• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    9°C 7.0°C / 10.1°C
    2 BF
    93%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    7°C 4.9°C / 7.8°C
    2 BF
    87%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    8°C 7.0°C / 8.2°C
    2 BF
    91%
  • Ιωάννινα
    Αυξημένες νεφώσεις
    2°C -1.1°C / 2.2°C
    1 BF
    85%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    8°C 7.9°C / 8.0°C
    2 BF
    93%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    4°C 3.5°C / 4.9°C
    1 BF
    96%
  • Κοζάνη
    Ασθενής ομίχλη
    0°C 0.4°C / 0.4°C
    0 BF
    93%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    5°C 5.2°C / 5.2°C
    1 BF
    95%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    11°C 9.8°C / 13.2°C
    2 BF
    86%
  • Μυτιλήνη
    Αραιές νεφώσεις
    10°C 8.5°C / 9.9°C
    3 BF
    87%
  • Ερμούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    12°C 8.8°C / 12.8°C
    0 BF
    75%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 6.2°C / 6.2°C
    2 BF
    78%
  • Κεφαλονιά
    Αραιές νεφώσεις
    7°C 6.9°C / 6.9°C
    2 BF
    100%
  • Λάρισα
    Αυξημένες νεφώσεις
    4°C 3.9°C / 4.0°C
    0 BF
    100%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    7°C 4.5°C / 7.3°C
    0 BF
    92%
  • Ρόδος
    Βροχοπτώσεις μέτριας έντασης
    17°C 16.8°C / 16.8°C
    4 BF
    72%
  • Χαλκίδα
    Ασθενής ομίχλη
    7°C 6.8°C / 9.3°C
    0 BF
    95%
  • Καβάλα
    Αυξημένες νεφώσεις
    8°C 7.3°C / 7.7°C
    1 BF
    88%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    4°C 4.2°C / 6.7°C
    2 BF
    100%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    1°C 1.5°C / 1.5°C
    0 BF
    100%
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Χρήση εναλλακτικών καυσίμων στην κρουαζιέρα

  • A-
  • A+
Η Διεθνής Ενωση Εταιρειών Κρουαζιέρας παρουσιάζει την έκθεση για τις περιβαλλοντικές τεχνολογίες και πρακτικές για το 2021 ● Στόχος της οι ουδέτερες εκπομπές άνθρακα έως το 2050.

Για τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων ετοιμάζεται παγκόσμια ο κλάδος της κρουαζιέρας, με βασικό στόχο έως το 2050 να πραγματοποιούνται κρουαζιέρες με ουδέτερες εκπομπές άνθρακα. Είκοσι έξι κρουαζιερόπλοια μπορούν να χρησιμοποιούν για την κίνησή τους υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), ενώ, εκτός από το LNG, πάνω από τα τρία τέταρτα του παγκόσμιου στόλου κρουαζιέρας σε χωρητικότητα επιβατών είναι πλέον εξοπλισμένα για χρήση εναλλακτικών καυσίμων.

Επίσης, το 82% της νέας χωρητικότητας θα είναι είτε εξοπλισμένα με συστήματα παράκτιας ηλεκτροδότησης ή διαμορφωμένα έτσι ώστε τέτοια συστήματα να προστεθούν στο μέλλον. Το 32% της παγκόσμιας χωρητικότητας (αύξηση 3% από το 2020) είναι εξοπλισμένο με συστήματα παράκτιας ηλεκτροδότησης σε 13 λιμάνια παγκοσμίως, όπου αυτή η δυνατότητα παρέχεται σε τουλάχιστον μία θέση πλαγιοδέτησης στο λιμάνι. Περισσότερο από το 76% της παγκόσμιας χωρητικότητας κρουαζιερόπλοιων χρησιμοποιεί συστήματα καθαρισμού καυσαερίων(EGCS) για να καλύψει ή και να υπερβεί τις απαιτήσεις εκπομπών αερίων του άνθρακα – αύξηση κατά 7% σε σύγκριση με το 2020. Επιπλέον, το 94% των νέων κρουαζιερόπλοιων που δεν κάνουν χρήση LNG θα εγκαταστήσουν συστήματα EGCS.

Τα στοιχεία περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση της Διεθνούς Ενωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), για τις περιβαλλοντικές τεχνολογίες και πρακτικές του παγκόσμιου κλάδου της κρουαζιέρας, που εκπονήθηκε από την Oxford Economics. Οι εναλλακτικές πηγές καυσίμου που αναπτύσσονται περιλαμβάνουν βιοντίζελ, μεθανόλη, αμμωνία, υδρογόνο και ηλεκτρικές μπαταρίες, ενώ εξακολουθούν να υπάρχουν μηχανολογικά εμπόδια, αλλά και εμπόδια που αφορούν την προμήθεια εναλλακτικών καυσίμων και το σχετικό κανονιστικό πλαίσιο, τα οποία πρέπει να ξεπεραστούν για να γίνει η υιοθέτηση τέτοιων καυσίμων σε ευρεία κλίμακα.

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα επιδιώκει η Κρουαζιέρα
Μήνυμα προς τις κυβερνήσεις για δημόσιες επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές νέας τεχνολογίας από την Ευρωπαϊκή Σύνοδο Κορυφής της Διεθνούς Ενωσης Κρουαζιέρας (CLIA) που έγινε στη Γένοβα.
Απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα επιδιώκει η Κρουαζιέρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με πολλές προϋποθέσεις το «ναι» των εφοπλιστών στα οικολογικά καύσιμα
Στα ναυτιλιακά καύσιμα και στην αλλαγή που γίνεται από το 2020, καθώς σύμφωνα με τον κανονισμό του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) η παγκόσμια ναυτιλία πρέπει να χρησιμοποιεί πλέον καύσιμα χαμηλής...
Με πολλές προϋποθέσεις το «ναι» των εφοπλιστών στα οικολογικά καύσιμα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δύσκολη χρονιά για την ακτοπλοΐα
Δύσκολη χρονιά θα είναι το 2018, παρά τις θετικές προβλέψεις που καταγράφονται για την ακτοπλοϊκή κίνηση, καθώς οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θα έχουν να αντιμετωπίσουν τις υψηλές τιμές καυσίμων και ταυτόχρονα θα...
Δύσκολη χρονιά για την ακτοπλοΐα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πλεύση στα ελληνικά ύδατα μόνο με οικολογικά καύσιμα
Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε από την Τετάρτη το σχέδιο προεδρικού διατάγματος που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο για τον εφοδιασμό των πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) όταν αυτά βρίσκονται σε λιμάνια. Το...
Πλεύση στα ελληνικά ύδατα μόνο με οικολογικά καύσιμα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Συνέδριο για τους ρύπους της κρουαζιέρας
Συνέδριο με θέμα «Προστασία του ατμοσφαιρικού περιβάλλοντος από τις εκπομπές ρύπων που προκαλούνται από τη λειτουργία των μηχανών των πλοίων – περίπτωση πλοίων που ελλιμενίζονται στον κεντρικό επιβατηγό λιμένα...
Συνέδριο για τους ρύπους της κρουαζιέρας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το «Viking Sky» ξεκίνησε φέτος η κρουαζιέρα στον Πειραιά
Το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για τη νέα χρονιά, το «Viking Sky», με σημαία Νορβηγίας, έκανε χθες «ποδαρικό» στο λιμάνι του Πειραιά. Το υποδέχτηκε διοργανώνοντας ειδική εκδήλωση κατά την αποβίβαση των επιβατών στον...
Με το «Viking Sky» ξεκίνησε φέτος η κρουαζιέρα στον Πειραιά

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας