Μια πολύ μικρή αύξηση κατά 0,1%, παρουσίασε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου σε πλοία 100 ΚΟΧ και άνω τον Μάρτιο 2022, σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαρτίου 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.
Τα πλοία με ελληνική σημαία το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ήταν 1.838 έναντι 1.837 το ίδιο διάστημα το 2021. Από αυτά, τα 386 ήταν φορτηγά, τα 450 δεξαμενόπλοια, τα 734 επιβατηγά και τα 268 άλλων κατηγοριών. Ωστόσο παρατηρούμε ότι συνεχίζεται η συρρίκνωση των φορτηγών πλοίων και των δεξαμενόπλοιων με ελληνική σημαία, ενώ αυξάνεται η δύναμη σε επιβατηγά και διαφόρων κατηγοριών πλοία. Τον Μάρτιο του 2021, τα φορτηγά που είχαν ελληνική σημαία ανέρχονταν σε 402, οπότε 16 την κατέβασαν το αντίστοιχο διάστημα του 2022 και επίσης 17 δεξαμενόπλοια, αφού τον Μάρτιο 2021, ήταν εγγεγραμμένα στο εθνικό νηολόγιο 467. Αντίθετα, την ανέβασαν 24 επιβατηγά και 10 άλλων κατηγοριών.
Μείωση κατά 1,7% παρουσίασε η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα Μαρτίου 2021.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας