Αθήνα, 29°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
29°C
29.8° 26.2°
3 BF
31%
Θεσσαλονίκη
Σποραδικές νεφώσεις
28°C
29.4° 26.9°
3 BF
29%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
26°C
26.0° 25.0°
4 BF
49%
Ιωάννινα
Αίθριος καιρός
24°C
23.9° 23.9°
3 BF
43%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
22°C
21.9° 19.6°
3 BF
73%
Βέροια
Αίθριος καιρός
28°C
28.0° 26.2°
2 BF
35%
Κοζάνη
Αίθριος καιρός
24°C
24.4° 24.0°
3 BF
19%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
25°C
24.6° 24.6°
3 BF
43%
Ηράκλειο
Αίθριος καιρός
25°C
26.6° 24.8°
5 BF
47%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
22°C
22.3° 21.9°
4 BF
64%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
23°C
23.8° 22.7°
4 BF
64%
Σκόπελος
Ελαφρές νεφώσεις
24°C
23.7° 23.5°
2 BF
53%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
26°C
25.9° 25.9°
4 BF
41%
Λάρισα
Ελαφρές νεφώσεις
31°C
30.9° 30.9°
3 BF
16%
Λαμία
Αίθριος καιρός
30°C
30.1° 26.5°
2 BF
32%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
24°C
23.8° 23.8°
6 BF
73%
Χαλκίδα
Ελαφρές νεφώσεις
29°C
30.0° 27.9°
3 BF
16%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
21.3° 21.0°
3 BF
84%
Κατερίνη
Αίθριος καιρός
27°C
28.3° 27.0°
1 BF
45%
Καστοριά
Αίθριος καιρός
20°C
20.0° 20.0°
4 BF
56%
ΜΕΝΟΥ
ploia
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

«Πράσινη ατζέντα» για τη χρηματοδότηση της ναυτιλίας

Τράπεζες –όπως η Pancreta– στρέφονται στη χρηματοδότηση σύγχρονων πλοίων.

Η «πράσινη ατζέντα» οδηγεί και την οικονομική χρηματοδότηση της παγκόσμιας ναυτιλίας. Οι τράπεζες προσφέρουν δάνεια και ευκαιρίες για να στηρίξουν κίνητρα –φιλικά προς το περιβάλλον– και σε αυτόν τον τομέα. Αυτά τα δάνεια έρχονται και με ορισμένους όρους προσφοράς, όπως ένα μακροπρόθεσμο χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής, χαμηλότερα περιθώρια και εκπτώσεις, με σκοπό τον περιορισμό των εκπομπών αερίου.

Αυτά ανέφερε ο Κωνσταντίνος Οικονόμου, επικεφαλής Shipping Finance, Pancreta Bank, γεν. τμ. αναπλ. τραπεζικών στελεχών ελληνικής ναυτιλίας, μιλώντας στο 9o Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών για τη μεγάλη μετάβαση προς την πράσινη ατζέντα και στον τομέα της ναυτιλίας, υπογραμμίζοντας ότι οι ελληνικές τράπεζες –όπως και η Pancreta– δίνουν οικονομικά κίνητρα για την κατασκευή σύγχρονων πλοίων.

Ουσιαστικά συνδέουν –όπως είπε– τις διευκολύνσεις που παρέχονται με τις ρυπαντικές εκπομπές των πλοίων. «Οσο λιγότερο μολύνει το πλοίο, τόσο μεγαλύτερο το περιθώριο διευκόλυνσης που δίνουμε» τόνισε. Μέχρι όμως οι τράπεζες να λάβουν κεφαλαιακή ελάφρυνση για τέτοιου είδους υποδομές, το κέρδος είναι μέτριο, παραδέχθηκε.

Οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να δώσουν την απαραίτητη ελάφρυνση του κεφαλαίου που χρειάζεται, υπογράμμισε. Υπάρχουν 30 τράπεζες σε όλο τον κόσμο που ακολουθούν αυτή τη μέθοδο και κρατούν περισσότερο από 50% της ναυτιλιακής χρηματοδότησης παγκοσμίως.

Τέλος, τόνισε ότι η ναυτιλία πρέπει να επενδύσει σε νέα πλοία και σε σύγχρονη τεχνολογία, ωστόσο, όπως σημείωσε, υπάρχει ακόμα ένα τεράστιο χρηματοδοτικό κενό, ενώ πρόσθεσε ότι το πιο σημαντικό είναι να υπάρξει συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Πράσινη ατζέντα» για τη χρηματοδότηση της ναυτιλίας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας