Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τη διεθνή πιστοποίηση «Customers’ Friend - Γιατί οι πελάτες μας είναι πολύτιμοι για εμάς» απέσπασε το Public

Τη διεθνή πιστοποίηση «Customers’ Friend - Γιατί οι πελάτες μας είναι πολύτιμοι για εμάς» απέσπασε το Public

  • A-
  • A+
Οι καταναλωτές βράβευσαν το Public για τη σχέση εμπιστοσύνης και την «αξία» που δίνει στους πελάτες του.

Το Public, το μεγαλύτερο ελληνικό πολυκατάστημα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, απέσπασε την αναγνωρισμένη διεθνή διάκριση «Customers’ Friend - Γιατί οι πελάτες μας είναι πολύτιμοι για εμάς» από τον οργανισμό πιστοποίησης ICERTIAS με έδρα τη Ζυρίχη της Ελβετίας.

Στο διεθνές αυτό πρόγραμμα πιστοποίησης, το οποίο πραγματοποιείται για 1η φορά στην Ελλάδα, αναγνωρίζονται και πιστοποιούνται αποκλειστικά εταιρείες που έχουν καταφέρει να χτίσουν μία σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους καταναλωτές τους.

Το Public, κατόπιν της ανεξάρτητης έρευνας αγοράς που διεξήγαγε o διεθνής οργανισμός ICERTIAS στους Έλληνες καταναλωτές, όχι μόνο κατάφερε να κερδίσει το πρώτο βραβείο αλλά επιπροσθέτως έλαβε από το κοινό βαθμολογία 4,5 στα 5, εξασφαλίζοντας με Superior Excellence το πιστοποιητικό «Customers’ Friend».

Το βραβείο «Customers’ Friend» αποτελεί μια διεθνούς εμβέλειας πρακτική, η οποία είναι παρούσα για πρώτη φορά στην Ελλάδα και μέσα από την πιστοποίηση αυτή αναδεικνύονται εταιρείες που:

  • επιδεικνύουν υποδειγματική σχέση με τους πελάτες και τους εργαζόμενους τους
  • εφαρμόζουν και ενθαρρύνουν τίμια και επαγγελματική συμπεριφορά στην αγορά
  • σέβονται τους κανόνες της
  • προωθούν φιλικές και επαγγελματικές σχέσεις με τους πελάτες τους, αλλά και τις εταιρείες που υποστηρίζουν
  • επηρεάζουν θετικά τις κοινωνικές ομάδες των χώρων στους οποίους δραστηριοποιούνται

Ο Γιάννης Γαβριηλίδης, Chief Marketing & eCommerce Officer, δήλωσε : «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που είμαστε πρώτοι στις προτιμήσεις των καταναλωτών. H εμπιστοσύνη που μας δείχνουν αποτελεί δέσμευση για εμάς να συνεχίσουμε το ίδιο δυναμικά να προσφέρουμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση σε όλα μας τα κανάλια. Στόχος μας είναι η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών μας θέτοντας τις βάσεις για το Retail του αύριο».

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Τα νέα P40 της Huawei έφτασαν και σηματοδοτούν μια νέα εποχή στα smartphones
Η σειρά P40 έρχεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και επαναστατικές καινοτομίες στην κάμερα, διαθέτει  5G τεχνολογία και μοναδικό...
Τα νέα P40 της Huawei έφτασαν και σηματοδοτούν μια νέα εποχή στα smartphones
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
8 εκατομμύρια ευρώ προσφέρει ο όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
Η προσφορά αφορά εξοπλισμό, αναλώσιμα και ειδικές υπηρεσίες οι οποίες απαιτούνται για την αντιμετώπιση της κρίσης, καθώς και βοήθεια σε ιατρικές...
8 εκατομμύρια ευρώ προσφέρει ο όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
1η Ψηφιακή Ημερίδα: «Πανδημίες & Παγκόσμια Διαχείριση Κρίσεων Υγείας: Η περίπτωση του Κορωνοϊού»
Μέσα από την δίωρη διαδικτυακή συζήτηση που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ ειδικών επιστημόνων της υγείας, οικονομολόγων, διεθνολόγων και επιχειρηματιών...
1η Ψηφιακή Ημερίδα: «Πανδημίες & Παγκόσμια Διαχείριση Κρίσεων Υγείας: Η περίπτωση του Κορωνοϊού»
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Προτεραιότητα για τη Lidl Ελλάς το υγιές και ασφαλές περιβάλλον εργασίας
Από τις 23 Μαρτίου 2020, και για τους επόμενους 3 μήνες, προσφέρεται στους περισσότερους από 6000 εργαζομένους, αλλά και στα άμεσα μέλη των...
Προτεραιότητα για τη Lidl Ελλάς το υγιές και ασφαλές περιβάλλον εργασίας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας