• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    12°C 10.2°C / 12.9°C
    1 BF
    65%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    7°C 5.2°C / 11.2°C
    0 BF
    70%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 12.9°C / 15.5°C
    2 BF
    80%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    6°C 5.9°C / 5.9°C
    1 BF
    65%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    11°C 10.9°C / 10.9°C
    4 BF
    58%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    8°C 4.6°C / 9.8°C
    1 BF
    50%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    6°C 6.2°C / 6.4°C
    0 BF
    42%
  • Αγρίνιο
    Αραιές νεφώσεις
    14°C 11.6°C / 15.1°C
    1 BF
    66%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    13°C 12.2°C / 14.1°C
    2 BF
    57%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    8°C 6.9°C / 7.9°C
    3 BF
    57%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    12°C 9.9°C / 13.3°C
    3 BF
    54%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    10°C 10.1°C / 11.6°C
    2 BF
    67%
  • Κεφαλονιά
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 13.9°C
    0 BF
    72%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    7°C 5.9°C / 9.5°C
    0 BF
    63%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    9°C 8.9°C / 13.3°C
    1 BF
    64%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    10°C 9.8°C / 10.8°C
    1 BF
    48%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    12°C 10.4°C / 13.1°C
    0 BF
    62%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    8°C 7.1°C / 8.3°C
    2 BF
    56%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    7°C 5.3°C / 11.2°C
    1 BF
    74%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    7°C 6.8°C / 6.8°C
    2 BF
    59%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Σαφείς οδηγίες διαχείρισης κρουσμάτων ζητούν οι ξενοδόχοι

  • A-
  • A+

Να καταστεί ξεκάθαρο με ποια υπηρεσία θα πρέπει να επικοινωνεί ο ξενοδόχος σε περίπτωση που πελάτης του διαγιγνώσκεται θετικός στον Covid-19 (ΓΓΠΠ ή ΕΟΔΥ;) ζητάει, κατ’ αρχάς, με επιστολή προς τον υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια και τον γ.γ. Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Παπαγεωργίου, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων.

Η ΠΟΞ τονίζει ότι η διαχείριση του εξαιρετικά μικρού αριθμού πελατών ξενοδοχείων που διαγιγνώσκονται θετικοί στον Covid-19 δεν είναι απλή υπόθεση και προτείνει τη δημιουργία μιας τηλεφωνικής γραμμής επικοινωνίας αποκλειστικά και μόνο για τους υγειονομικούς υπευθύνους των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, μέσω της οποίας θα δίνονται οι απαραίτητες οδηγίες-εγκρίσεις. Επίσης, η εντολή μεταφοράς στο ξενοδοχείο καραντίνας (εφόσον το ξενοδοχείο δεν διαθέτει δωμάτια καραντίνας) να δίνεται αμέσως και να αποτυπωθεί συγκεκριμένα η διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται από το σημείο της διάγνωσης ενός πελάτη του ξενοδοχείου ως θετικού στον Covid-19 μέχρι και τη μεταφορά του στο ξενοδοχείο καραντίνας.

Απαντώντας σε δημοσιεύματα που αναφέρονται σε καταγγελία ότι «ξενοδόχος εγκατέλειψε σε Κέντρο Υγείας ενοίκους του με κορονοϊό», η ΠΟΞ αναφέρει πως «δυστυχώς η διαδικασία διαχείρισης των ελάχιστων περιπτώσεων που έχουν διαγνωστεί θετικοί στον Covid-19 είναι εξόχως δυσχερής και μάλιστα ανεξάρτητα από το αν το ξενοδοχείο διαθέτει βάσει νόμου (δυναμικότητας άνω των 50 δωματίων) γιατρό Covid ή όχι».

«Σε πολλές περιπτώσεις, οι αναγκαίες για την ορθή διαχείριση του κάθε περιστατικού οδηγίες των αρμοδίων στελεχών της ΓΓΠΠ και του ΕΟΔΥ είναι ασαφείς, ενώ ούτε η επικοινωνία είναι όσο άμεση και εύκολη θα έπρεπε, ειδικά τα Σαββατοκύριακα», αναφέρει η ΠΟΞ προσθέτοντας ότι η μεταφορά του πελάτη που βρίσκεται θετικός σε ξενοδοχείο καραντίνας δεν είναι μια απλή υπόθεση. Θα πρέπει, όπως αναφέρει η ΠΟΞ, να έχει προηγηθεί η καταχώριση του θετικού αποτελέσματος του τεστ (rapid ή PCR) στην ειδική πλατφόρμα και στη συνέχεια να δοθεί σχετική εντολή-παραπεμπτικό από την αρμόδια αρχή, διαδικασία που είναι εξαιρετικά πολύπλοκη και χρονοβόρα.

«Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι, μέσα στον πανικό και την απόγνωση, να έχουμε και το περιγραφόμενο στα παραπάνω δημοσιεύματα περιστατικό, να μην εφαρμόζεται δηλαδή το σχετικό πρωτόκολλο και ο πελάτης-ασθενής να οδηγείται στο Κέντρο Υγείας της περιοχής».

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Παγερές» πληρότητες στα χειμερινά ξενοδοχεία
Η μεγάλη εικόνα, όπως τονίζουν οι επιχειρηματίες του κλάδου, δεν είναι οι 3-4 κορυφαίοι χειμερινοί προορισμοί που πράγματι τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά είχαν 100% πληρότητα.
«Παγερές» πληρότητες στα χειμερινά ξενοδοχεία
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η αβεβαιότητα μεταθέτει τις ελπίδες των ξενοδόχων
O Kυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε επέκταση του προγράμματος «Συνεργασία» μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου και στο μόνιμο προσωπικό ξενοδοχείων, ταξιδιωτικών γραφείων και πρακτορείων και άφησε πολύ μικρή χαραμάδα...
Η αβεβαιότητα μεταθέτει τις ελπίδες των ξενοδόχων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πρόσθετη στήριξη ζητούν οι ξενοδόχοι, με αφορμή την κλαδική σύμβαση
Αμεση στήριξη των ξενοδοχείων από την κυβέρνηση ζητάει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, «καθώς η εκκίνηση της χρονιάς είναι άκρως απαισιόδοξη», ο Ιούνιος είναι χαμένος μήνας και ο Ιούλιος… σέρνεται, βάσει...
Πρόσθετη στήριξη ζητούν οι ξενοδόχοι, με αφορμή την κλαδική σύμβαση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Χωρίς πρωτόκολλα το άνοιγμα στον τουρισμό
Φορείς και αντιπολίτευση απαιτούν από την κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει το θέμα των υγειονομικών πρωτοκόλλων ● Ηχηρά ερωτήματα από τον σύνδεσμο των οργανωτών συνεδρίων.
Χωρίς πρωτόκολλα το άνοιγμα στον τουρισμό

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας