Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Johnson’s: Kids Βrand της χρονιάς για το 2019

Johnson’s: Kids Βrand της χρονιάς για το 2019

  • A-
  • A+
Το Fashion Daily στην πέμπτη ετήσια έντυπη έκδοσή του, με τίτλο Best in Fashion, ανέδειξε το νέο Johnson’s, σε brand της χρονιάς στην κατηγορία Youth/Kids!

Κάθε χρόνο οι συντάκτες του Best in Fashion, επιλέγουν τα προϊόντα που ξεχώρισαν στην αγορά, στους τομείς του Fashion, του Beauty και του Retail. Η συγκεκριμένη διάκριση, σε brand της χρονιάς στην κατηγορία Youth/Kids, αποδεικνύει πως η διαρκής έρευνα και προσπάθεια του Johnson’s® για τη βελτίωση των προϊόντων του, αναγνωρίστηκε και αγκαλιάστηκε από τους σύγχρονους γονείς, που θέλουν την καλύτερη περιποίηση για τα μωρά και τα παιδιά τους.

Το 2019, το Johnson’s®  μας εισάγει σε μια νέα εποχή φροντίδας, προσφέροντας ολοκληρωμένες σειρές περιποίησης για το νεογέννητο, το μωρό, το παιδί/νήπιο, αλλά και ολόκληρη την οικογένεια.

Κάνοντας μία τεράστια επένδυση στην έρευνα και μετά από συζήτηση με σύγχρονους γονείς, το Johnson’s® , με τη υποστήριξη της επιστήμης, βελτίωσε τις συνθέσεις και τις συσκευασίες των προϊόντων του, για να προσφέρει προϊόντα αποτελεσματικά και απαλά, που δεν περιέχουν χρωστικές, parabens, θειικές και φθαλικές ενώσεις. Προϊόντα που είναι υποαλλεργικά* και περιέχουν συστατικά 90% φυσικής προέλευσης.

Ο Γρηγόρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Johnson & Johnson Consumer για την Ελλάδα και την Κύπρο δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που οι ειδικοί στον κλάδο μας αναγνώρισαν την αξία του νέου Johnson’s και είμαστε πραγματικά περήφανοι που με τα νέα βελτιωμένα προϊόντα μας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή φροντίδα στους γονείς.»

Ανακαλύψτε τη «δύναμη της φροντίδας» στις ολοκληρωμένες σειρές του Νέου Johnson’s® !

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ένα διαφορετικό πάρτι από το Δειπνοσοφιστήριον στο κτήμα Ορίζοντες
Στον εσωτερικό χώρο του κτήματος Ορίζοντες στο Κορωπί, το γνωστό catering παρουσίασε τις νέες γαστρονομικές του προτάσεις για αυτό το χειμώνα. Live...
Ένα διαφορετικό πάρτι από το Δειπνοσοφιστήριον στο κτήμα Ορίζοντες
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Η Vodafone παρουσίασε το όραμά της για ένα καλύτερο μέλλον στο SingularityU Summit Greece
«Δρώντας ως ένας καταλύτης για την ψηφιακή κοινωνία του αύριο, η Vodafone δεσμεύεται να χρησιμοποιήσει τα δίκτυα και τις τεχνολογίες της ώστε να...
Η Vodafone παρουσίασε το όραμά της για ένα καλύτερο μέλλον στο SingularityU Summit Greece
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Η ΠΙΝΔΟΣ και ο Δημήτρης Σκαρμούτσος ...στα ΑΒ Βασιλόπουλος
Τα κοτόπουλα ΑΒ Επιλογή από Επιλεγμένες Γιαννιώτικες Φάρμες εκτρέφονται σε επιλεγμένες φάρμες του Αγροτικού Πτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Ιωαννίνων...
Η ΠΙΝΔΟΣ και ο Δημήτρης Σκαρμούτσος ...στα ΑΒ Βασιλόπουλος
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Έκθεση ULI/PwC: Η αγορά των ακινήτων παραμένει ελκυστική για τους επενδυτές το 2020
Με τις εκτιμήσεις για διατήρηση των επιτοκίων σε  χαμηλά επίπεδα για μεγαλύτερο διάστημα και τις αποδόσεις των ομολόγων να λαμβάνουν αρνητικό...
Έκθεση ULI/PwC: Η αγορά των ακινήτων παραμένει ελκυστική για τους επενδυτές το 2020

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας