Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
40 χρόνια Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ

40 χρόνια Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ

  • A-
  • A+
Μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2019 για το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του Δικτύου. Για το 2020, η αλυσίδα διατηρεί τους αναπτυξιακούς της στόχους, πάντα με τον πελάτη στο επίκεντρο.

Το φετινό συνέδριο συνέπεσε χρονικά με τη συμπλήρωση 40 χρόνων επιτυχημένης πορείας της μάρκας ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην ελληνική αγορά. Από ένα κατάστημα πώλησης μπαταριών το 1980 στο κέντρο της Αθήνας, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ μετεξελίχθηκαν στο μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα και ένα από τα πιο ισχυρά και αγαπημένα brands.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, από το βήμα του συνεδρίου, αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία της αλυσίδας όλα αυτά τα χρόνια, στη συμβολή της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην ανάπτυξη του Ομίλου ΟΤΕ, αλλά και στη σημασία του Δικτύου για τα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας. Απευθυνόμενος στους συνεργάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ο κ. Τσαμάζ εξήρε το πάθος, την τεχνογνωσία και τη σκληρή δουλειά τους όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και την ικανότητά τους να αλλάζουν συνεχώς και να προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες.

Ξεχωριστή στιγμή του συνεδρίου ήταν η παρουσία του επιχειρηματία, κ. Πάνου Γερμανού, ιδρυτή της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ο οποίος μοιράστηκε με το κοινό σημαντικές στιγμές από την πορεία του.

Καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Ισχυρές επιδόσεις το 2019

Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε και το 2019 ενίσχυση των πωλήσεων τόσο των υπηρεσιών COSMOTE, όσο και των προϊόντων τεχνολογίας. Σε σχέση με πέρυσι αυξήθηκαν σημαντικά οι συνδέσεις COSMOTE Mobile Internet, καθώς και οι συνδέσεις σταθερού Internet υψηλών ταχυτήτων (VDSL).

Σημαντική άνοδος σημειώθηκε στην κατηγορία των wearables, όπου οι πωλήσεις διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι, αποδεικνύοντας το αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για καινοτόμες προτάσεις. Σημαντικά ενισχύθηκαν και οι πωλήσεις των τηλεοράσεων, χάρη στην ενδυνάμωση του portfolio με value for money προτάσεις και τις συνδυαστικές προσφορές με την COSMOTE TV. Μεγάλη απήχηση είχαν τα προϊόντα gaming και τα laptops, όπου σημειώθηκε αύξηση των πωλήσεων, ενώ ενισχύθηκαν και οι πωλήσεις smartphones, ιδίως στα δημοφιλή οικονομικά μοντέλα.

Το 2019 το brand ήρθε πιο κοντά στο νεανικό κοινό, με το YouTube κανάλι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ να καταλαμβάνει την 1η θέση μεταξύ των brands που ασχολούνται με τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες, προσελκύοντας περισσότερους από 140.000 subscribers.

Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησαν τη θέση τους ως Νο1 προορισμός για service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού. Το 2019, μάλιστα, πάνω από το 50% των επισκευών πραγματοποιήθηκαν άμεσα εντός καταστήματος, απαντώντας στην ανάγκη του πελάτη για γρήγορες και αποτελεσματικές λύσεις.

Για το 2020, στόχοι της αλυσίδας παραμένουν η ανάπτυξη, η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη, η ενίσχυση της digital εμπειρίας του, και η περαιτέρω διεύρυνση των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει.

«Μαζί με την τεχνολογία, εξελίσσεται και η μάρκα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Αυτή είναι η δύναμη της αλυσίδας, που μας έχει καθιερώσει ως ένα από τα πιο αγαπημένα brand στην Ελλάδα. Με ανανεωμένα καταστήματα, μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων, digital εργαλεία και ανθρώπινο χαρακτήρα, θα συνεχίσουμε να βάζουμε τον καταναλωτή στην καρδιά της τεχνολογίας, προσφέροντάς του ακόμα πιο δυνατές εμπειρίες», ανέφερε κατά την τοποθέτησή του ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ.

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, φροντίζουμε αυτούς που αγαπάμε
Συγκεκριμένα, προχωράμε στην ηλεκτρονική καταγραφή εισερχομένων και εξερχομένων πελατών σε 282 καταστήματα του δικτύου μας για την τήρηση της...
Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, φροντίζουμε αυτούς που αγαπάμε
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Νέα δωρεά από την Intrakat
Έτσι μετά τη δωρεά των οκτώ κινητών υγειονομικών μονάδων σε ισάριθμα νοσοκομεία υποδοχής για την αντιμετώπιση του COVID-19, πρόσφατα προχώρησε στη...
Νέα δωρεά από την Intrakat
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Η μπανάνα Chiquita #ΜένειΣπίτι και απασχολεί δημιουργικά γονείς και παιδιά
Σε μια προσπάθεια να τονώσει το ηθικό των καταναλωτών και να τους παρακινήσει ακόμη περισσότερο να μείνουν σπίτι, η εταιρεία άλλαξε για πρώτη φορά...
Η μπανάνα Chiquita #ΜένειΣπίτι και απασχολεί δημιουργικά γονείς και παιδιά
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Δείτε τώρα την αγαπημένη σας ταινία στο ταβάνι του σπιτιού σας
Η ViewSonic Corp., ο κορυφαίος παγκοσμίως κατασκευαστής λύσεων απεικόνισης, ανακοινώνει σήμερα ότι ο βιντεοπροβολέας τσέπης M1 mini LED βραβεύτηκε...
Δείτε τώρα την αγαπημένη σας ταινία στο ταβάνι του σπιτιού σας
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στο πλευρό των Ενόπλων Δυνάμεων στον Έβρο
Ειδικότερα, 7 Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και συγκεκριμένα οι εταιρείες Agrino, ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε -ΖΑΓΟΡΙ, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Χρυσά Αυγά,...
Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στο πλευρό των Ενόπλων Δυνάμεων στον Έβρο
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
H nrg προχωρά σε σημαντικές διευκολύνσεις για τους καταναλωτές της σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο
Αναλυτικά, η εταιρεία προχωρά σε: 5% επιπλέον Έκπτωση στο Ηλεκτρικό Ρεύμα. 5% επιπλέον Έκπτωση στο Φυσικό Αέριο. 10% Έκπτωση στους...
H nrg προχωρά σε σημαντικές διευκολύνσεις για τους καταναλωτές της σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας