Τετάρτη η Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α τονίζοντας ότι οι δανειστές θέλουν να βγάλουν «εισιτήριο επιστροφής για την Uber», ζητώντας «συγνώμη από το επιβατικό κοινό»...
Απεργία οδηγών ταξί λόγω Uber
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Απαντήσεις για τη στήριξη Μητσοτάκη στη Taxibeat ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ
«Μείζον ηθικό και πολιτικό θέμα» χαρακτηρίζει το κυβερνών κόμμα «τη διαρκή υποστήριξη» του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην taxibeat, μετά από δημοσίευμα, σύμφωνα με το οποίο η Μαρεβα Γκραμπόφσκι...
Απαντήσεις για τη στήριξη Μητσοτάκη στη Taxibeat ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Η Beat δεν παρέχει μεταφορικό έργο»
Διαφορετική εικόνα σε σχέση με τη λειτουργία, αλλά και τη φορολόγηση της Beat, δίνει με χθεσινή ανακοίνωσή της η γνωστή εταιρεία διαμεσολάβησης παροχής μεταφορικού έργου. Εκδόθηκε λίγες ώρες πριν από τη...
«Η Beat δεν παρέχει μεταφορικό έργο»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αλλο Beat, άλλο Uber
Δικαιωμένη μέσω Γερμανίας δηλώνει η η ελληνική πλατφόρμα Beat, η οποία εξαγοράστηκε πριν από μια διετία από τη γερμανική Mytaxi του ομίλου Daimler. Σε αμετάκλητη απόφαση του Ανώτατου Γερμανικού Ομοσπονδιακού...
Αλλο Beat, άλλο Uber

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας