Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η Always και η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους στο πλαίσιο της εκστρατείας #MinEisaiApousa

Η Always και η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους στο πλαίσιο της εκστρατείας #MinEisaiApousa

  • A-
  • A+
Η Always και η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» έχουν διανείμει πάνω από 880.000 προϊόντα προσωπικής γυναικείας υγιεινής στα πλαίσια της καμπάνιας #MinEisaiApousa. Πάνω από 5.000 κορίτσια έλαβαν προϊόντα προσωπικής υγιεινής για όλο το σχολικό έτος και συνεχίζουμε.

Η υποστήριξη των κοριτσιών και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους κατά την διάρκεια της εφηβείας είναι ένας σκοπός που υπηρετεί έμπρακτα η Always παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα. Η καμπάνια #MinEisaiApousa ξεπέρασε τον αρχικό της στόχο, δωρίζοντας περισσότερα από 880.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής σε περισσότερα από 5.200 κορίτσια στην περιοχή της Αττικής, της Βόρειας Ελλάδας, της Κορίνθου, του Αγρινίου και του Μεσολογγίου. Η καμπάνια συνεχίζεται από τους μήνες Αύγουστο έως Οκτώβριο του 2019 με δεύτερο κύμα δωρεών. Η Always και η Ένωση «Μαζί για τα Παιδί» στοχεύουν να προσφέρουν ξανά πάνω από 860.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής έτσι ώστε να καλύψουν τις ετήσιες ανάγκες περισσότερων από 5.000 κοριτσιών στην Ελλάδα, που τα χρειάζονται για την επόμενη σχολική χρονιά.

Ύστερα από την έρευνα που διενήργησε η MRB για την Always, αποκαλύφθηκε πως πάνω από 10.000 κορίτσια στην Ελλάδα εκτιμάται πως έχουν χάσει το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου τους, λόγω της οικονομικής δυσχέρειας να αγοράσουν προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Η Always μαζί με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ολοκλήρωσε με επιτυχία τον πρώτο γύρο συνεισφοράς υπερβαίνοντας τον αρχικό στόχο δωρεάς!

Αποτελέσματα Δωρεάς #MinEisaiApousa | Φεβρουάριος – Ιούνιος 2019
⦁    Συνολική Δωρεά: 36.960 Πακέτα | Συνολικά Κορίτσια: 5.280
⦁    Αττική: 16.835 Πακέτα | 2.405 Κορίτσια
⦁    Βόρεια Ελλάδα: 17.605 Πακέτα | 2.515 κορίτσια
⦁    Κόρινθος, Μεσολόγγι, Αγρίνιο: 2.520 Πακέτα  | 360 Κορίτσια

Αυτά τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, σε συνδυασμό με τα μηνύματα υποστήριξης από γονείς, ωθούν να συνεχιστεί η προσπάθειά προσέγγισης περισσότερων κοριτσιών και να καλυφθούν οι ανάγκες τους για την επόμενη σχολική χρονιά. Η Always, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της, θα συνεχίσει την συνεργασία με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί», καθώς και την Ζέτα Δούκα, ως πρεσβευτή αυτής της καμπάνιας.

Γνωστή για την ενεργό στήριξή της στην ενδυνάμωση των γυναικών, η Ζέτα δήλωσε ότι «η επίτευξη του στόχου της καμπάνιας αποτελεί κίνητρο για μένα να συνεχίσω και να μπορέσω να διαδώσω το μήνυμα της. Κανένα κορίτσι δεν αξίζει να στερηθεί την χαρά που φέρνει το σχολείο, πέρα από την εκπαίδευση. Οι φιλίες, οι εμπειρίες και οι δραστηριότητες είναι πηγές αυτοπεποίθησης και ένα μέρος για να ανακαλύψει τις ικανότητες του ώστε να γίνει αυτό που ονειρεύεται κάποιος. Πρέπει όλοι να στηρίξουμε και να συνεισφέρουμε, ώστε να διασφαλίσουμε ότι κανένα κορίτσι δεν θα στερηθεί τις ευκαιρίες που αξίζει».

Ο στόχος εκπληρώνεται χάρη στη συμμετοχή και την στήριξη των καταναλωτών και των ανθρώπων που αγκαλιάζουν την πρωτοβουλία αυτή.

Ο τρόπος για να συμβάλει κάποιος στην καμπάνια #MinEisaiApousa είναι μέσω του ακόλουθου μηχανισμού που χωρίζεται σε δύο σκέλη:
1)    Συμβολή Καταναλωτών: Αγοράζοντας ένα διπλό πακέτο Always μέχρι τις 17 Οκτωβρίου, η αγορά υποστηρίζει και ενισχύει την περαιτέρω δωρεά για τα κορίτσια που έχουν ανάγκη. Με άλλα λόγια, με κάθε αγορά, βοηθάμε τα κορίτσια που έχουν ανάγκη να μην χάσουν το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου.
2)    Social Media: Ανεβάζοντας μια φωτογραφία με τους αγαπημένους σου φίλους με το hashtag #MinEisaiApousa δωρίζουμε μία επιπλέον σερβιέτα στα κορίτσια που έχουν ανάγκη γιατί το σχολείο είναι κάτι περισσότερο από εκπαίδευση, είναι και φιλία!

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Τα Snickers Bites διακρίθηκαν ως "Προϊόν της Χρονιάς 2020" στην κατηγορία "Chocolate Bites"
Συγκεκριμένα, 2.600 Έλληνες καταναλωτές ανέδειξαν τα Snickers Bites, ως το καλύτερο και πιο καινοτόμο προϊόν του 2020 στην αντίστοιχη κατηγορία,...
Τα Snickers Bites διακρίθηκαν ως "Προϊόν της Χρονιάς 2020" στην κατηγορία "Chocolate Bites"
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
O Δημήτρης Σκαρμούτσος παρουσιάζει τον Αξιότιμο Κύριο Κόκορα ΠΙΝΔΟΣ
Ο Αξιότιμος Κύριος Κόκορας ΠΙΝΔΟΣ είναι ελληνικός και εκτρέφεται στον ορεινό όγκο της Πίνδου του Νομού Ιωαννίνων. Ξεχωρίζει για τη νοστιμιά του καθώς...
O Δημήτρης Σκαρμούτσος παρουσιάζει τον Αξιότιμο Κύριο Κόκορα ΠΙΝΔΟΣ
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Τα νέα φυτικά μπιφτέκια από τα Lidl είναι 100% vegan και κλιματικά ουδέτερα
Τα μπιφτέκια «Next Level Burger» αποτελούνται, μεταξύ άλλων, από λαχανικά, μανιτάρια, αρακά, πρωτεΐνη σίτου και σόγιας, καθώς και χυμό...
Τα νέα φυτικά μπιφτέκια από τα Lidl είναι 100% vegan και κλιματικά ουδέτερα
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΜediaMarkt Smart Days για μια κίνηση Smart και στο τελευταίο δεκαήμερο εκπτώσεων
Η μάρκα που περιστρέφεται γύρω από τον κάθε καταναλωτή, καλύπτοντας όλες τις διαφορετικές του ανάγκες, φέρνει δελεαστικές εκπτώσεις για το τελευταίο...
ΜediaMarkt Smart Days για μια κίνηση Smart και στο τελευταίο δεκαήμερο εκπτώσεων
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Μεγάλη συμμετοχή στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Eurolife ERB
Μία από τις βασικές προτεραιότητες της Eurolife ERB είναι η ανάπτυξη και η ενίσχυση του δικτύου συνεργατών της. Η εταιρεία επενδύει συστηματικά στους...
Μεγάλη συμμετοχή στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Eurolife ERB

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας