«Η Cosco μετατρέπει ξανά, μετά από 30 χρόνια, το μισό κεντρικό λιμάνι σε βιομηχανικό» λέει η δημοτική παράταξη «Πειραιάς για Ολους» με επικεφαλής τον Ν. Μπελαβίλα.
Ο σύνδεσμός τους (ΣΕΝΑΒΙ) καλεί τον ΟΛΠ να τηρήσει τις συμβατικές υποχρεώσεις του και να υποπαραχωρήσει στις επιχειρήσεις της ναυπηγοεπισκευής τρία κενά κτίρια που βρίσκονται στη Ζώνη Περάματος.
Εξι μήνες πριν από τη λήξη της προθεσμίας, μόνο ένα από τα 11 υποχρεωτικά έργα έχει ολοκληρωθεί, προκειμένου να περάσει στην κινεζική εταιρεία το υπόλοιπο 16% των μετοχών του ΟΛΠ.
Στο επίκεντρο οι θέσεις του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά για την αναγέννηση των ναυπηγείων, την «πράσινη» ανακύκλωση πλοίων, τον εκσυγχρονισμό της ναυπηγοεπισκευής και χρεώσεις του ΟΛΠ...
Με αισθητά μειωμένα κέρδη σε σχέση με το 2019 έκλεισε το 2020 για τον ΟΛΠ, αποτελέσματα που οφείλονται στην πανδημία και ειδικά στη μείωση των εσόδων από κρουαζιέρα, ακτοπλοΐα και διακίνηση αυτοκινήτων.
Διαμάχες, εξώδικα, επιστολές ανάμεσα σε χρήστες του λιμανιού και στον ΟΛΠ ● Καταγγέλλουν μονοπωλιακές συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού, παράτυπες πρακτικές και κατάχρηση εξουσίας.
Κατεδαφίζει θεσμούς στη ναυτιλία η κυβέρνηση της Ν.Δ.
Η κυβέρνηση απογύμνωσε τη Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων από τη συντριπτική πλειονότητα των ελεγκτικών και κανονιστικών της αρμοδιοτήτων, μετατρέποντάς την ουσιαστικά από Ανεξάρτητη Αρχή σε γνωμοδοτικό όργανο.
Ο δεξαμενισμός πραγματοποιείται προκειμένου το πλοίο να συνεχίσει να είναι αξιόμαχο επιχειρησιακά και να επιτελεί το σημαντικό του έργο στην προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος.
Ενα σοβαρό συμβάν έφεραν στη δημοσιότητα 34 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με πρωτοβουλία του βουλευτή Β’ Πειραιά Τρύφωνα Αλεξιάδη μέσω ερώτησης που κατέθεσαν στη Βουλή προς τους υπουργούς Ναυτιλίας και Εργασίας.
Σχεδόν 10 μήνες μετά την κατάργηση της Δημόσιας Αρχής Λιμένων (ΔΑΛ) από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας, σειρά είχε η Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων (ΡΑΛ) και η πλήρης αποδυνάμωσή της.