Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Χωρίς πλοία στις 22 και 23 Σεπτεμβρίου

Η διοίκηση της ΠΝΟ τονίζει ότι οι επικείμενες νέες μειώσεις στις κύριες και επικουρικές συντάξεις και στα εφάπαξ δεν αφήνουν περιθώρια για άλλες επιλογές

EUROKINISSI/ ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

Χωρίς πλοία στις 22 και 23 Σεπτεμβρίου

  • A-
  • A+

Ρίχνουν άγκυρες τα πλοία όλων των κατηγοριών στις 22 και 23 Σεπτεμβρίου μετά την κήρυξη 48ωρης πανελλαδικής απεργίας από την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ). Η απόφαση για τις απεργιακές κινητοποιήσεις ελήφθη την Τετάρτη στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ομοσπονδίας, σε μυστική ψηφοφορία και με ψήφους 8 υπέρ και 6 κατά.

Οι ναυτεργάτες διαμαρτύρονται για τη μείωση των συντάξεών τους αλλά και για τη ΣΣΕ στην ποντοπόρο ναυτιλία, για την οποία ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) Θόδωρος Βενιάμης δήλωσε πρόσφατα ότι πρέπει να υπογραφεί με «ρεαλιστικούς όρους».

Η διοίκηση της ΠΝΟ τονίζει ότι οι επικείμενες νέες μειώσεις στις κύριες και επικουρικές συντάξεις και στα εφάπαξ δεν αφήνουν περιθώρια για άλλες επιλογές.

Απαντά επίσης με σκληρή γλώσσα στις δηλώσεις του προέδρου της ΕΕΕ για «δήθεν άνοιγμα δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας για τους ναυτεργάτες στην ποντοπόρο ναυτιλία εφόσον η ΠΝΟ αποδεχθεί την υπογραφή νέας ΣΣΕ με «ρεαλιστικούς όρους»», λέγοντας ότι αν συμβεί κάτι τέτοιο θα καταργηθούν τα όσα μέχρι σήμερα με αγώνες και προσπάθειες ετών κατακτήθηκαν και θα καθιερωθούν μισθοί πείνας τριτοκοσμικών χωρών με σημαίες ευκαιρίας.

Παράλληλα εξαπολύει επίθεση και στον υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα, χαρακτηρίζοντάς τον «ένθερμο» και «πρόθυμο» υποστηρικτή των δηλώσεων και των επιδιώξεων της πλοιοκτησίας, ο οποίος σε «πλήρη, αγαστή συνεργασία με τους εφοπλιστές όχι μόνο υποστηρίζει αλλά και συγχαίρει τέτοιου είδους «πρωτοβουλίες» με πλήρη γνώση τι πραγματικά επιδιώκουν οι εφοπλιστές, αγνοώντας και αυτή την ίδια τη Διεθνή Σύμβαση Εργασίας, 2006 (MLC) η οποία ρητά απαγορεύει την οποιαδήποτε μείωση των κεκτημένων των ναυτικών».

Η διοίκηση της ΠΝΟ ξεκαθαρίζει ότι για την Ομοσπονδία και τα ναυτεργατικά σωματεία που την αποτελούν δεν τέθηκε ποτέ και ούτε πρόκειται να τεθεί κανένα απολύτως θέμα διαπραγμάτευσης για μείωση των όσων ορίζουν οι ΣΣΕ του κλάδου.

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Διαφάνεια στις αμοιβές ναυτεργατών
Λύση στο πρόβλημα των απλήρωτων ναυτεργατών αλλά και στις παραβιάσεις των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, που σύμφωνα με τα ναυτεργατικά σωματεία είναι πλέον συχνό φαινόμενο, θα δώσει πιθανότατα η Κοινή...
Διαφάνεια στις αμοιβές ναυτεργατών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ελυσαν κάβους τα πλοία έπειτα από απεργία 9 ημερών
​Με 10 ψήφους υπέρ και 4 κατά οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των ναυτεργατικών σωματείων της ΠΝΟ αποφάσισαν το πρωί του Σαββάτου να αναστείλουν την εννιαήμερη απεργία τους και να επιτρέψουν στα πλοία να λύσουν...
Ελυσαν κάβους τα πλοία έπειτα από απεργία 9 ημερών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Ρεαλιστικούς όρους» ζητούν οι εφοπλιστές για υπογραφή ΣΣΕ στα ποντοπόρα
​Οι πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα για την επιθυμία των εφοπλιστών να υπογραφούν ατομικές συμβάσεις εργασίας στην ποντοπόρο ναυτιλία και ειδικά στα πληρώματα,...
«Ρεαλιστικούς όρους» ζητούν οι εφοπλιστές για υπογραφή ΣΣΕ στα ποντοπόρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ελλειψη πλοηγών... στάσις εμπορίου
Σοβαρές δυσλειτουργίες λόγω έλλειψης πλοηγών εμφανίζονται στα εμπορικά λιμάνια της χώρας, όπως επίσης και στις προσεγγίσεις των κρουαζιερόπλοιων σε αυτά και ιδιαίτερα στο λιμάνι του Πειραιά, με αποτέλεσμα να...
Ελλειψη πλοηγών... στάσις εμπορίου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Συνεδρίασε η Εθνική Επιτροπή Κρουαζιέρας
Ανοδική είναι η πορεία που καταγράφεται μέχρι στιγμής στα βασικά μεγέθη της κρουαζιέρας για το 2016, ενώ σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία του ΟΛΠ για το πρώτο εξάμηνο στον Πειραιά σημειώνεται αύξηση 14% στο...
Συνεδρίασε η Εθνική Επιτροπή Κρουαζιέρας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Φουρτουνιάζουν τα εμπορικά λιμάνια
Παραμένει το αδιέξοδο που έχει προκύψει ανάμεσα στους εργαζόμενους του ΟΛΠ και ΟΛΘ και στην κυβέρνηση, καθώς η κοινή δήλωση στην οποία προχώρησαν χθες οι υπουργοί Εργασίας και Ναυτιλίας περί «εξασφάλισης...
Φουρτουνιάζουν τα εμπορικά λιμάνια

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας