Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Galerie de Beauté: Τριπλή διάκριση στα Loyalty Awards ‘20

Galerie de Beauté: Τριπλή διάκριση στα Loyalty Awards ‘20

  • A-
  • A+
H ελληνική αλυσίδα καλλυντικών Galerie de Beauté διακρίθηκε με συνολικά τρία βραβεία, στο πλαίσιο των Loyalty Awards 2020, για τις σχέσεις εμπιστοσύνης που αναπτύσσει με τους πελάτες που επιλέγουν το δίκτυο καταστημάτων της για τις αγορές καλλυντικών.

Πιο συγκεκριμένα, η Galerie de Beauté κέρδισε:

  • GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Use of Marketing & Communication - Best Short-Term Initiative.
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best in Loyalty & Engagement - Fashion & Beauty.
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best Use of Marketing & Communication - Best Direct Marketing Campaign.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Galerie de Beaute βραβεύεται στα Loyalty Awards, καθώς και το 2019 είχε κατακτήσει 3 βραβεία, σε συνεργασία πάντα με την εταιρεία Qivos.

Ο κ. Σπυριδωνίδης Σπύρος, Πρόεδρος του ΔΣ της Galerie de Beaute σημειώνει: «Η βράβευση στα Loyalty Awards για 2η συνεχή χρονιά είναι μεγάλη τιμή και μεγάλη ανταμοιβή για τη σκληρή, αλλά και ομαδική δουλειά όλων μας. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι γι’ αυτά τα βραβεία, καθώς το loyalty είναι ένας στρατηγικός πυλώνας στον οποίο η εταιρεία μας έχει επενδύσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια και είμαστε πολύ χαρούμενοι, που οι προσπάθειές μας αναγνωρίζονται τόσο από τους πελάτες μας, όσο και από τους ειδικούς του κλάδου».

H Φανή Χαρμπή, COO της εταιρείας Qivos, δηλώνει: «H συνέπεια, η επιμονή και η προσήλωση στη δέσμευση για συνεχή βελτίωση, με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση και τη δημιουργία εμπειριών, που αναβαθμίζουν το ταξίδι του καταναλωτή, φέρνουν απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα και επιβραβεύονται για ακόμη μία χρονιά. Είμαστε χαρούμενοι για αυτήν την από κοινού επιτυχία».

Tο πρόγραμμα Club de Beauté δημιουργήθηκε τον Απρίλιο του 2015, σε συνεργασία με την εταιρεία Qivos, προσφέροντας μοναδικά προνόμια σε όλα τα μέλη του. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της Galerie de Beauté, αλλά και το πάθος μας για καινοτομία και παροχή προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, αποδεικνύεται με κάθε μέσο.

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 40 χρόνια επιτυχημένης πορείας κλείνει το μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα
«Όλα αυτά τα χρόνια, μαζί με την τεχνολογία, εξελίσσεται και η μάρκα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Κοιτάμε μπροστά και φροντίζουμε να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις. Να...
ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 40 χρόνια επιτυχημένης πορείας κλείνει το μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
«Το Νερό Είναι στα Χέρια Μας»
Νερό, το πιο πολύτιμο αγαθό. Θεωρούμε ότι είναι διαθέσιμο σε αφθονία. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσο δραστικά θα άλλαζε η ζωή μας, αν οι ποσότητες στις...
«Το Νερό Είναι στα Χέρια Μας»
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Η Lidl προσχωρεί στο οικουμενικό σύμφωνο του ΟΗΕ για την υπεύθυνη εταιρική διακυβέρνηση
Η εταιρία δεσμεύθηκε να εφαρμόσει πιστά τις δέκα αρχές του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών σχετικά με τη βιωσιμότητα, στους τομείς των ανθρωπίνων...
Η Lidl προσχωρεί στο οικουμενικό σύμφωνο του ΟΗΕ για την υπεύθυνη εταιρική διακυβέρνηση

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας