Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ενέκριναν τη σύμβαση οι μέτοχοι

Εργαζόμενοι στα λιμάνια συγκεντρωμένοι έξω από το Χρηματιστήριο στη λεωφόρο Αθηνών κατά την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων του ΟΛΠ

EUROKINISSI/ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ

Ενέκριναν τη σύμβαση οι μέτοχοι

  • A-
  • A+

Πολύ κοντά βρίσκεται από χθες η Cosco στην απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του ΟΛΠ, καθώς οι μέτοχοι του Οργανισμού στην έκτακτη γενική συνέλευσή τους ενέκριναν τη σύμβαση παραχώρησης Δημοσίου - ΟΛΠ.

Το επόμενο χρονικό διάστημα, πιθανότατα στις 23 Ιουνίου, η σύμβαση θα οδηγηθεί στη Βουλή προς ψήφιση και αφού οι Κινέζοι καταβάλουν το συμφωνηθέν τίμημα, η πώληση του ΟΛΠ θα είναι πλέον οριστική και η κινεζική εταιρεία θα αναλάβει τη διαχείριση του λιμανιού.

Παράλληλα εγκρίθηκε το νέο -11μελές πλέον- Δ.Σ. χωρίς τη συμμετοχή των δύο εκπροσώπων των εργαζομένων (ΟΜΥΛΕ και λιμενεργάτες), ενώ διορίστηκε νέο μέλος ο μέχρι σήμερα γενικός διευθυντής του ΟΛΠ Σταύρος Χατζάκος.

Το δεύτερο μέρος της Γ.Σ. των μετόχων του ΟΛΠ πραγματοποιήθηκε στο κτίριο του Χρηματιστηρίου στη λεωφόρο Αθηνών και ενώ έξω από αυτό ήταν συγκεντρωμένοι δεκάδες εργαζόμενοι στα λιμάνια αλλά και ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, χωρίς ωστόσο να γίνουν επεισόδια.

Αυτή τη φορά επιτράπηκε η είσοδος στη συνεδρίαση των εκπροσώπων των εργαζομένων (Γιώργος Γεωργακόπουλος, πρόεδρος ΟΜΥΛΕ, και Νίκος Γεωργίου, πρόεδρος λιμενεργατών) όπως επίσης και μικρομετόχων, εργαζομένων στον ΟΛΠ.

Πρώτο θέμα στην ατζέντα ήταν η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης, υποχρεωτική προϋπόθεση για να προχωρήσει η διαδικασία πώλησης του ΟΛΠ, η οποία σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα εγκρίθηκε από τους μετόχους.

Αμέσως επόμενο και τελευταίο βήμα η επικύρωσή της στη Βουλή, αν και κάποιοι νομικοί υποστηρίζουν ότι πριν πάει στη Βουλή θα έπρεπε να έχει εκδοθεί απόφαση της ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού, όπως και να περάσει από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Στις τοποθετήσεις τους οι Γ. Γεωργακόπουλος και Ν. Γεωργίου εξήγησαν στους μετόχους τους λόγους για τους οποίους θεωρούν παράνομη τη μέχρι τώρα διαδικασία, ενώ έκαναν γνωστό ότι οι εργαζόμενοι δεν πρόκειται να υποχωρήσουν και θα συνεχίσουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις τους, εάν δεν λυθεί το πρόβλημα της εργασιακής τους ασφάλειας.

«Ενα τέτοιο ξεπούλημα μόνο κρυφά θα μπορούσε να γίνει σ’ ένα κτίριο που περιφρουρείται από ΜΑΤ, ενώ μέσα βρίσκονται καταθλιπτικά πρόσωπα και ουραγοί» ανέφερε στους συγκεντρωμένους μετά το τέλος της συνεδρίασης ο πρόεδρος της ΟΜΥΛΕ.

Νωρίτερα ομάδα συνδικαλιστών από ΔΕΚΟ και της πρωτοβουλίας Mayday προχώρησε σε συμβολική κατάληψη των γραφείων του ΤΑΙΠΕΔ διαμαρτυρόμενοι για το «ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και την καταστροφή των εργασιακών σχέσεων που το συνοδεύει».

Προβλήματα στην κρουαζιέρα

Στο μεταξύ, η Ενωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων για τρίτη συνεχόμενη μέρα απέστειλε επιστολή στους υπουργούς Οικονομικών, Εργασίας και Ναυτιλίας, την οποία κοινοποίησε και στον πρωθυπουργό, κάνοντας έκκληση να μεσολαβήσουν προκειμένου να βρεθεί λύση και να επέλθει η ομαλότητα στο λιμάνι.

Το Σαββατοκύριακο αναμένονται στο λιμάνι του Πειραιά 8 κρουαζιερόπλοια με χιλιάδες τουρίστες. Να διευκρινίσουμε, ωστόσο, ότι τα προβλήματα που δημιουργούνται από την απεργία έχουν να κάνουν αποκλειστικά με τη διαδικασία της τροφοδοσίας των πλοίων και τη μεταφορά των αποσκευών των επιβατών και όχι με το αν θα δέσουν ή όχι τα πλοία.

  

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Υποδοχή νεότευκτων κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά
Ενα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου, το «Spectrum Of The Seas» της εταιρείας Royal Caribbean, το οποίο ζυγίζει 168.000 τόνους και μπορεί να μεταφέρει 4.246 επιβάτες, κατέπλευσε χθες το πρωί στο...
Υποδοχή νεότευκτων κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέες μηχανές για τις πέντε πλοηγίδες του Πειραιά
Ενα μήνυμα σε όσους αμφισβητούσαν τον δημόσιο χαρακτήρα της Πλοηγικής Υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας, ειδικά μετά την πώληση του ΟΛΠ στην Cosco, έστειλε χθες η πολιτική ηγεσία του, υπογράφοντας σύμβαση για...
Νέες μηχανές για τις πέντε πλοηγίδες του Πειραιά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στην τελική ευθεία η ΣΣΕ του ΟΛΠ
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου αναμένεται να έχει διαμορφωθεί οριστικά το εργασιακό τοπίο στο λιμάνι του Πειραιά, καθώς τότε προβλέπεται να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στη διοίκηση του ΟΛΠ και τους...
Στην τελική ευθεία η ΣΣΕ του ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εργα 294 εκατ. ευρώ δρομολογεί ο ΟΛΠ
Με στόχο να προσελκύσει μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά και να το καθιερώσει ως κεντρικό λιμάνι κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο, ο ΟΛΠ προχωρά σε επενδύσεις ύψους 294 εκατ. ευρώ μέσα...
Εργα 294 εκατ. ευρώ δρομολογεί ο ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μεγαλώνει το αδιέξοδο στα λιμάνια - κλιμακώνουν οι απεργοί
Σκληραίνουν τη στάση τους οι εργαζόμενοι στα λιμάνια, καθώς ούτε χθες τα βρήκαν με τον υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα στη συνάντηση που είχαν στο υπουργείο και έτσι αποφάσισαν να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις...
Μεγαλώνει το αδιέξοδο στα λιμάνια - κλιμακώνουν οι απεργοί
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Φουρτουνιάζουν τα εμπορικά λιμάνια
Παραμένει το αδιέξοδο που έχει προκύψει ανάμεσα στους εργαζόμενους του ΟΛΠ και ΟΛΘ και στην κυβέρνηση, καθώς η κοινή δήλωση στην οποία προχώρησαν χθες οι υπουργοί Εργασίας και Ναυτιλίας περί «εξασφάλισης...
Φουρτουνιάζουν τα εμπορικά λιμάνια

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας