Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Προτεραιότητα της MetLife η ασφάλεια όλων

Προτεραιότητα της MetLife η ασφάλεια όλων

  • A-
  • A+
Ζούμε μία κατάσταση πρωτόγνωρη και απρόβλεπτη. Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, προτεραιότητά της MetLife είναι, πάνω απ’ όλα, η προστασία των εργαζομένων της, των συνεργατών της και όλων των ασφαλισμένων της, αλλά ταυτόχρονα και η απρόσκοπτη και ομαλή συνέχιση της εξυπηρέτησής σας.

Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε ήδη λάβει όλα τα απαραίτητα, προληπτικά μέτρα, ώστε να περιορίσουμε την εξάπλωση του ιού και ακολουθώντας τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και του Ε.Ο.Δ.Υ., εφαρμόσαμε την εξ’ αποστάσεως εργασία για τους εργαζόμενους μας.

θα συνεχίσουμε να σας εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να ανταποκρινόμαστε άμεσα στα αιτήματά σας, τηλεφωνικά και μέσω των ψηφιακών μας μέσων.

Η ΜеtLife καλύπτει  τη νοσηλεία λόγω πανδημίας σε όλα τα συμβόλαια, ατομικά ή ομαδικά. Διαβάστε αναλυτικά τις καλύψεις του συμβολαίου σας.
Αναφορικά με τις ασφαλιστικές καλύψεις των ασφαλισμένων μας, ενημερώνουμε ότι όλα τα συμβόλαια, ατομικά ή ομαδικά, καλύπτουν την πανδημία, ανάλογα πάντα με τους όρους κάθε συμβολαίου. Βασικές καλύψεις:
1.    Βάσει των όρων του ασφαλιστηρίου συμβολαίου τους, παρέχεται κάλυψη Εξόδων Νοσοκομειακής περίθαλψης ή/ και Επίδομα Νοσοκομειακής περίθαλψης σε περίπτωση νοσηλείας σε δημόσιο ή ιδιωτικό νοσοκομείο. Μέχρι αυτή τη στιγμή, βάση των οδηγιών του Ε.Ο.Δ.Υ., νοσοκομεία αναφοράς για τους ασθενείς με κορωνοϊό, αποτελούν ΜΟΝΟ συγκεκριμένα δημόσια νοσοκομεία. Στην περίπτωση που οι αρμόδιοι φορείς, δώσουν οδηγίες να χρησιμοποιηθούν και ιδιωτικά νοσοκομεία, τότε η εταιρεία μας καλύπτει το κόστος για τη νοσηλεία σε αυτά και θα αποζημιωθείτε από το ασφαλιστήριό σας, σύμφωνα με τους όρους.
2.    Σε περίπτωση νοσηλείας καλύπτεται η εξέταση για τον έλεγχο του Κορωνοϊού, εφόσον κρίνεται ιατρικώς επιβεβλημένο.
3.    Σε περίπτωση ενεργοποίησης της κάλυψης ασφάλειας ζωής, αποζημιώνονται οι δικαιούχοι,  σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου.

Ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο οι ασφαλισμένοι μας μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τις καλύψεις τους, καθώς και για όλα όσα χρειάζεται να γνωρίσουν για την αντιμετώπιση του COVID-19.
https://www.metlife.gr/customer-support/coronavirus-information/

Ο Γενικός Διευθυντής MetLife Eλλάδας και Κύπρου κ. Κυριάκος Αποστολίδης δήλωσε: «Ζούμε μία κατάσταση πρωτόγνωρη και απρόβλεπτη σε όλον τον κόσμο, μία παγκόσμια κρίση της δημόσιας υγείας. Η ανησυχία στην παρούσα κατάσταση είναι λογική, η κατάσταση στη χώρα μας είναι δύσκολη, αλλά μέχρι στιγμής ελεγχόμενη. Σε αυτήν τη συγκυρία πρέπει όλοι να φερθούμε με ψυχραιμία και υπευθυνότητα. Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους ασφαλισμένους μας, οι οποίοι τώρα μας χρειάζονται περισσότερο από ποτέ ότι είμαστε δίπλα τους και θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να περάσει όσο τον δυνατόν ανώδυνα αυτή η δοκιμασία. Προτεραιότητά και μόνη έννοια τους θα πρέπει να είναι αυτή τη στιγμή να παραμείνουν υγιείς και να προστατεύσουν τους εαυτούς τους και τις οικογένειες τους. Αυτή είναι και η δική μας προτεραιότητα!»

Πώς να επικοινωνείτε με τη ΜetLife αυτό το διάστημα.

Οι ασφαλισμένοι της ΜetLife μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας τηλεφωνικά και μέσω των ψηφιακών μας μέσων. Συγκεκριμένα:

Για τους ασφαλισμένους μας με Ατομικά Προγράμματα.

⦁    Μπορείτε να υποβάλλετε κάθε αίτημα  που αναφέρεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας, καθώς και αιτήματα αποζημιώσεων, απευθείας στο γραφείο πωλήσεων που σας εξυπηρετεί ή στον ασφαλιστικό σας διαμεσολαβητή.
⦁    Αν χρειαστείτε οποιαδήποτε πληροφορία, σχετικά με την οφειλή του ασφαλιστηρίου σας ή θέματα που αφορούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτησης e-Services, μπορείτε να υποβάλετε σχετικό αίτημα, στέλνοντας  e-mail στη διεύθυνση [email protected] ή στέλνοντας μήνυμα μέσω της πλατφόρμας e-Services, εφόσον έχετε πραγματοποιήσει την εγγραφή σας.
⦁    Αν χρειαστείτε οποιαδήποτε πληροφορία ή ραντεβού με συνεργαζόμενα νοσοκομεία, γιατρούς ή διαγνωστικά κέντρα, μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 8008009999 (από σταθερό) ή στο 210-6127722 (από κινητό).

Για τους ασφαλισμένους μας που συμμετέχουν σε Ομαδικά Προγράμματα

⦁    Σχετικά αιτήματα μπορούν να υποβάλλονται, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-Claims, εφόσον είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία για το συγκεκριμένο συμβόλαιο.
⦁    Αν υπάρχει οποιοδήποτε ερώτημα σχετικά με τη χρήση της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-Claims μπορείτε να το υποβάλλετε, μέσω e-mail στη διεύθυνση [email protected] .
⦁    Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιείτε την ηλεκτρονική εφαρμογή e-Claims, η διαχείριση των αιτημάτων θα πραγματοποιείται, μόνον εφόσον υποβληθούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά (συμπληρωμένο και ενυπόγραφο έντυπο αποζημίωσης, αποδείξεις, παραπεμπτικά, κλπ) ηλεκτρονικά στη διεύθυνση [email protected]
⦁    Για την άμεση εξυπηρέτησή σας προτείνεται η χρήση του Δικτύου Συνεργαζόμενων Παρόχων  υπηρεσιών Υγείας (δικτύου απευθείας πληρωμών), εφόσον προβλέπεται από το ομαδικό σας συμβόλαιο. Για πληροφορίες ή ραντεβού με συνεργαζόμενα νοσοκομεία, γιατρούς ή διαγνωστικά κέντρα, μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 8008009999 (από σταθερό) ή στο 210-6127722 (από κινητό).
⦁    Οποιοδήποτε ερώτημα ή αίτημά σας θα μπορεί να υποβάλλεται ηλεκτρονικά, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης [email protected]
⦁    Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρία σας.

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ
Όμιλος Ευρωκλινικής: το πρώτο «ψηφιακό» Νοσοκομείο που αντικαθιστά το χαρτί με ηλεκτρονικά tablets
Πλέον τα έγγραφα στα σημεία εξυπηρέτησης ασθενών προβάλλονται και υπογράφονται μέσω ειδικών tablets, τα οποία αυτοματοποιημένα αποθηκεύουν και...
Όμιλος Ευρωκλινικής: το πρώτο «ψηφιακό» Νοσοκομείο που αντικαθιστά το χαρτί με ηλεκτρονικά tablets
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ
Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: 10 μήνες λειτουργίας των ρομποτικών ορθοπεδικών συστημάτων ROSA® Knee System
Τα 2 (δύο) ρομποτικά συστήματα, έχουν εγκατασταθεί και λειτουργούν, πλήρως, εδώ και 10 μήνες στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών και στο Ιατρικό Διαβαλκανικό...
Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: 10 μήνες λειτουργίας των ρομποτικών ορθοπεδικών συστημάτων ROSA® Knee System
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ
To ΙΑΣΩ Παίδων ενημερώνει τα σχολεία για τους κανόνες υγιεινής και τα μέτρα προστασίας από τον COVID-19
Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου ΙΑΣΩ “Δίπλα σας”, το ΙΑΣΩ Παίδων επενδύει στην ενημέρωση και την εκπαίδευση των μικρών φίλων για τα μέτρα προστασίας από τον COVID-19.
To ΙΑΣΩ Παίδων ενημερώνει τα σχολεία για τους κανόνες υγιεινής και τα μέτρα προστασίας από τον COVID-19
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ
Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία είναι κλάδος μεγάλης στρατηγικής σημασίας για την εθνική οικονομία
Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης «Η Φαρμακευτική Βιομηχανία στην Ελλάδα. Όροι και προϋποθέσεις για μια νέα αναπτυξιακή δυναμική» που...
Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία είναι κλάδος μεγάλης στρατηγικής σημασίας για την εθνική οικονομία
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ
Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: 16η Εθελοντική Αιμοδοσία Εργαζομένων
Λόγω μειωμένης εθελοντικής προσφοράς και αυξημένων αναγκών κατά τη θερινή περίοδο, είναι σημαντική η συνεισφορά όλων μας. Για το σκοπό αυτό, το...
Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: 16η Εθελοντική Αιμοδοσία Εργαζομένων
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ
Η GE Healthcare χορηγός στην εκστρατεία «Coeurs pour Tous Hellas - Καρδιές για Όλους»
Η συγκεκριμένη δράση θα πραγματοποιηθεί από τη Δευτέρα, 31 Αυγούστου έως την Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου στη Σχοινούσα των Κυκλάδων και θα προσφέρει τη...
Η GE Healthcare χορηγός στην εκστρατεία «Coeurs pour Tous Hellas - Καρδιές για Όλους»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας