Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Λιγόστεψαν τα κοντέινερ στον Πειραιά

Σύμφωνα με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), η κάμψη αυτή οφείλεται στις σοβαρές δυσλειτουργίες που έχουν προκύψει στις οικονομικές συναλλαγές των επιχειρήσεων

EUROKINISSI

Λιγόστεψαν τα κοντέινερ στον Πειραιά

  • A-
  • A+

Αισθητή κάμψη στη δραστηριότητα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και στις τρεις προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά (τη μία διαχειρίζεται ο ΟΛΠ και τις άλλες δύο η ΣΕΠ) σημειώθηκε για τρίτο συνεχόμενο μήνα, ενώ υπάρχει βεβαιότητα ότι θα συνεχιστεί και τον Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), η κάμψη αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις σοβαρές δυσλειτουργίες που έχουν προκύψει στις οικονομικές συναλλαγές των επιχειρήσεων εξ αιτίας του συνεχιζόμενου περιορισμού διακίνησης των κεφαλαίων λόγω των capital controls στο σύνολο της εισαγωγικής και εξαγωγικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων-χρηστών του λιμανιού του Πειραιά.

Βάσει των στοιχείων του ΕΒΕΠ, η ΣΕΠ Α.Ε. (θυγατρική της Cosco) διακίνησε τον φετινό Αύγουστο 9.052 εμπορευματοκιβώτια έναντι 14.895 κατά τον Αύγουστο του προηγούμενου χρόνου, δηλαδή 5.843 λιγότερα TEUs από πέρυσι, καταγράφοντας πτώση 39,2%.

Τον Ιούλιο του 2015 διακίνησε 14.138 εμπορευματοκιβώτια έναντι 16.590 πέρυσι τον ίδιο μήνα, λιγότερα δηλαδή κατά 2.452, σημειώνοντας πτώση 14,8%. Τον Ιούνιο του 2015 διακίνησε 14.447 εμπορευματοκιβώτια, έναντι 16.583 πέρυσι το αντίστοιχο περσινό διάστημα, δηλαδή 2.136 λιγότερα, παρουσιάζοντας πτώση 12,9%.

Οσον αφορά τα έσοδα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ, το πρώτο εξάμηνο του 2015 μειώθηκαν σε 6,9 εκατ. ευρώ, έναντι 12,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, παρουσιάζοντας μείωση 44,5%. Επίσης τα έσοδα από τη διακίνηση αυτοκινήτων, το πρώτο εξάμηνο του 2015 ήταν 5,6 εκατ. ευρώ, έναντι 6,2 πέρυσι καταγράφοντας μείωση 8,8%.

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στην τελική ευθεία η ΣΣΕ του ΟΛΠ
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου αναμένεται να έχει διαμορφωθεί οριστικά το εργασιακό τοπίο στο λιμάνι του Πειραιά, καθώς τότε προβλέπεται να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στη διοίκηση του ΟΛΠ και τους...
Στην τελική ευθεία η ΣΣΕ του ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Συνεχίζεται η απεργία στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης
Για άλλες 48 ώρες αποφάσισε χθες το βράδυ η ΟΜΥΛΕ να συνεχίσει τον απεργιακό της αγώνα που διεξάγεται εδώ και 29 μέρες στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα νέα 24ωρη απεργία μέχρι τις 12...
Συνεχίζεται η απεργία στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δημόσιο ΟΛΠ ζητά το «Λιμάνι»
Οι αντιδράσεις για τη σχεδιαζόμενη πώληση του ΟΛΠ από την κυβέρνηση συνεχίζονται. Χθες σειρά είχε η δημοτική παράταξη «Λιμάνι της Αγωνίας-Πειραιάς η πόλη μας», επικεφαλής της οποίας υπήρξε ο αν. υπουργός...
Δημόσιο ΟΛΠ ζητά το «Λιμάνι»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αλλα λέει ο υπουργός, άλλα δηλώνει το ΤΑΙΠΕΔ
Το ΤΑΙΠΕΔ δεν διαπραγματεύεται με κανέναν την αλλαγή των όρων του διαγωνισμού για την πώληση του ΟΛΠ και τηρεί τους όρους διαφάνειας και ίσης μεταχείρισης των επενδυτών αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωσή του, με...
Αλλα λέει ο υπουργός, άλλα δηλώνει το ΤΑΙΠΕΔ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Περιμένοντας τους Κινέζους
Το νέο master plan που πρόκειται να καταθέσει ο ΟΛΠ στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) του υπουργείου Ναυτιλίας μονοπωλεί τις συζητήσεις στους ναυτιλιακούς κύκλους τις τελευταίες μέρες.
Περιμένοντας τους Κινέζους

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας