Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ετοιμάζει τη νέα προβλήτα η Cosco

Η υπό κατασκευή προβλήτα 3

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ετοιμάζει τη νέα προβλήτα η Cosco

  • A-
  • A+

Το καλοκαίρι του 2016 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί περίπου το 70% της κατασκευής του δυτικού μέρους της προβλήτας ΙΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά που διαχειρίζεται η κινέζικη Cosco. Το έργο που ξεκίνησε το Φεβρουάριο του 2015 έχει αναλάβει και κατασκευάζει η τεχνική εταιρεία ΤΕΚΑΛ, η οποία υλοποίησε τα έργα αναβάθμισης της προβλήτας ΙΙ αλλά και το ανατολικό μέρος της προβλήτας ΙΙΙ.

Η εταιρεία ξενάγησε την Πέμπτη τους δημοσιογράφους στις δυο προβλήτες και οι υπεύθυνοι ενημέρωσαν για την πορεία των έργων και έδωσαν οικονομικά στοιχεία. Σύμφωνα με αυτά, η κατασκευή της προβλήτας ΙΙΙ το ανατολικό τμήμα, προϋπολογισμού 123.984.000 εκατ. ευρώ ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2011 και παραδόθηκε τον Μάρτιο του 2013. Το ωφέλιμο βάθος είναι 18,50 μέτρα, ενώ το συνολικό εμβαδόν 205.000m2. Χρησιμοποιήθηκαν 7.000.000 τόνοι υλικού επίχωσης και 140.000 m3 σκυροδέματος, καθώς και 34 κυψελωτικά κιβώτια οπλισμένου σκυροδέματος.

EUROKINISSI

Έως τον Ιούλιο του 2016 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και το 70% της κατασκευής της δυτικής πλευράς της προβλήτας ΙΙΙ αλλά και η νέα προβλήτα πετρελαιοειδών που ξεκίνησε το Φεβρουάριο του 2015. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 143.295.000 εκατ. ευρώ, το ωφέλιμο βάθος είναι 18,50 μέτρα, ενώ το συνολικό εμβαδόν 136.000m2. Αναμένεται να χρησιμοποιηθούν 7.000.000 τόνοι υλικού επίχωσης και 145.000 m3 σκυροδέματος αλλά και 40 κυψελωτικά οπλισμένου σκυροδέματος. Την ημέρα χρειάζονται 25.000 τόνοι ανάγκης υλικών επίχωσης, ενώ το μεγαλύτερο βάθος της θάλασσας που γίνεται η επίχωση είναι έως και 36 μέτρα.Και οι δυο προβλήτες είναι απο 350 στρέμματα ο καθένας, στο εργοτάξιο δουλεύουν 300 εργαζόμενοι, στην πλειοψηφία τους Ελληνες.

Στην παρουσίαση αναφέρθηκε ότι στις δυσκολίες του έργου συμπεριλαμβάνονται η ταυτόχρονη κατασκευή του με τη λειτουργία του λιμανιού άρα οι κατασκευαστικές δραστηριότητές του θα έπρεπε πάντα να συντονίζονται με το τμήμα Operation, η εξέλιξη του έργου από τα βαθιά προς τα ρηχά και οι καθιζήσεις.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τρικυμία στο λιμάνι του Πειραιά
Σοβαρή ρήξη επιχειρηματικών και ναυτιλιακών φορέων με την Cosco ● Αντιδρούν στην υποχρεωτική εγγραφή στην ιδιωτική ψηφιακή πλατφόρμα της, για να μπορούν να εξυπηρετούνται από το λιμάνι του Πειραιά και την...
Τρικυμία στο λιμάνι του Πειραιά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στην τελική ευθεία η ΣΣΕ του ΟΛΠ
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου αναμένεται να έχει διαμορφωθεί οριστικά το εργασιακό τοπίο στο λιμάνι του Πειραιά, καθώς τότε προβλέπεται να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στη διοίκηση του ΟΛΠ και τους...
Στην τελική ευθεία η ΣΣΕ του ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αλλα λέει ο υπουργός, άλλα δηλώνει το ΤΑΙΠΕΔ
Το ΤΑΙΠΕΔ δεν διαπραγματεύεται με κανέναν την αλλαγή των όρων του διαγωνισμού για την πώληση του ΟΛΠ και τηρεί τους όρους διαφάνειας και ίσης μεταχείρισης των επενδυτών αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωσή του, με...
Αλλα λέει ο υπουργός, άλλα δηλώνει το ΤΑΙΠΕΔ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Παράνομες εργασίες στην Πειραϊκή» καταγγέλλει ο Κρίτων Αρσένης
Στη Βουλή έφτασε το θέμα των έργων της Cosco για την επέκταση του σταθμού κρουαζιέρας στην Πειραϊκή από τον βουλευτή Δυτικής Αθήνας του ΜέΡΑ25 Κρίτωνα Αρσένη.
«Παράνομες εργασίες στην Πειραϊκή» καταγγέλλει ο Κρίτων Αρσένης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ανέκρουσε πρύμναν για την πλατφόρμα
Πίσω αναγκάστηκε να κάνει η ΣΕΠ Α.Ε. (θυγατρική της Cosco) στην απόφασή της να θέσει σε λειτουργία την ηλεκτρονική πλατφόρμα Λιμενικής Κοινότητας της Ελλάδας μετά τις σφοδρές αντιδράσεις.
Ανέκρουσε πρύμναν για την πλατφόρμα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στην ΤΕΚΑΛ η νέα προβλήτα κρουαζιέρας
Μέσα στον Φεβρουάριο ξεκινούν τα έργα στο επιβατικό λιμάνι του Πειραιά που θα ολοκληρωθούν σε 32 μήνες. Εντονη αντίδραση από τον Νίκο Μπελαβίλα: «Το έργο δεν έχει έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων».
Στην ΤΕΚΑΛ η νέα προβλήτα κρουαζιέρας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας