Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Το νέο διαφημιστικό σποτ της HELL ENERGY με τον Bruce Willis μόλις κυκλοφόρησε

Το νέο διαφημιστικό σποτ της HELL ENERGY με τον Bruce Willis μόλις κυκλοφόρησε

  • A-
  • A+
Στο νέο διαφημιστικό σποτ της HELL βλέπουμε τον Bruce Willis να δοκιμάζει όχι μόνο το ενεργειακό ποτό HELL ENERGY αλλά και το νέο HELL ENERGY COFFEE, συνοδευόμενος από μια πολύ εντυπωσιακή γυναικεία παρουσία. Η διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον σταρ του Hollywood γυρίστηκε στη Νέα Υόρκη και θα κάνει σήμερα πρεμιέρα στην τηλεόραση και τα social media.

Είναι η δεύτερη φορά που η HELL ENERGY και ο Bruce Willis συνεργάζονται για διαφημιστικό σποτ καθώς ο ηθοποιός συμφώνησε να είναι το πρόσωπο του brand για ακόμα δυο χρόνια. Η HELL, μία από τις πιο δημοφιλείς μάρκες ενεργειακού ποτού που εξάγει τα προϊόντα της σε 50 χώρες παγκοσμίως και μάλιστα ηγείται της αγοράς σε πολλές από αυτές, συμφώνησε και με την Zuleyka Rivera, μια από τις ομορφότερες γυναίκες στον κόσμο. Η Zuleyka Rivera είναι γνωστή για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο  στο βιντεοκλίπ του τραγουδιού Despacito, που έσπασε όλα τα ρεκόρ με περισσότερες από 6,7 δισεκατομμύρια προβολές.

Η καμπάνια δεν περιορίζεται στην προβολή των HELL ENERGY Drinks, αφού παρουσιάζει και τα HELL ENERGY Coffee, τη νέα σειρά iced-coffee που έκανε το ντεμπούτο της στην παγκόσμια αγορά φέτος. Το διαφημιστικό γυρίστηκε στους δρόμους της Νέας Υόρκης και σε ένα πολυτελές διαμέρισμα στον 52ο όροφο ενός ουρανοξύστη. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία παραγωγής που είχε αναλάβει και το προηγούμενο διαφημιστικό.  Έτσι ο ηθοποιός είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με «παλιούς γνωστούς» τόσο από την HELL όσο και από την ομάδα παραγωγής. Ο Αμερικανός σταρ του κινηματογράφου, όπως και στο προηγούμενο διαφημιστικό, ήταν εξαιρετικός επαγγελματίας, δείχνοντας παράλληλα την χιουμοριστική του πλευρά, αφού αστειεύτηκε αρκετές φορές με τους ανθρώπους από την ομάδα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την διάρκεια των γυρισμάτων του διαφημιστικού, Influencers και celebrities από όλο τον κόσμο είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν από κοντά τον γνωστό ηθοποιό, να βγάλουν φωτογραφίες και να περάσουν χρόνο μαζί του. Από την Ελλάδα δέχτηκε την πρόσκληση της HELL ENERGY ο γνωστός παρουσιαστής και μοντέλο Στέλιος Χανταμπάκης, νικητής του τηλεοπτικού παιχνιδιού Nomads στην Ελλάδα, ο οποίος βρέθηκε στα γυρίσματα του διαφημιστικού στη Νέα Υόρκη και γνώρισε από κοντά τον σταρ του Hollywood.

«Τα γυρίσματα του φετινού σποτ πραγματοποιήθηκαν σε μια μοναδική τοποθεσία, διασκεδάσαμε πολύ και όλα κύλησαν ομαλά. Ακόμα και αν στην τελευταία σκηνή του προηγούμενου σποτ με το συνωμοτικό χαμόγελο του Μπρους κάναμε τη διαφορά, το νέο διαφημιστικό έχει μια εντελώς διαφορετική αίσθηση. Η γοητευτική και cool προσωπικότητα του Bruce ταιριάζει απόλυτα στο concept μας, ενώ στην Zuleyka βρήκαμε την ιδανική παρτενέρ», δήλωσε ο Péter Pantl, Διευθυντής Διεθνούς Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της HELL ENERGY σχετικά με τα γυρίσματα της διαφήμισης.

Η καμπάνια αφού εγκρίθηκε από τον Bruce Willis θα λανσαριστεί παγκοσμίως στα μέσα Μαΐου. Μπορείτε να δείτε το νέο τηλεοπτικό σποτ εδώ: https://www.hellenergy.com//bw_tvc_gr

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ψηφιακό εργαλείο για την αξιολόγηση της αειφορικής επίδοσης του χαρτοφυλακίου από το ΤΑΙΠΕΔ
Το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) και την...
Ψηφιακό εργαλείο για την αξιολόγηση της αειφορικής επίδοσης του χαρτοφυλακίου από το ΤΑΙΠΕΔ
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
H Celestyal Cruises παρατείνει την αναστολή των κρουαζιέρων της μέχρι τις 30 Ιουλίου 2020
Μόλις πρόσφατα, η ελληνική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι η τουριστική περίοδος της χώρας θα επανεκκινήσει σταδιακά τις επόμενες εβδομάδες, με την...
H Celestyal Cruises παρατείνει την αναστολή των κρουαζιέρων της μέχρι τις 30 Ιουλίου 2020
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
FrieslandCampina Hellas: «Φροντίδα και Αγάπη» από τη μία άκρη της Ελλάδας έως την άλλη
Η FrieslandCampina Hellas - ΝΟΥΝΟΥ, σε αυτή την πρωτόγνωρη συνθήκη που βιώνουμε όλοι, με υψηλό αίσθημα ευθύνης και ενσυναίσθησης, από την πρώτη...
FrieslandCampina Hellas: «Φροντίδα και Αγάπη» από τη μία άκρη της Ελλάδας έως την άλλη
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
PwC Ελλάδας: Απολογισμός Βιωσιμότητας για τα έτη 2018 - 2019
Η στρατηγική της PwC Ελλάδας για την Εταιρική Υπευθυνότητα, ο θετικός αντίκτυπος των υπηρεσιών και τα αποτελέσματα της συμμετοχής των ανθρώπων της...
PwC Ελλάδας: Απολογισμός Βιωσιμότητας για τα έτη 2018 - 2019
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
PIAGGIO GROUP: Η Ευρωπαϊκή Ένωση προστατεύει τη μοναδικότητα της Vespa
Ο Όμιλος Piaggio (PIA.MI) ανακοίνωσε ότι το Τμήμα Ακυρώσεων του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) κήρυξε άκυρο το σχέδιο...
PIAGGIO GROUP: Η Ευρωπαϊκή Ένωση προστατεύει τη μοναδικότητα της Vespa

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας