Αθήνα, 35°C
Αθήνα
Αίθριος καιρός
35°C
35.9° 33.1°
5 BF
28%
Θεσσαλονίκη
Αίθριος καιρός
36°C
39.0° 33.8°
4 BF
33%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
35°C
37.6° 34.9°
3 BF
38%
Ιωάννινα
Ελαφρές νεφώσεις
35°C
34.9° 34.9°
3 BF
26%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
34°C
34.6° 33.9°
4 BF
33%
Βέροια
Αίθριος καιρός
35°C
37.0° 30.7°
0 BF
37%
Κοζάνη
Ελαφρές νεφώσεις
33°C
33.4° 31.8°
0 BF
20%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
36°C
36.3° 36.3°
3 BF
21%
Ηράκλειο
Αίθριος καιρός
30°C
33.0° 29.8°
4 BF
42%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
32°C
33.5° 31.6°
3 BF
39%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
28°C
27.8° 27.8°
5 BF
60%
Σκόπελος
Αίθριος καιρός
32°C
31.7° 29.0°
4 BF
48%
Κεφαλονιά
Αίθριος καιρός
34°C
33.9° 33.9°
0 BF
46%
Λάρισα
Ελαφρές νεφώσεις
35°C
37.4° 32.9°
4 BF
28%
Λαμία
Αίθριος καιρός
35°C
34.9° 32.5°
3 BF
33%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
32°C
31.8° 31.7°
4 BF
55%
Χαλκίδα
Αίθριος καιρός
34°C
35.4° 34.4°
5 BF
17%
Καβάλα
Αίθριος καιρός
32°C
33.3° 31.6°
3 BF
46%
Κατερίνη
Αίθριος καιρός
32°C
36.1° 31.4°
3 BF
66%
Καστοριά
Αίθριος καιρός
32°C
32.4° 32.4°
2 BF
30%
ΜΕΝΟΥ
Παρασκευή, 21 Ιουνίου, 2024
GEN Z

«Η νέα εποχή της Gen Z» - Η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη στο επίκεντρο Παγκόσμιας Έρευνας

Μια συνεργασία μεταξύ του Publicis Groupe CEE και της GWI φωτίζει την αυθεντική ζωή της Gen Z στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

Σε συνέχεια της περσινής συνεργασίας για την έκδοση της έρευνας «Είσαι αυτό που αγοράζεις» για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, το Publicis Groupe CEE και η GWI επιστρέφουν και πάλι, για να προσφέρουν πληροφορίες για τους καταναλωτές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (CEE) μέσω της έρευνας «Η νέα εποχή της Gen Z».

Ένα μέρος της παγκόσμιας έκδοσης αυτής της έρευνας, αλλά και η παρούσα έκδοση, περιλαμβάνει στοιχεία που προέρχονται από την online έρευνα της GWI σε χρήστες διαδικτύου ηλικίας 16-64 ετών, χρησιμοποιώντας δεδομένα από την τρέχουσα τριμηνιαία παγκόσμια έρευνα της στις ακόλουθες 7 αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης: Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Πολωνία και Ρουμανία. Τα στοιχεία είναι αντιπροσωπευτικά του διαδικτυακού πληθυσμού κάθε αγοράς και όχι του συνολικού πληθυσμού της.

Κύρια ευρήματα:

Αγκαλιάζοντας τα ώριμα στάδια ζωής
Η Gen Z μεγαλώνει. Πολλοί παντρεύονται, γίνονται γονείς και γίνονται δυναμικά μέρος του εργατικού δυναμικού, επομένως τα ενδιαφέροντά τους κυμαίνονται σε ένα ευρύ και ποικίλο φάσμα, και οι εταιρείες θα πρέπει να επικαλούνται αυτά τα στοιχεία όταν απευθύνονται σε αυτή τη γενιά.

Η ψυχική υγεία είναι στο προσκήνιο
Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η κακή ψυχική υγεία είναι ένα διαδεδομένο ζήτημα μεταξύ της Gen Z. Είναι 89% πιο πιθανό από τον παγκόσμιο μέσο όρο να έχουν κάποιο θέμα με την ψυχική τους υγεία, εκ των οποίων πολλοί θεωρούν ότι προκαλούνται από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Όταν απευθύνονται σε αυτή την ομάδα μέσω των κοινωνικών δικτύων, οι εταιρείες πρέπει να δίνουν προτεραιότητα στην ευαισθητοποίηση για την ψυχική υγεία, ώστε να τη βοηθήσουν να αισθάνεται λιγότερο απομονωμένη και να γίνεται περισσότερο αντιληπτή.

Μια γενιά πρώτων υποστηρικτών
Σε ένα κορεσμένο τοπίο Μέσων Ενημέρωσης, συνήθως είναι δύσκολο να τραβήξεις την προσοχή. Αλλά η Gen Z στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη είναι διαφορετική. Οι περισσότεροι περιγράφουν τον εαυτό τους ως πρωτοπόρους υποστηρικτές της τεχνολογίας, δημοσιεύουν τακτικά αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα και σχεδόν το 80% αλληλεπιδρά ταυτόχρονα με μέσα τόσο μακράς όσο και με μικρής διάρκειας. Για να διατηρήσετε την προσοχή αυτής της ομάδας, η αξιοποίηση μιας ποικιλίας νέων αλλά και υφιστάμενων format είναι το κλειδί.

Η Maria Tudor, Chief Operating Officer του Publicis Groupe CEE δήλωσε, «Σε μια περιοχή όπου οι ολοκληρωμένες γνώσεις για τους καταναλωτές είναι συχνά πιο δύσκολο να βρεθούν, η συνεργασία του Publicis Groupe CEE με τον κορυφαίο παγκόσμιο εμπειρογνώμονα ερευνών, GWI, στην Κεντρική
και Ανατολική Ευρώπη, φέρνει μια αξιόπιστη πηγή βαθιάς κατανόησης του κοινού της περιοχής, ώστε να ανανεώσει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων κατά τη διάρκεια του consumer journey και, τελικά, να υποστηρίξει την επιχειρηματική ανάπτυξη των εταιρειών». Η κ. Tudor, συνεχίζοντας, σημειώνει: «Αυτή τη φορά εξετάζουμε τους Zoomers, τους πρώτους πραγματικούς ψηφιακούς ιθαγενείς, τη δυναμική γενιά που πλοηγείται σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο, αφήνοντας το μοναδικό της στίγμα στην ιστορία. Επομένως, παρατηρούμε πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες για να εξερευνήσουμε».

«Στο επίκεντρο της έρευνάς μας βρίσκεται η ευαισθητοποίηση των εταιρειών, ώστε να κατανοήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και απόψεις των καταναλωτών ανά πάσα στιγμή, σε όποιο μέρος του κόσμου και αν δραστηριοποιούνται», πρόσθεσε ο Jason Mander, Chief Research Officer της
GWI.
«Η Gen Z στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη δεν πρόκειται να έχει τις ίδιες σκέψεις, συναισθήματα και συμπεριφορές με τους συνομήλικούς της σε άλλες αγορές. Η εκτεταμένη έρευνα μας προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη κατανόηση που θα ωφελήσει άμεσα το έργο των πελατών - από τη στρατηγική μέχρι την εκτέλεση».

Η GWI και το Publicis Groupe CEE συνεργάζονται επί του παρόντος σε 7 αγορές της περιοχής, συμπεριλαμβανομένης της Βουλγαρίας, της Κροατίας, της Τσεχίας, της Ελλάδας, της Ουγγαρίας, της Πολωνίας και της Ρουμανίας, προσφέροντας μια σπάνια ματιά στις τάσεις των καταναλωτών στην περιοχή και επιτρέποντας τη συμπερίληψη της εκπροσώπησης της περιοχής της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης σε βασικές παγκόσμιες μελέτες της GWI.

Διαθεσιμότητα και πρόσβαση: Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην έκδοση της έρευνας για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, υποβάλλετε την παρακάτω αίτηση συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα εδώ.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Η νέα εποχή της Gen Z» - Η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη στο επίκεντρο Παγκόσμιας Έρευνας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας