Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μικρές αυξήσεις λόγω ΦΠΑ στα διόδια
ΕUROKINISSI/ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ

Μικρές αυξήσεις λόγω ΦΠΑ στα διόδια

  • A-
  • A+

Μικρές αυξήσεις στις τιμές των διοδίων φέρνει από αύριο η αναπροσαρμογή του ΦΠΑ από 23 σε 24% που θεσμοθετήθηκε με τον τελευταίο νόμο. Τα νέα τιμολόγια είναι «τσιμπημένα» κατά 0,05 έως και 2 ευρώ, ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος, ενώ σε ορισμένους αυτοκινητόδρομους δεν υπάρχουν αλλαγές στα δίκυκλα.

Οι νέες τιμές αφορούν όλους τους αυτοκινητόδρομους και τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, εκτός από την Αττική οδό και την Εγνατία με το σύστημα των επτά σταθμών, που δεν έχουν ανακοινώσει ώς τώρα αναπροσαρμογές. Ο ΦΠΑ αναμένεται να παρασύρει και τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής, αλλά οι νέες τιμές αναμένεται να ισχύσουν από το φθινόπωρο.

Η πρώτη ανακοίνωση ήρθε από τους εργολάβους που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων στην Αθηνών-Λαμίας και στο «πέταλο» του Μαλιακού: Αυξήσεις 0,05 ευρώ στα δίκυκλα, από 0,05 έως 0,10 ευρώ στα φορτηγά, ενώ στα Ι.Χ. οι τιμές παραμένουν σταθερές στα μετωπικά διόδια Αφιδνών, στα πλευρικά Μαλακάσας, Οινοφύτων, Θήβας και Τραγάνας.

Στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας διατηρούνται οι ίδιες τιμές για δίκυκλα και Ι.Χ., ενώ αυξήσεις κατά 0,10 ευρώ ισχύουν στα φορτηγά. Στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου οι αυξήσεις για απλές διελεύσεις στα Ι.Χ. είναι 0,10 ευρώ, στα φορτηγά από 0,1 έως 0,50 ευρώ και στα λεωφορεία από 0,30 έως 1 ευρώ.

Στην Αθηνών-Πατρών επιβάλλονται αυξήσεις 0,10 ευρώ στα δίκυκλα που περνούν από τον σταθμό Ελευσίνας, στα Ι.Χ. για τους σταθμούς Κιάτου και Ρίου, καθώς και στα φορτηγά που χρησιμοποιούν τον πλευρικό στους Αγίους Θεοδώρους. Στους υπόλοιπους σταθμούς διατηρούνται οι ίδιες τιμές.

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πρωτοχρονιάτικο δώρο εκατ. ευρώ
Οι «εθνικοί« εργολάβοι είπαν τα... κάλαντα στο υπουργείο Υποδομών και το τελευταίο δεκαήμερο του 2014 έλαβαν πάνω από 92 εκατ. ευρώ παρά το γεγονός ότι τα έργα στους αυτοκινητόδρομους είναι και πάλι εκτός...
Πρωτοχρονιάτικο δώρο εκατ. ευρώ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Συμφωνία επανεκκίνησης
«Κουμπαρά» ύψους 330 εκατ. ευρώ θα εξασφαλίσει το Δημόσιο για την Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, ο οποίος θα λειτουργεί ως εγγύηση μέχρι το 2033 για τα δάνεια των εργολάβων του αυτοκινητόδρομου από τις τράπεζες...
Συμφωνία επανεκκίνησης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αγώνας δρόμου για να μη χαθεί το ΕΣΠΑ
Περιθώριο ώς τον Μάρτιο του 2017 πήρε η Ελλάδα για να ολοκληρώσει τα έργα των αυτοκινητόδρομων και να απορροφήσει τις κοινοτικές επιδοτήσεις. Εάν δεν τα καταφέρει, θα υποχρεωθεί να τις επιστρέψει και...
Αγώνας δρόμου για να μη χαθεί το ΕΣΠΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αγώνας δρόμου στην εθνική οδό
Αγγίζουν τα 600 εκατ. ευρώ οι υποχρεώσεις του Δημοσίου για τα έργα στους αυτοκινητόδρομους, όπως αποκάλυψε χθες ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης και εμμέσως παραδέχτηκε ότι η κυβέρνηση κάνει αγώνα δρόμου...
Αγώνας δρόμου στην εθνική οδό
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τέλη κυκλοφορίας δύο ταχυτήτων
Η επιβολή τελών κυκλοφορίας και στα Ι.Χ. με χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα φαίνεται πως είναι ο στόχος του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης μέσα από τον διάλογο για τα τέλη κυκλοφορίας ενώ στο...
Τέλη κυκλοφορίας δύο ταχυτήτων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Παρατάσεις ζητούν οι εργολάβοι
Χέρι στα κονδύλια του Συμφώνου Εταιρικής Σχέσης (νέο ΕΣΠΑ) της περιόδου 2014-2020 ετοιμάζονται να βάλουν οι εργολάβοι των αυτοκινητόδρομων. Λίγο πριν από την έναρξη των διαπραγματεύσεων με το υπουργείο...
Παρατάσεις ζητούν οι εργολάβοι

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας