• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    33°C 31.2°C / 34.0°C
    4 BF
    33%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    32°C 29.9°C / 34.8°C
    3 BF
    46%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    34°C 31.0°C / 37.0°C
    3 BF
    36%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    34°C 33.9°C / 33.9°C
    2 BF
    31%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    30°C 29.9°C / 31.3°C
    4 BF
    42%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    33°C 30.7°C / 37.3°C
    0 BF
    41%
  • Κοζάνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    32°C 29.4°C / 33.7°C
    2 BF
    51%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    35°C 34.6°C / 34.6°C
    2 BF
    24%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 27.2°C / 31.0°C
    5 BF
    55%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    29°C 27.3°C / 28.9°C
    4 BF
    58%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    29°C 28.8°C / 29.4°C
    4 BF
    48%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    30°C 29.7°C / 30.7°C
    2 BF
    45%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    29°C 28.9°C / 28.9°C
    0 BF
    84%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    34°C 32.3°C / 33.9°C
    2 BF
    31%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    34°C 30.5°C / 35.5°C
    2 BF
    35%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    30°C 29.8°C / 29.8°C
    3 BF
    48%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    33°C 31.4°C / 34.0°C
    3 BF
    23%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    30°C 29.3°C / 30.5°C
    2 BF
    52%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    32°C 30.7°C / 33.9°C
    3 BF
    56%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    33°C 33.0°C / 33.0°C
    1 BF
    30%

Ο  τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, Νεκτάριος Σαντορινιός

EUROKINISSI/ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Ν.Σαντορινιός: 40% πάνω τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σε σχέση με πέρυσι.

  • A-
  • A+

Στην αύξηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και στη στάση που κρατά η κυβέρνηση, αναφέρθηκε μιλώντας στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και βουλή , που συζητείται το νομοσχέδιο  του υπουργείου Ναυτιλίας «Κύρωση Κώδικα νομοθεσίας θαλάσσιων ενδομεταφορών και δικαιωμάτων επιβατών» ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Δωδεκανήσου Νεκτάριος Σαντορινιός.


«Ενώ αναμένεται νέα αύξηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων κατά 7% από 1η Ιουλίου, και ενώ, συνολικά, οι αυξήσεις σε σχέση με πέρυσι φτάνουν το 40%, η κυβέρνηση το μόνο που κάνει είναι παραινέσεις προς τους ακτοπλόους να μην αυξήσουν τα εισιτήρια» τόνισε ο βουλευτής και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση δεν έχει ικανοποιήσει κανένα από τα αιτήματά τους και τους χρωστάει πάνω από 50 εκατ. ευρώ από τις άγονες γραμμές, περισσότερο από έναν χρόνο.

«Δεν διαβουλεύεται μαζί τους  άσχετα εάν γνωρίζει ότι ο μετρικός τόνος από 470 ευρώ που ήταν πέρυσι, σήμερα φτάνει τα 1.100 ευρώ, και το κόστος λειτουργίας (τα καύσιμα ενός πλοίου), από 30% που ήταν πέρσι, σήμερα έχει φτάσει στο 80%. Και μπορεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων να έχει κάνει συμβάσεις για 100 εκ. (άλλοτε μιλάνε για 130 εκ. ευρώ), αλλά η πραγματικότητα είναι ότι φέτος εγγράφηκαν μόλις 50 εκατ. ευρώ για τις άγονες γραμμές. Αναρωτιόμαστε λοιπόν, πού θα βρουν το υπόλοιπο ποσό» σημείωσε.


Ο Ν.Σαντορινιός αναφέρθηκε και στο μέτρο του Μεταφορικού Ισοδύναμου που νομοθέτησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας ότι η κυβέρνηση το απαξιώνει συνεχώς, καθώς ενώ το μέτρο , τουλάχιστον για τους νησιώτες, προέβλεπε και προβλέπει την απόσβεση της μεγάλης αύξησης του κόστους , το υπουργείο έχει καθυστερήσει να βάλει τα χρήματα στους λογαριασμούς των νησιωτών τουλάχιστον για 6 μήνες (σε άλλες περιόδους, έχουμε φτάσει ως και 9 μήνες καθυστέρηση). «Προφανώς γιατί, και εκεί, ο προϋπολογισμός είναι μόλις 23 εκατ. ευρώ, φέτος μαζί με το πρόγραμμα «Νέαρχος». Είναι εντυπωσιακό κάθε φορά να προσθέτουν κάτι καινούργιο, ενώ ο προϋπολογισμός μένει ίδιος και δεν αρκεί  για να πληρωθεί το Μεταφορικό Ισοδύναμο» πρόσθεσε.


Τέλος κάλεσε τον υπουργό Ναυτιλίας να κάνει μια προσπάθεια να κλείσει εισιτήριο για την Κάρπαθο για τις 9 Ιουλίου και τότε θα μάθει ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί απλά γιατί δεν υπάρχει πλοίο. Και αυτό γιατί το δρομολογημένο πλοίο έχει παράταση μέχρι 8 Ιουλίου και το πλοίο που θα ερχόταν, δεν έχει πάρει ακόμα δρομολόγηση.
 

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δεν έχει πλοίο για σε...
Οι αυξήσεις έως 40% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια «καίνε» τα σχέδια διακοπών για χιλιάδες νοικοκυριά ● Τρίτο κύμα ανατιμήσεων ετοιμάζουν οι εταιρείες του κλάδου ● Το υπουργείο Ναυτιλίας απλά παρακολουθεί το...
Δεν έχει πλοίο για σε...
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Επεκτείνεται το Μεταφορικό Ισοδύναμο
Επιδοτούνται τα πρατήρια βενζίνης έως και 19,5 λεπτά ανά λίτρο, με αποτέλεσμα πριν από το Πάσχα να υπάρξει σημαντική μείωση στο κόστος των καυσίμων στα μικρά και απομακρυσμένα νησιά της πιλοτικής εφαρμογής,...
Επεκτείνεται το Μεταφορικό Ισοδύναμο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Παίρνουν «φωτιά» τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Αναμένονται αυξήσεις 12% από Ραφήνα και 7-10% από Πειραιά • Κάποιες εταιρείες έχουν προχωρήσει σε «αναπροσαρμογές» από τα μέσα Μαρτίου • Μονόδρομο τις χαρακτηρίζουν οι ακτοπλόοι, ζητούν μέτρα στήριξης.
Παίρνουν «φωτιά» τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στα καύσιμα το 40% των ναύλων
Στα 130 εκατ. ευρώ υπολογίζει ο τ. πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Μιχάλης Σακέλλης, την επιβάρυνση των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων το 2021 από την αύξηση του κόστους των καυσίμων κατά 45%
Στα καύσιμα το 40% των ναύλων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Ναι» των ακτοπλόων στα εναλλακτικά ναυτιλιακά καύσιμα
Προειδοποιούν όμως για τυχόν μέτρα που συντελούν μόνο στην επιβάρυνση του κόστους μεταφοράς χωρίς πραγματικό αντίκτυπο στην προστασία του περιβάλλοντος.
«Ναι» των ακτοπλόων στα εναλλακτικά ναυτιλιακά καύσιμα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας