Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Silver βραβείο για τη Eurolife FFH στα PEAK Awards 2020

Silver βραβείο για τη Eurolife FFH στα PEAK Awards 2020

  • A-
  • A+
H Eurolife FFH διακρίθηκε στα PEAK Performance Marketing Awards 2020, τα βραβεία που αναδεικνύουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing. Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία Best Performance in B2B της ενότητας Best Performance per Industry για την πρωτοποριακή και 100% ψηφιακή καμπάνια επικοινωνίας για τα Ομαδικά Συνταξιοδοτικά Προγράμματά της.

Η Eurolife FFH, ακολουθώντας ένα roadmap για τον εντοπισμό των key decision makers για ένα ομαδικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα και του προφίλ τους, σχεδίασε μια καμπάνια, με έμφαση στο LinkedIn και τις ιστοσελίδες από όπου οι άνθρωποι αυτοί επιλέγουν να ενημερωθούν. Η ευρεία, τόσο για τα ελληνικά όσο και για τα διεθνή δεδομένα, χρήση του συγκεκριμένου social network, με σκοπό να αυξηθεί το brand awareness της εταιρείας για τη σύναψη ενός ομαδικού συνταξιοδοτικού προγράμματος, αποτέλεσε την επικοινωνιακή καινοτομία της καμπάνιας. Το πλάνο της Eurolife FFH περιλάμβανε LinkedIn promoted posts, Inmail, Premium Display, GDN, Content Discovery Platforms και τη δημιουργία μιας dedicated landing page.

Τα αποτελέσματα ήταν παραπάνω από ενθαρρυντικά, καθώς η Διεύθυνση Πωλήσεων κατόρθωσε να πετύχει ρυθμούς νέας παραγωγής, κατά πολύ ανώτερους αυτών της αγοράς καταγράφοντας αύξηση στον αριθμό των ασφαλισμένων εταιρειών και στα παραγόμενα ασφάλιστρα.

«Το βραβείο αυτό αποτελεί μία σημαντική αναγνώριση της καινοτόμου στρατηγικής της Eurolife FFH για το σχεδιασμό ανάπτυξης των πωλήσεων των ομαδικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων» δήλωσε σε συνέχεια της διάκρισης ο Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων, Ομαδικών και Affinities, προσθέτοντας ότι «στη Eurolife FFH διερευνούμε καθημερινά νέους και καινοτόμους τρόπους, ώστε να αναπτυσσόμαστε συνεχώς. Στόχος μας είναι η προστιθέμενη αξία που πηγάζει από τη δημιουργικότητα και παράγει θετικά αποτελέσματα».

Ο Γιώργος Κασκαρέλης, Marketing & Promotions Head στη Eurolife FFH, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη βράβευση αυτή, καθώς ήρθε ως αναγνώριση μιας στοχευμένης καμπάνιας για μια πολύ συγκεκριμένη προϊοντική κατηγορία. Σχεδιάσαμε ένα συγκροτημένο πλάνο επικοινωνίας και, έχοντας αναλύσει όλα τα επιμέρους touchpoints, είδαμε τα αποτελέσματά του στους δείκτες μας. Τα Peak Awards είναι μια ευκαιρία για όλους μας να γνωρίσουμε τις καλές πρακτικές της αγοράς και να εμπνευστούμε για μελλοντικές ενέργειες. Ευχαριστούμε θερμά την κριτική επιτροπή και τους διοργανωτές για αυτήν την πολύ σημαντική διάκριση».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ψηφιακή καμπάνια ήταν finalist στα LinkedIn Marketing Awards 2019 (EMEA και Βραζιλία), στην κατηγορία Best B2B Brand Campaign.

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
#ΔείξτεΕμάς - Μία ενέργεια μοναδική, όπως κάθε γυναίκα
Στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας #ΔείξτεΕμάς, η μάρκα Dove σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος, θέλουν να ευχαριστήσουν όλες εσάς που με τη...
#ΔείξτεΕμάς - Μία ενέργεια μοναδική, όπως κάθε γυναίκα
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ο δρόμος για την μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης
Στη συζήτηση θα συμμετέχουν οι κάτωθι: Γιάννης Κεφαλογιάννης, Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Αλεξάνδρα Σδούκου, Γενική Γραμματέας...
Ο δρόμος για την μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση του προγράμματος ανοικτής καινοτομίας που υλοποιεί η Nestlé Ελλάς
Το φετινό πρόγραμμα είναι αφιερωμένο στη Βιώσιμη Ανάπτυξη που αποτελεί βασικό πυλώνα δράσης και ανάπτυξης της Nestlé. H εταιρία υποστηρίζει τις...
Ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση του προγράμματος ανοικτής καινοτομίας που υλοποιεί η Nestlé Ελλάς
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Παράταση υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα “Δεσμός για τους Νέους”
Την παράταση του χρονικού διαστήματος για τη συνυποβολή αιτήσεων στο πρόγραμμα «Δεσμός για τους Νέους» ανακοινώνει το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο ΔΕΣΜΟΣ...
Παράταση υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα “Δεσμός για τους Νέους”

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας