• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 23.9°C / 26.7°C
    1 BF
    69%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 22.2°C / 25.0°C
    3 BF
    78%
  • Πάτρα
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 20.0°C / 25.0°C
    0 BF
    73%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    23°C 23.0°C / 23.0°C
    1 BF
    64%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 22.0°C / 22.0°C
    1 BF
    73%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    23°C 22.8°C / 23.3°C
    1 BF
    93%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    20°C 20.0°C / 20.0°C
    2 BF
    64%
  • Αγρίνιο
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 14.4°C / 24.0°C
    1 BF
    73%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    23°C 23.0°C / 23.3°C
    1 BF
    73%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 26.0°C / 26.0°C
    2 BF
    53%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 23.0°C / 24.0°C
    2 BF
    73%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    22°C 22.2°C / 22.2°C
    3 BF
    64%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    25°C 25.0°C / 25.0°C
    4 BF
    73%
  • Λάρισα
    Σποραδικές νεφώσεις
    24°C 23.9°C / 24.0°C
    3 BF
    69%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.6°C / 26.7°C
    1 BF
    62%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.0°C / 25.0°C
    3 BF
    73%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 19.4°C / 25.6°C
    2 BF
    57%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 21.1°C / 22.2°C
    1 BF
    78%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    23°C 22.8°C / 22.8°C
    2 BF
    93%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    20°C 20.0°C / 20.0°C
    2 BF
    64%
Έντεκα ερωτήσεις-απαντήσεις για τις αγορές με click in shop

Έντεκα ερωτήσεις-απαντήσεις για τις αγορές με click in shop

  • A-
  • A+
Ακολουθήστε μας στο Google news

Η μέθοδος click in shop μπαίνει για τα καλά στις ζωές των καταναλωτών εξαιτίας των νέων μέτρων που αποφασίστηκαν για το λιανεμπόριο.

Το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Αττικής απαντά σε έντεκα ερωτήματα για τη μέθοδο αγορών και δίνει οδηγίες με τις λεπτομέρειες των περιορισμών, που θα ισχύουν για τα εμπορικά καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και βιβλιοχαρτοπωλεία, καθώς επίσης τον τρόπο που θα εξυπηρετούνται οι καταναλωτές με ραντεβού εντός καταστήματος.

Αναλυτικά

1. Ποιο είναι το βασικό χαρακτηριστικό του click in shop;

Πρόκειται για αγορές εντός του καταστήματος με ραντεβού. Από τις "αγορές εκτός" θα επιτρέπονται οι "αγορές εντός" με τον πελάτη να μπαίνει κανονικά εντός του καταστήματος κατόπιν ραντεβού και να αγοράζει το είδος που έχει επιλέξει, έχοντας και την δυνατότητα δοκιμής του.

2. Θα μπορεί να διαλέγει όποιο προïόν θέλει ο πελάτης;

Ο καταναλωτής θα μπορεί να επιλέγει το προϊόν που θέλει να αγοράσει και θα μπορεί να το έχει "δεσμεύσει" είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω διαδικτύου, ενώ θα μπορεί ότι άλλο διαλέξει να το δοκιμάσει προ αγοράς, περιορίζοντας όμως τη παραμονή του στο κατάστημα στον προβλεπόμενο χρόνο.

3. Επιτρέπεται η δοκιμή των προϊόντων με το click in shop;

Ναι, θα επιτρέπεται η δοκιμή προ αγοράς, ελαχιστοποιώντας έτσι το πρόβλημα αλλαγής του. Η έλλειψη δοκιμής ήταν από τους λόγους που καταναλωτές απέφευγαν να αγοράσουν ρούχα και παπούτσια με το click away έναντι άλλων αγορών προϊόντων, που δεν απαιτείται δοκιμή.

4. Θα μπορεί να αλλάξει ο καταναλωτής το προϊόν;

Ναι, αλλά και πάλι αυστηρά με ραντεβού. Ο καταναλωτής θα μπορεί να αλλάξει το προϊόν και να παραλάβει ένα άλλο. Όλα τα δικαιώματα επιστροφής και εγγύησης που έχει ο καταναλωτής, εξακολουθούν να ισχύουν κανονικά.

5. Θα μπορεί να πληρώσει με μετρητά;

Ναι, στο όριο μετρητών των 500 ευρώ, που επιτρέπεται. Είναι ένα επιπρόσθετο πλεονέκτημα του click in shop σε σχέση με το click away το οποίο λειτουργεί σχεδόν αποκλειστικά με κάρτα και e-banking. Σημειώνεται ότι το click in shop διευκολύνει τη διαδικασία συναλλαγής, αφού ο καταναλωτής εφόσον μπαίνει στο κατάστημα θα μπορεί να πληρώνει με την παραδοσιακή μέθοδο στο ταμείο.

6. Θα υπάρχουν περιορισμοί;

Ασφαλώς, ανάλογα με την επιφάνεια του καταστήματος και τον αριθμό των εργαζομένων θα πρέπει να προγραμματίζονται τα ραντεβού ώστε να αποφεύγεται συνωστισμός. Η αναμονή πελατών εντός του καταστήματος, πέραν αυτών που θα έχουν προγραμματισμένο ραντεβού, θα απαγορεύεται. Σχετικά με τον μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό ατόμων ανά κατάστημα προβλέπονται τα εξής:

• Σε καταστήματα έως 100 τετραγωνικά μέτρα επιτρέπονται 4 άτομα συνολικά, δηλαδή εργαζόμενοι και πελάτες.

• Σε καταστήματα άνω των 100 τ.μ. επιτρέπονται 4 άτομα, συν 1 άτομο ανά 25 τ.μ. για την επιφάνεια άνω των 100 μέτρων.

7. Θα υπάρχουν χρονικοί περιορισμοί;

Ναι, άλλωστε στόχος της κάθε επιχείρησης είναι η ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη στο δυνατόν συντομότερο χρόνο που θα περιλαμβάνει την είσοδο, τη δοκιμή του προϊόντος, τη πληρωμή και την έξοδο από το κατάστημα.

8. Θα εφαρμοστεί η νέα μέθοδος αγορών σε όλη τη διάρκεια των εκπτώσεων;

H διάρκεια εφαρμογής της νέας μεθόδου θα εξαρτηθεί από τα υγειονομικά δεδομένα. Ο εμπορικός κόσμος προσδοκά στις χειμερινές εκπτώσεις για να ξεπουλήσει το χειμερινό εμπόρευμα και θα προσπαθήσει να διασφαλίσει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και τους κανόνες λειτουργίας του click in shop.

9. Θα επιτραπεί το click in shop σε όλα τα εμπορικά καταστήματα;

Οχι, έχει αποσαφηνιστεί πως αρχικά θα επιτραπεί στα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και βιβλιοχαρτοπωλεία, που έχουν πληγεί περισσότερο το διάστημα της πανδημίας. Όλα τα υπόλοιπα εμπορικά καταστήματα θα συνεχίσουν την λειτουργία τους στις εκπτώσεις με το click away.

10. Θα επιτραπεί το click in shop και στα μεγάλα εμπορικά κέντρα;

Το click in shop μπορεί να εφαρμοστεί στα εμπορικά κέντρα μόνο για τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και βιβλιοχαρτοπωλείων με τη προϋπόθεση ελέγχου στην είσοδο για το χρόνο παραμονής στο εμπορικό κέντρο.

11. Οι επιχειρήσεις που θα λειτουργήσουν με το click in shop θα εξακολουθούν να θεωρούνται πληττόμενες;

Ναι, σαφέστατα. Ειδικά για το δίμηνο Ιανουαρίου, Φεβρουαρίου έχει γίνει σαφές πως ισχύουν οι ρυθμίσεις για τα ενοίκια, τις αναστολές συμβάσεων εργασίας, επιταγές, επιστρεπτέα προκαταβολή, ενώ θα επιδοτηθούν και οι πάγιες δαπάνες.

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τρομακτικές απώλειες τζίρου στον Πειραιά, παρά το click away
Τα δυο τρίτα των επιχειρήσεων παρουσίασαν πτώση άνω του 50% και μάλιστα οι μισές από αυτές πάνω από 80% ● Τα είδη ένδυσης, υπόδησης και τα κοσμήματα έχουν δεχτεί το μεγαλύτερο πλήγμα.
Τρομακτικές απώλειες τζίρου στον Πειραιά, παρά το click away
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Προγράμματα επανεκκίνησης ζητά και το λιανεμπόριο
Ανάσα ρευστότητας ζητάει επειγόντως το λιανικό εμπόριο, πριν το εκρηκτικό κοκτέιλ των μεταχρονολογημένων επιταγών, που λήγουν τον Μάιο, προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις στο σύνολο της οικονομίας.
Προγράμματα επανεκκίνησης ζητά και το λιανεμπόριο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Περαιτέρω άνοιγμα δραστηριοτήτων σχεδιάζει η κυβέρνηση
Με οδηγό τα self tests προετοιμάζει το Μαξίμου το άνοιγμα μιας σειράς εμπορικών δραστηριοτήτων που παραμένουν κλειστές εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων που έχουν επιβληθεί για τη μείωση της διασποράς του...
Περαιτέρω άνοιγμα δραστηριοτήτων σχεδιάζει η κυβέρνηση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ανοίγει με προϋποθέσεις το λιανεμπόριο σε Θεσσαλονίκη και Αχαΐα
Πράσινο φως της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για επαναλειτουργία από την ερχόμενη Δευτέρα. Δεν ανοίγουν τα καταστήματα στην Κοζάνη.
Ανοίγει με προϋποθέσεις το λιανεμπόριο σε Θεσσαλονίκη και Αχαΐα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κακώς επεβλήθη πρόστιμο σε πολυκατάστημα, λέει τώρα το ΥΠΑΝ
Με διευκρινιστική εγκύκλιο, το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σημειώνει ότι μπορούν και τα πολυκαταστήματα να λειτουργούν με τις μεθόδους ραντεβού click inside και click away.
Κακώς επεβλήθη πρόστιμο σε πολυκατάστημα, λέει τώρα το ΥΠΑΝ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας