Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Νέα καμπάνια ΙΚΕΑ

Νέα καμπάνια ΙΚΕΑ

  • A-
  • A+
Η ΙΚΕΑ παρουσιάζει τη νέα τρυφερή ιστορία αγάπης που αποδεικνύει πως σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις #piopolla απ’ όσα φαντάζεσαι.

Tη νέα τηλεοπτική της καμπάνια παρουσίασε η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS με κεντρικό μήνυμα το «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι». Η νέα καμπάνια είναι αφιερωμένη στο σπίτι, στο μέρος που «μεταμορφώνεται» και γίνεται ο δικός μας προσωπικός χώρος.

Ένα σπίτι που το έχουμε φτιάξει ακριβώς όπως το έχουμε φανταστεί, με βάση τις δικές μας ανάγκες και επιθυμίες, που αντικατοπτρίζει τη δική μας προσωπικότητα και μας κάνει να αισθανόμαστε καλά όταν ζούμε μέσα σε αυτό, παύει να είναι απλώς ένα σπίτι. Είναι ένας χώρος συναισθημάτων. Από τη στιγμή που μπαίνει ένα προϊόν ΙΚΕΑ στο σπίτι μας, όλες οι εμπειρίες, οι στιγμές και τα συναισθήματα που ζούμε σε αυτό, καταλήγουν να είναι πολύ περισσότερα απ’ όσα είχαμε φανταστεί αρχικά.

Η ΙΚΕΑ ενσωματώνει κάποιες πολύ σημαντικές αξίες στον σχεδιασμό των προϊόντων της και αυτό είναι κάτι που την κάνει μοναδική: design, λειτουργικότητα, ποιότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή. Ό,τι προσφέρει η ΙΚΕΑ είναι αποτέλεσμα προσήλωσης, μελέτης και κατανόησης της κάθε γωνιάς του σπιτιού και της κάθε ανάγκης της ζωής σε αυτό. Για αυτό το λόγο και κάθε προϊόν ΙΚΕΑ είναι πιο πολλά από όσα φαντάζεστε. Με το μοναδικό του σχεδιασμό μπορεί να ανανεώσει την αγαπημένη σας γωνία αλλά και να σας ξαφνιάσει ευχάριστα με τη λειτουργικότητά του. Να αξιοποιήσει ανεκμετάλλευτα σημεία και ταυτόχρονα να σας βοηθήσει να ζήσετε με έναν φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, εύκολα και οικονομικά. Κάθε προϊόν ΙΚΕΑ σας προσφέρει μια καλύτερη καθημερινή ζωή.

Αντλώντας έμπνευση από τις αξίες της εταιρίας, η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έρχεται με ευρηματικό τρόπο και ένα δυναμικό μήνυμα να «δώσει ζωή» στο σύγχρονο σπίτι μας.  Τα δύο αξιολάτρευτα σκυλάκια που πρωταγωνιστούν στο νέο πρωτότυπο τηλεοπτικό της ΙΚΕΑ, μας χαρίζουν μια τρυφερή και αναπάντεχη ιστορία αγάπης και γίνονται η αφορμή για να ζήσει η οικογένεια που τα περιβάλει πιο πολλά απ’ όσα είχε φανταστεί. Το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΙΚΕΑ διαθέτει ένα ισχυρό storytelling που αποδίδει με βιωματικό τρόπο τη σύνδεση των προϊόντων ΙΚΕΑ με τους χαρακτήρες. Πρωταγωνιστές είναι τα έπιπλα και τα αντικείμενα ΙΚΕΑ, ενώ καταλύτης όλης της δράσης είναι το λούτρινο παιχνίδι HOPPIG, που από τη στιγμή που εμφανίζεται στο σπίτι της οικογένειας έως και την κορύφωση της ιστορίας, μας προσκαλεί να διαπιστώσουμε πώς «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι».

Μπείτε κι εσείς στο site της ΙΚΕΑ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη νέα καμπάνια, να ανακαλύψετε την ολοκληρωμένη εμπειρία ΙΚΕΑ και να βρείτε την έμπνευση που χρειάζεστε, για να συνεχίσετε να ζείτε στο σπίτι σας #piopolla απ’ όσα είχατε φανταστεί!

Το σχετικό τηλεοπτικό σποτ μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης στο πρόγραμμα LIFE F4F – Τροφή από Τρόφιμα
Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό, σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, πιλοτικό πρόγραμμα που υλοποιείται στο Ηράκλειο από τον Ενιαίο Σύνδεσμο Διαχείρισης...
Τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης στο πρόγραμμα LIFE F4F – Τροφή από Τρόφιμα
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Υπογραφή MoU μεταξύ ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ και Οργανισμού Λιμένος Πάτρας (ΟΛΠΑ)
Ειδικότερα, οι τρεις εταιρείες συμφώνησαν να διερευνήσουν από κοινού το μέγεθος και τη δυνατότητα ανάπτυξης της αγοράς του ΥΦΑ για ναυτιλιακή χρήση...
Υπογραφή MoU μεταξύ ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ και Οργανισμού Λιμένος Πάτρας (ΟΛΠΑ)
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Lidl Ελλάς - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πλαστικής Σακούλας
Η Lidl Ελλάς, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας που ακολουθεί,  συμμετέχει στην Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Πλαστικής Σακούλας,...
Lidl Ελλάς - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πλαστικής Σακούλας
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas φέρνουν στην Ελλάδα τα προϊόντα Costa Coffee
Η Ελλάδα καλωσορίζει το παγκόσμιο brand Costa Coffee και γίνεται μια από τις πρώτες χώρες του Ομίλου Coca-Cola HBC που διαθέτει τη μοναδική ποιότητα...
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas φέρνουν στην Ελλάδα τα προϊόντα Costa Coffee
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Υπεγράφη η σύμβαση για τη Β’ φάση του Γηπέδου της Νέας Φιλαδέλφειας μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και της ΤΟΜΗ
Η υπογραφή της σχετικής σύμβασης, με αρχικό προϋπολογισμό 16.129.032 Ευρώ, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της Β΄ φάσης της κατασκευής του «Κέντρου...
Υπεγράφη η σύμβαση για τη Β’ φάση του Γηπέδου της Νέας Φιλαδέλφειας μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και της ΤΟΜΗ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας