Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η SWISS γιορτάζει την τελειότητα με μια νέα, «ατελή» διαφημιστική καμπάνια

Η SWISS γιορτάζει την τελειότητα με μια νέα, «ατελή» διαφημιστική καμπάνια

  • A-
  • A+
Για να γιορτάσει την Ελβετική κληρονομιά που πρεσβεύει την τελειότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια, η SWISS λανσάρει μια καμπάνια στα social media, με «εξοργιστικά» βίντεο, που στόχο έχουν να προκαλέσουν δημιουργικά όσους μοιράζονται το πάθος της εταιρείας για την τελειότητα. Στην Ελλάδα επίσης η εταιρεία τρέχει προσαρμοσμένη καμπάνια με ειδικά σχεδιασμένα Escape Rooms, ραδιοφωνικά σποτ και διαγωνισμό με δώρο ένα ταξίδι στην Ελβετία.

Τα ελκυστικά διαφημιστικά βίντεο δείχνουν μια σειρά από άψογα σενάρια να τελειώνουν όλα με έναν όχι και τόσο τέλειο τρόπο: μια τούρτα κόβεται σε κομμάτια με τον λάθος τρόπο, μια πρίζα έχει στερεωθεί στραβά στον τοίχο, ένα πλακάκι έχει ένα τελείως διαφορετικό σχέδιο από τα υπόλοιπα και τα ίδια χρωματικά βιβλία έχουν ταξινομηθεί με τελείως λάθος σειρά. Αυτές οι ατέλειες μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικές σε μερικούς ανθρώπους, αλλά σίγουρα κεντρίζουν την προσοχή αυτών που επιζητούν την τελειότητα.   

Πέρα από την ευρηματικότητα της, η καμπάνια της SWISS, η οποία λέγεται «SWISS Celebrates Perfection”, έρχεται να ενισχύσει την μακρόχρονη εταιρική στρατηγική της SWISS που έχει σαν σκοπό να μεγιστοποιήσει την φινέτσα και την τελειότητα, χαρακτηριστικά που κυριαρχούν στην Ελβετική κουλτούρα.  

Πέρα από αυτή την καμπάνια σε Facebook, Instagram και Youtube, η SWISS τρέχει επίσης στην Ελλάδα μια σειρά από δράσεις που έχουν προσαρμοστεί για να διαδώσουν τα μηνύματά της σε ακόμη περισσότερο κόσμο στην τοπική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιεί μια ιδιαίτερα πρωτότυπη δράση σε δυο Escape Rooms στην Αθήνα, όπου οι συμμετέχοντες θα πρέπει να λύσουν διάφορους γρίφους και να εντοπίσουν τις ατέλειες για να ολοκληρώσουν το παιχνίδι και να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια και όμορφα branded δώρα, ενώ παράλληλα είναι σε εξέλιξη και ραδιοφωνική καμπάνια και διαγωνισμός με έπαθλο ένα “Τέλειο ταξίδι στην Ελβετία” για δυο τυχερούς σε Λάμψη 92,3 και Athens DJ 95,2FM.

«Η προσοχή στις λεπτομέρειες, που κάνουν τη διαφορά, ήταν πάντα ένα βασικό χαρακτηριστικό του DNA της SWISS. Ως η Αεροπορική Εταιρεία της Ελβετίας, αποστολή μας να είναι να τιμήσουμε την κουλτούρα μας. Γνωρίζοντας ότι μοιραζόμαστε αυτόν τον τρόπο σκέψης με πολλούς άλλους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, νιώσαμε ότι ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε κάτι που θα κινήσει το ενδιαφέρον ανθρώπων που παθιάζονται με την τελειότητα, αλλά με έναν αρκετά διασκεδαστικό τρόπο,» σχολιάζει η Kristina Öström, Director Marketing EMEA στον Όμιλο Lufthansa.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
drive.google.com/SWISS_celebrates_perfection_press_kit

Μπορείτε να δείτε το βίντεο της καμπάνιας εδώ.

 

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης στο πρόγραμμα LIFE F4F – Τροφή από Τρόφιμα
Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό, σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, πιλοτικό πρόγραμμα που υλοποιείται στο Ηράκλειο από τον Ενιαίο Σύνδεσμο Διαχείρισης...
Τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης στο πρόγραμμα LIFE F4F – Τροφή από Τρόφιμα
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Υπογραφή MoU μεταξύ ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ και Οργανισμού Λιμένος Πάτρας (ΟΛΠΑ)
Ειδικότερα, οι τρεις εταιρείες συμφώνησαν να διερευνήσουν από κοινού το μέγεθος και τη δυνατότητα ανάπτυξης της αγοράς του ΥΦΑ για ναυτιλιακή χρήση...
Υπογραφή MoU μεταξύ ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ και Οργανισμού Λιμένος Πάτρας (ΟΛΠΑ)
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Lidl Ελλάς - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πλαστικής Σακούλας
Η Lidl Ελλάς, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας που ακολουθεί,  συμμετέχει στην Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Πλαστικής Σακούλας,...
Lidl Ελλάς - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πλαστικής Σακούλας
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas φέρνουν στην Ελλάδα τα προϊόντα Costa Coffee
Η Ελλάδα καλωσορίζει το παγκόσμιο brand Costa Coffee και γίνεται μια από τις πρώτες χώρες του Ομίλου Coca-Cola HBC που διαθέτει τη μοναδική ποιότητα...
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas φέρνουν στην Ελλάδα τα προϊόντα Costa Coffee
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Υπεγράφη η σύμβαση για τη Β’ φάση του Γηπέδου της Νέας Φιλαδέλφειας μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και της ΤΟΜΗ
Η υπογραφή της σχετικής σύμβασης, με αρχικό προϋπολογισμό 16.129.032 Ευρώ, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της Β΄ φάσης της κατασκευής του «Κέντρου...
Υπεγράφη η σύμβαση για τη Β’ φάση του Γηπέδου της Νέας Φιλαδέλφειας μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και της ΤΟΜΗ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας