Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Καινούργιο έγινε το «Νήσος Σάμος»

Το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Σάμος» μετά την ανακατασκευή του θα κάνει το δρομολόγιο Πειραιάς-Μεστά Χίου-Μυτιλήνη-Λήμνος-Θεσσαλονίκη

Καινούργιο έγινε το «Νήσος Σάμος»

  • A-
  • A+

Το τρίτο κατά σειρά πλοίο, που παραλαμβάνεται πλήρως ανασκευασμένο το 2016 και ξεκινά δρομολόγια, εγκαινίασε η ναυτιλιακή εταιρεία Hellenic Seaways στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου της.

Πρόκειται για το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Νήσος Σάμος» (πρώην Ionian Queen) η ανακατασκευή του οποίου κόστισε περίπου 15 εκατ. ευρώ, επένδυση που έγινε αποκλειστικά από ίδια κεφάλαια.

Τα εγκαίνιά του έγιναν το απόγευμα της Τετάρτης στο λιμάνι του Πειραιά, παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα, ο οποίος έκανε και τη συμβολική έπαρση της ελληνικής σημαίας.

Το «Νήσος Σάμος» έχει ανακατασκευαστεί πλήρως σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας και ξενοδοχειακών υποδομών και εξοπλισμού (καθίσματα, χώροι υποδοχής, χώροι εστίασης), θα εξυπηρετεί τη γραμμή Πειραιάς-Μεστά Χίου-Μυτιλήνη-Λήμνος-Θεσσαλονίκη και τα δρομολόγιά του ξεκινούν σήμερα Παρασκευή 29 Ιουλίου.

Ναυπηγήθηκε το 1988 στην Ιαπωνία, έχει μήκος 192,91 μέτρα, πλάτος 29,40 μέτρα, δυνατότητα μεταφοράς 2.210 επιβατών, 750 οχημάτων και αποτελείται από 94 άτομα πλήρωμα.

Σε αναπτυξιακή τροχιά

Ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaways Αντώνης Αγαπητός δήλωσε ότι με «σκληρή δουλειά, όραμα και πίστη στις δυνατότητές μας, η διοίκηση της Hellenic Seaways κατάφερε να αντιστρέψει το κλίμα και να θέσει την εταιρεία σε αναπτυξιακή και απολύτως υγιή οικονομική τροχιά».

Οπως εξήγησε, με τη δρομολόγηση του «Νήσος Σάμος», εκτός από τις περισσότερες επιλογές που προσφέρουν στον ταξιδιώτη, ταυτόχρονα ενισχύουν έμπρακτα τους κατοίκους των νησιών του ΒΑ Αιγαίου.

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία τον Απρίλιο εγκαινίασε το ανακατασκευασμένο ταχύπλοο «Hellenic Highspeed» το οποίο και επέστρεψε στη γραμμή Ραφήνα-Τήνος-Μύκονος-Πάρος-Ιος-Σαντορίνη ύστερα από τρία χρόνια.

Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί το 1997 στην Ιταλία. Τον Ιούνιο του 2016 επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά εκτελώντας το δρομολόγιο Ηράκλειο-Σαντορίνη-Ιος-Πάρος-Μύκονος το «Highspeed 7», το οποίο χαρακτηρίζεται το πιο γρήγορο επιβατηγό-οχηματαγωγό στην Ευρώπη έχοντας ταχύτητα 42 κόμβους. Εχει ναυπηγηθεί το 2005 σε ναυπηγεία της Αυστραλίας και της Ιταλίας.

Οι επισκευές των δύο από τα τρία πλοία έγιναν στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος, ενώ του «Highspeed 7» σε ναυπηγείο στην Τεργέστη της Ιταλίας έπειτα από διεθνή διαγωνισμό.

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ραφήνα-Κυκλάδες με... γαλέρες
Εκατοντάδες παραβιάσεις της εργασιακής νομοθεσίας καταγράφονται τους καλοκαιρινούς μήνες σε πλοία της ακτοπλοϊκής γραμμής Ραφήνας-Κυκλάδων, με αποτέλεσμα οι ναυτεργάτες να αντιμετωπίζουν καθημερινά το...
Ραφήνα-Κυκλάδες με... γαλέρες
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η Cosco φέρνει στον Πειραιά πλωτή δεξαμενή 80.000 τόνων
Για έξοδο της ναυπηγοεπισκευής από τον μαρασμό έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, στην επίσκεψη-ξενάγηση στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος που διοργάνωσε ο ΟΛΠ και στην οποία...
Η Cosco φέρνει στον Πειραιά πλωτή δεξαμενή 80.000 τόνων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η Πλοηγική Υπηρεσία σάλπαρε και για τη Βουλή
Η Πλοηγική Υπηρεσία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει (υποστελέχωση λόγω έλλειψης προσωπικού, έλλειψη πλοηγίδων κ.ά.) δεν έρχονται πρώτη φορά στην επικαιρότητα. Η «Εφ.Συν.» επανειλημμένα έχει αναφερθεί στο...
Η Πλοηγική Υπηρεσία σάλπαρε και για τη Βουλή
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Επιτροπή για τη βελτίωση της ακτοπλοΐας
​Την αναδιάρθρωση του θεσμικού πλαισίου των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών θα μελετήσει η επιτροπή που συστάθηκε με απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας και η οποία οφείλει να έχει ολοκληρώσει το...
Επιτροπή για τη βελτίωση της ακτοπλοΐας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Συνάντηση ακτοπλόων με τους Κινέζους
Τιμολογιακή πολιτική του Οργανισμού, ναυπηγοεπισκευή, διαχείριση αποβλήτων, βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επιβάτες που διακινούνται από το λιμάνι του Πειραιά, λιμενικές υποδομές, ήταν μερικά από...
Συνάντηση ακτοπλόων με τους Κινέζους
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ανοιχτό το θέμα της υπογραφής ΣΣΕ για τους ναυτικούς στην ποντοπόρο
«Αγκάθι» για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας παραμένει η εκκρεμότητα που υπάρχει σχετικά με την υπογραφή ΣΣΕ για τους ναυτικούς στην ποντοπόρο ναυτιλία, καθώς μετά τη σοβαρή διαφωνία που υφίσταται...
Ανοιχτό το θέμα της υπογραφής ΣΣΕ για τους ναυτικούς στην ποντοπόρο

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας