• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    15°C 13.2°C / 16.2°C
    3 BF
    54%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    16°C 14.1°C / 16.6°C
    1 BF
    52%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    16°C 14.8°C / 18.0°C
    5 BF
    67%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    14°C 10.3°C / 13.9°C
    3 BF
    44%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 14.6°C
    4 BF
    44%
  • Βέροια
    Αραιές νεφώσεις
    14°C 13.6°C / 15.4°C
    1 BF
    70%
  • Κοζάνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    10°C 10.0°C / 10.4°C
    2 BF
    54%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    14°C 12.4°C / 16.6°C
    3 BF
    65%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    18°C 16.6°C / 19.8°C
    3 BF
    66%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    17°C 14.9°C / 16.9°C
    4 BF
    59%
  • Ερμούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    16°C 16.4°C / 17.9°C
    5 BF
    59%
  • Σκόπελος
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 12.3°C / 14.7°C
    3 BF
    67%
  • Κεφαλονιά
    Αραιές νεφώσεις
    20°C 18.9°C / 19.9°C
    3 BF
    60%
  • Λάρισα
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 14.5°C
    3 BF
    54%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    10°C 10.1°C / 14.5°C
    2 BF
    100%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 21.0°C / 22.8°C
    2 BF
    57%
  • Χαλκίδα
    Σποραδικές νεφώσεις
    15°C 13.3°C / 16.4°C
    3 BF
    50%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    14°C 13.8°C / 14.4°C
    0 BF
    48%
  • Κατερίνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    15°C 14.2°C / 16.1°C
    2 BF
    63%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    11°C 10.8°C / 10.8°C
    2 BF
    82%

Ο Βασίλης Σταύρου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, στα Supermarket Awards, με το βραβείο «Retailer of the Decade», για την προσφορά της ΑΒ στον κλάδο του λιανεμπορίου την τελευταία δεκαετία.

ΑΒ Βασιλόπουλος: 9+1 Supermarket Awards

  • A-
  • A+
Στα φετινά Supermarket Awards 2021, τον θεσμό που αναδεικνύει καινοτόμες πρωτοβουλίες επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προμηθευτών, η ΑΒ Βασιλόπουλος «πήρε 10» για την αγοραστική εμπειρία που προσφέρει μέσα από επιλογές, ιδέες και λύσεις για όλους όσοι αγαπούν το φαγητό, και την φροντίδα της για τον κόσμο όπου ζούμε, τον τόπο μας, την κοινωνία και τον Άνθρωπο.

Στον εορτασμό της συμπλήρωσης 10 ετών διοργάνωσης των Supermarket Awards, το τιμητικό βραβείο RETAILER OF THE DECADE απονεμήθηκε στην ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς απέσπασε τα περισσότερα βραβεία συνολικά τη δεκαετία από το 2012 έως και το 2021 στην ενότητα «Λιανεμπόριο».

«Δέκα χρόνια. Δέκα χρόνια στα οποία, παρόλες τις δύσκολες συνθήκες, αποδείξαμε έμπρακτα πως μπορούμε να σταθούμε δίπλα σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό. Μπορούμε να καινοτομούμε. Να δίνουμε το «παρών». Και αυτή είναι η υπόσχεσή μας για το μέλλον. Πάντα με το ίδιο μεράκι. Στο RETAILER OF THE DECADE -μαζί με τις 9 επιμέρους διακρίσεις μας- καθρεφτίζονται όλες οι προσπάθειες και οι αξίες μας. Μα πάνω από όλα, καθρεφτίζεται το χαμόγελο των 15.000 εργαζομένων της ΑΒ, που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, για να κάνουν τη ζωή μας καλύτερη», σημειώνει ο Βασίλης Σταύρου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Επιπλέον του τιμητικού βραβείου δεκαετίας, η ΑΒ ξεχώρισε με 2 Gold βραβεία στις κατηγορίες:

  • Μάρκετινγκ & Διαφήμιση | Για την καμπάνια «ΑΒ για όλα όσα νοιάζεσαι» | Απαντώντας στην απλή ερώτηση που συνοδεύει κάθε οικογενειακό τραπέζι, «Τι θα φάμε σήμερα;», η καμπάνια υπενθυμίζει το ρόλο της ΑΒ να προσφέρει επιλογές, λύσεις και ιδέες που εμπνέουν καθημερινά όλους όσοι αγαπούν το φαγητό.
  • Εξυπηρέτηση Πελατών & Προγράμματα Loyalty | Για την «AB Plus: Μια σταθερή αξία που εξελίσσεται συνεχώς» | Μέσω του σχήματος πιστότητας, η ΑΒ δημιουργεί μια μοναδική και αξεπέραστη αγοραστική εμπειρία στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες της, τόσο στα φυσικά της καταστήματα όσο και στον ψηφιακό της κόσμο, προσφέροντας μοναδικά προνόμια και οφέλη για τις καθημερινές τους αγορές.

Με 2 Silver στις κατηγορίες:

  • Ηλεκτρονικό Σούπερ Μάρκετ | Για το AB Eshop – «Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΒ» το οποίο, έχοντας ήδη ολοκληρώσει πέντε χρόνια λειτουργίας, συνεχίζει να αναπτύσσεται διαρκώς, με καινοτόμες υπηρεσίες και συνεργασίες. Για μια προσωποποιημένη εμπειρία, με αποκλειστικές προσφορές, ταχύτητα και ποιότητα στις online αγορές.
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος | Για το πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων, «Τρόφιμα Αγάπης». Η ΑΒ, σε συνεργασία με την «Τράπεζα Τροφίμων» και το «Μπορούμε», ενισχύει πάνω από 250 φορείς και 123.000 συνάνθρωπους μας που το έχουν ανάγκη, για να είναι γεμάτο το τραπέζι κάθε συνανθρώπου μας και καμία μερίδα φαγητού να μην πάει χαμένη.  

Και, τέλος, με 5 Bronze στις κατηγορίες:

  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον | Για τη διαφορά που κάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος στο περιβάλλον. Με τη δέσμευση για μείωση της σπατάλης τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025. Με την ίδρυση της πρώτης Συμμαχίας για τη Μείωση Σπατάλης Τροφίμων στην Ελλάδα μαζί με την οργάνωση «Μπορούμε». Με την αύξηση των δωρεών κοντόληκτων τροφίμων μέσω του Προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης». Αλλά και με τη 18μηνη έρευνα με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και σε συνεργασία με το WWF Ελλάς, για τη διερεύνηση της σπατάλης τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα της ΑΒ.
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος | Με δωρεές ύψους σχεδόν 4 εκατ. ευρώ, η ΑΒ έδωσε το «παρών», στηρίζοντας το Σύστημα Υγείας, τις Ευπαθείς Ομάδες, την Αστυνομία αλλά και τους Ανθρώπους της που βρίσκονταν στην «πρώτη γραμμή», για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες.
  • Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα | Για το AB Eshop – Καινοτόμες διαδικασίες logistics. Για το πρωτοποριακό Home Shop Center, το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στις ώρες παραλαβής των παραγγελιών, διευρυμένο κωδικολόγιο, προσφορές, βέλτιστες πρακτικές με καινοτόμα logistics συστήματα αλλά και custom-made λύσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των online πελατών της ΑΒ.
  • Αξιοποίηση Κινητών Εφαρμογών | Για το πρωτοποριακό AB Shop Mobile App, το οποίο συνεχώς βελτιώνεται για να κάνει τις online αγορές εύκολες και γρήγορες, μέσα από χιλιάδες προϊόντα και έξυπνες λύσεις.
  • Κοινές Ενέργειες CSR | Για το πρόγραμμα «365 μέρες φροντίδας» της ελληνικής εταιρείας ΜΕΓΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ Α.Ε, το οποίο φιλοξενήθηκε σε καταστήματα ΑΒ σε όλη τη χώρα και προσέφερε 365 δωρεές προϊόντων προσωπικής υγιεινής και ατομικής προστασίας, σε φορείς, ιδρύματα, Δήμους και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και σε ακριτικές περιοχές της χώρας.

Δέκα συνολικά βραβεία, τα οποία δείχνουν στην πράξη πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος, δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων. Των 2,2 εκατομμυρίων πελατών, συνεργατών και προμηθευτών της αλλά και στις ζωές των συνανθρώπων μας.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) στηρίζει την Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Ύδρας
Η δωρεά του ΙΣΝ περιλαμβάνει έργα συντήρησης και αναβάθμισης του ιστορικού κτιρίου που στεγάζει τη σχολή, τεχνολογικό εξοπλισμό για τις αίθουσες...
Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) στηρίζει την Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Ύδρας
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
To Johnnie Walker και ο Κωνσταντίνος Αργυρός στηρίζουν τη live μουσική
Το Johnnie Walker, το κορυφαίο brand σκωτσέζικου ουίσκι στον κόσμο, με σύνθημα “Keep Walking Together” και κεντρικό πρόσωπο τον Κωνσταντίνο Αργυρό παρουσιάζουν μια σπουδαία τηλεοπτική καμπάνια, καλώντας τον...
To Johnnie Walker και ο Κωνσταντίνος Αργυρός στηρίζουν τη live μουσική

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας