Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Φουρτουνιάζουν τα εμπορικά λιμάνια

Δεν ικανοποιήθηκαν από τη χθεσινή κοινή δήλωση Κατρούγκαλου - Δρίτσα οι εργαζόμενοι σε ΟΛΠ - ΟΛΘ και συνεχίζουν τις 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες τους

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Φουρτουνιάζουν τα εμπορικά λιμάνια

  • A-
  • A+

Παραμένει το αδιέξοδο που έχει προκύψει ανάμεσα στους εργαζόμενους του ΟΛΠ και ΟΛΘ και στην κυβέρνηση, καθώς η κοινή δήλωση στην οποία προχώρησαν χθες οι υπουργοί Εργασίας και Ναυτιλίας περί «εξασφάλισης σταθερών εγγυήσεων υπέρ των εργαζομένων» δεν ικανοποίησε τα σωματεία των εργαζομένων.

Ετσι ανακοίνωσαν ότι συνεχίζουν τις 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες τους μέχρι να «μετατρέψουν τις γενικόλογες αναφορές της κυβέρνησης για τις εργασιακές τους σχέσεις» σε «εφαρμοσμένη πολιτική πράξη».

Σήμερα στις 10 το πρωί θα συγκεντρωθούν στην πλατεία Κλαυθμώνος και στη συνέχεια θα κάνουν πορεία μέχρι την πλατεία Συντάγματος, όπου στο ξενοδοχείο «Athens Plaza» θα πραγματοποιείται η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων του ΟΛΠ, στην οποία θα παρθούν σημαντικές αποφάσεις.

Την ίδια ώρα τα μέλη της Ενωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου λέγοντας ότι οι διαχειρίστριες εταιρείες εξετάζουν τη ματαίωση προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων στο πρώτο λιμάνι της χώρας, λόγω της συνεχιζόμενης απεργίας των εργαζομένων και της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά. Κάνουν δε έκκληση προς όλους τους φορείς να καταβληθεί προσπάθεια για να αποκατασταθεί η ομαλότητα στο λιμάνι γιατί διαφορετικά «το κόστος θα είναι σοβαρό».

Να σημειωθεί ότι μετά την άκαρπη συνάντηση το απόγευμα της Κυριακής στο ΥΝΑ ανάμεσα σε εκπροσώπους εργαζομένων, τον υπουργό Ναυτιλίας και εκπροσώπους των υπουργείων Οικονομικών και Εργασίας, χθες οι δύο υπουργοί Γ. Κατρούγκαλος και Θ. Δρίτσας προχώρησαν σε κοινή δήλωση στην οποία επισήμαναν ότι «σταθερή βούληση και επιδίωξη των συναρμοδίων υπουργών και της κυβέρνησης είναι η διατήρηση των σταθερών και ασφαλών σχέσεων εργασίας στον ΟΛΠ και ΟΛΘ στο “νέο περιβάλλον” με βάση την ισχύουσα νομοθεσία» και συμπλήρωναν: «Θεωρούμε ότι η εξασφάλιση των εργασιακών σχέσεων, εκτός από πράξη δικαιοσύνης, αποτελεί στέρεο έδαφος για την αναπτυξιακή πορεία των δύο λιμανιών και προς αυτή την κατεύθυνση είναι σκόπιμο και χρήσιμο να βοηθήσουν οι πάντες».

Πρωτοβουλία, που ωστόσο δεν ικανοποίησε τα σωματεία των εργαζομένων τα οποία σχολίασαν: «Δεν αρκούν οι καλές προθέσεις, αλλά συγκεκριμένες νομοθετικές πράξεις. Αυτό για μας είναι απαιτούμενο και αυτό επιβάλλεται να πράξει η κυβέρνηση για τους εργαζόμενους στους ΟΛΠ και ΟΛΘ».

Εξώδικο

Ταυτόχρονα με την εξώδικη επιστολή που έστειλαν την Κυριακή στον Θ. Δρίτσα, στο ΤΑΙΠΕΔ και στο Δ.Σ. του ΟΛΠ, καταγράφουν τις εκκρεμότητες που έχουν διαπιστώσει στη διαδικασία πώλησης του ΟΛΠ και ζητούν να μη γίνει η σημερινή γενική συνέλευση των μετόχων του ΟΛΠ.

● Εκ παραδρομής αναφέρθηκε στο χθεσινό δημοσίευμα με τίτλο «Για 5η μέρα συνεχίζουν την απεργία οι εργαζόμενοι σε ΟΛΠ και ΟΛΘ» ότι χθες θα γινόταν κοινή δήλωση από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και τον υπουργό Εργασίας Γιώργο Κατρούγκαλο. Η κοινή δήλωση, η οποία και έγινε, ήταν από τον υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα και τον υπουργό Εργασίας Γιώργο Κατρούγκαλο.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Συνεδρίασε η Εθνική Επιτροπή Κρουαζιέρας
Ανοδική είναι η πορεία που καταγράφεται μέχρι στιγμής στα βασικά μεγέθη της κρουαζιέρας για το 2016, ενώ σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία του ΟΛΠ για το πρώτο εξάμηνο στον Πειραιά σημειώνεται αύξηση 14% στο...
Συνεδρίασε η Εθνική Επιτροπή Κρουαζιέρας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αγεφύρωτες μένουν οι διαφορές
Για 13η μέρα παραμένουν κλειστά τα εμπορικά λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, καθώς οι εργαζόμενοι σε αυτά συνεχίζουν τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις. Δηλώνουν μάλιστα αποφασισμένοι να τις...
Αγεφύρωτες μένουν οι διαφορές
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Χωρίς πλοία στις 22 και 23 Σεπτεμβρίου
Ρίχνουν άγκυρες τα πλοία όλων των κατηγοριών στις 22 και 23 Σεπτεμβρίου μετά την κήρυξη 48ωρης πανελλαδικής απεργίας από την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ). Η απόφαση για τις απεργιακές κινητοποιήσεις...
Χωρίς πλοία στις 22 και 23 Σεπτεμβρίου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ελλειψη πλοηγών... στάσις εμπορίου
Σοβαρές δυσλειτουργίες λόγω έλλειψης πλοηγών εμφανίζονται στα εμπορικά λιμάνια της χώρας, όπως επίσης και στις προσεγγίσεις των κρουαζιερόπλοιων σε αυτά και ιδιαίτερα στο λιμάνι του Πειραιά, με αποτέλεσμα να...
Ελλειψη πλοηγών... στάσις εμπορίου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Συνεχίζεται η απεργία στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης
Για άλλες 48 ώρες αποφάσισε χθες το βράδυ η ΟΜΥΛΕ να συνεχίσει τον απεργιακό της αγώνα που διεξάγεται εδώ και 29 μέρες στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα νέα 24ωρη απεργία μέχρι τις 12...
Συνεχίζεται η απεργία στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ενέκριναν τη σύμβαση οι μέτοχοι
«Οι εργαζόμενοι δεν πρόκειται να υποχωρήσουν και θα συνεχίσουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις τους εάν δεν λυθεί το πρόβλημα της εργασιακής τους ασφάλειας», τόνισαν στις τοποθετήσεις τους οι εκπρόσωποι της...
Ενέκριναν τη σύμβαση οι μέτοχοι

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας