Σε κατάσταση… Limbo βρίσκεται ο ανοικτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός για την «προμήθεια 125 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12 μέτρων και παρελκομένων τους», καθώς στις 19 Μαρτίου ο γενικός διευθυντής οικονομικών υπηρεσιών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών διαπίστωσε «αδυναμία πραγματοποίησης της αποσφράγισης των προσφορών», λόγω «μη δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της σχετικής απόφασης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών περί συγκρότησης της Επιτροπής Διενέργειας του ανωτέρω διαγωνισμού» και με δεδομένο τον ανασχηματισμό, ενημερώνει ότι «με νεότερη απόφαση του αρμοδίου οργάνου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα καθοριστεί νέα ημερομηνία και ώρα αποσφράγισης των προσφορών, για την οποία θα υπάρχει και νεότερη ανακοίνωση».
Ομως, απόφαση για τη συγκρότηση Επιτροπής δεν καταφέραμε να εντοπίσουμε ούτε στη Διαύγεια. Κι αυτό είναι μια πρωτοτυπία, καθώς οι πρωτότυπες εγγυήσεις συμμετοχής (εγγυητικές επιστολές ποσού 1,425 εκατ. ευρώ) «πλην των εγγυήσεων που εκδίδονται ηλεκτρονικά, προσκομίζονται, σε κλειστό φάκελο με ευθύνη του οικονομικού φορέα, το αργότερο πριν την ημερομηνία και ώρα αποσφράγισης των προσφορών».
Επιπλέον, πρέπει να είναι ο πρώτος διαγωνισμός προμήθειας αστικών λεωφορείων εδώ και πολλά χρόνια που δεν είναι διεθνής (!), απευθύνεται δηλαδή μόνο σε εθνικούς προμηθευτές (αντιπροσώπους) και σε τυχόν… θυγατρικές.
Αλλη μία πρωτοτυπία είναι ότι επίσημα τα «ενημερωτικά και τεχνικά φυλλάδια και άλλα έντυπα ή μη, με ειδικό τεχνικό περιεχόμενο» μπορούν να υποβάλλονται αντί δεσμευτικών «τεχνικών προδιαγραφών» και μάλιστα στα αγγλικά, χωρίς μετάφραση.
Τώρα το ότι η προηγούμενη πολιτική ηγεσία είχε αφήσει μόλις 4 εργάσιμες ημέρες για την επικοινωνία με τους κατασκευαστές, τη σύνταξη και επεξεργασία της προσφοράς και υποβολή φακέλων μέχρι τις 13 Μαρτίου, δημοσιοποιώντας τις διευκρινίσεις στα ερωτήματα ενδιαφερόμενων φορέων αργά το απόγευμα της Παρασκευής 7 Μαρτίου («Εφ.Συν.» 10/3/2025 «Ω, τι ωραία φωτογραφία!»), μάλλον σύμπτωση θα είναι.
Πολλές... πρωτοτυπίες μαζεύτηκαν. Θα έχει ενδιαφέρον εάν θα τις υιοθετήσει και ο νέος αναπληρωτής υπουργός ο οποίος αναφέρεται απευθείας στο Μέγαρο Μαξίμου.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας